quote:Op zondag 23 november 2008 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zou toch fantastisch zijn wanneer we drie punten meenemen.
Ik ook niet, maar dat was ik een week geleden ook niet. We weten het toch niet.quote:
Tuurlijk wel. AZ ligt ons welquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 00:53 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar die er nog even achteraan glijdt.
Je verliest niet bijster veel met een nederlaag. Je komt 1 punt achter, meer niet. Tegen PSV had je een concurrent terug kunnen laten komen. Nu kunnen we in het beste geval alleen maar uit lopen. Je krijgt ze ook natuurlijk ook nog thuis.quote:Op zondag 23 november 2008 00:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Toch ben ik heel erg bang voor een nederlaag, meer dan in de aanloop naar Ajax-PSV.
Ben benieuwd wat ie toen zeiquote:Op zondag 23 november 2008 00:53 schreef RayMania het volgende:
Huntelaar die er nog even achteraan glijdt.
Suarez erbij en je mist KJH niet zo ergquote:Op zondag 23 november 2008 01:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe kijken jullie Ajax-fans inmiddels aan tegen de blessure van Huntelaar? Vorige week speelde Ajax er iig niet minder om, volgens mij (neutrale toeschouwer) kan Ajax namelijk gemakkelijker zonder hem dan hier en over het algemeen werd gevreesd.
Precies, als die geblesseerd zou zijn heb je een groter probleem lijkt me. Bovendien komt Sulejmani nou terug en die is ook niet misselijk.quote:Op zondag 23 november 2008 01:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
Suarez erbij en je mist KJH niet zo erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |