Graafschap - Sparta.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:46 schreef One_conundrum het volgende:
zijn er ook nog leuke potjes bezig

Dat is een heel leuke wedstrijd anders. Sowieso altijd wel een leuke ambiance in Doetinchem.quote:

Zit verdomme al 6 jaar in Nederland.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:46 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, spreekt die Kufo nog steeds geen Nederlands?

Misschien durft ie het gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zit verdomme al 6 jaar in Nederland.
Prutser

tikkie breed = 4-2quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:04 schreef fanneke het volgende:
Wat een kans op de 4-2.

Ik dacht dat het een arrogante beer was.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
Hij kan wel Nederlands hoor, maar Kufo is eigenlijk best een verlegen manneke...

Lieshout heeft alleen Bavariaquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:11 schreef Adelante het volgende:
lieshout heeft een prima gemiddelde kaarten

Leuk scrabblewoord enzoquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
OMG de kindereurovisiesongfestivalpuntentelling ipv Studio Sport

.
.

hear hear!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zoals ik het zie mist de linkerkant van de verdediging van Sparta elke vorm van startsnelheid.. Daarom meot die kerel steeds slidings uitvoeren die steeds worden uitgekapt.

Je krijgt je gelijk ook nogquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
kom op nog even die 3-3

Mwa, als iemand zulke cliche vragen stelt na zo'n slotfase kan ik me er wel iets bij indenken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:48 schreef venomsnake het volgende:
Haha, wat een droeftoeter die Keller

Ik vond hem erg zielig over komen. Hij deed net of Den Ouden aan het sterven was op het veld.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Mwa, als iemand zulke cliche vragen stelt na zo'n slotfase kan ik me er wel iets bij indenken.

Weet niet of je het hiermee eens bent of de spot ermee wilt drijven, maar dat is gewoon mijn mening. Een back móet superieur zijn op de eerste meters. Want de aanvaller die erlangs wil is eerder begonnen met rennen, en daarom moet een back dat verschil in no-time hebben gedicht. En als een aanvaller toch sneller is dan jou dan zal je anders moeten verdedigen. Meer afstand of dubbele man. Of gewoon een kruimeldief nog achter de verdedigingslinie.quote:

Hij ondermijnde duidelijk het gezag van De Scheids...quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoezo? het was provocatie van de ref

"zendden"quote:Op zondag 23 november 2008 00:15 schreef starla het volgende:
WTF? waarom zendden ze geen voetbal uit om 23:30?

quote:Op zondag 23 november 2008 00:41 schreef Kerol het volgende:
Heerenveen presteert het om in 1 wedstrijd net zoveel tegengoals te krijgen als Groningen in 11 wedstrijden.

Geen van beide of allebei een beetjequote:Op zaterdag 22 november 2008 23:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Weet niet of je het hiermee eens bent of de spot ermee wilt drijven, maar dat is gewoon mijn mening.
 . Ik weet niet zo veel van Sparta, maar wel dat hun aanval iig een stuk beter is dan de verdediging. Vooral Joshua John bevalt me
 . Ik weet niet zo veel van Sparta, maar wel dat hun aanval iig een stuk beter is dan de verdediging. Vooral Joshua John bevalt me 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.

Dat zou wel leuk zijn inderdaad.quote:Op zondag 23 november 2008 11:10 schreef Kerol het volgende:
AZ-Ajax moet maar eem gelijk eindigen en dan Grunn winnen !

De Nederlanders zijn weer schaarsquote:Op zondag 23 november 2008 11:44 schreef borisz het volgende:
Opstelling AZ: Sergio Romero, Gill Swerts, Niklas Moisander, Héctor Moreno, Sébastien Pocognoli, David Mendes da Silva, Demy de Zeeuw, Stijn Schaars, Maarten Martens, Mounir El Hamdaoui, Ari.
Opstelling Ajax: Kenneth Vermeer, Gregory van der Wiel, Oleguer, Jan Vertonghen, Thomas Vermaelen, Urby Emanuelson, Rasmus Lindgren, Kennedy Bakircioglu, Eyong Enoh, Miralem Sulejmani, Luis Suárez.

Ben je ziek?quote:Op zondag 23 november 2008 11:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vandaag helaas niet in de Kuip.

Nee, ben net thuis uit Eindhoven. Leuk feestje gehad gister.quote:

Wat een toestand.quote:Op zondag 23 november 2008 12:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, ben net thuis uit Eindhoven. Leuk feestje gehad gister.
Niet echt verantwoord om in deze toestant af te reizen naar Rotterdam

Kan me voorstellenquote:Op zondag 23 november 2008 12:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, ben net thuis uit Eindhoven. Leuk feestje gehad gister.
Niet echt verantwoord om in deze toestant af te reizen naar Rotterdam
 .
.

Hij is écht dik geworden zegquote:Op zondag 23 november 2008 12:13 schreef Roi het volgende:
deze neger buigt voor niemand!
 .
.

Inderdaad, maar die speelt wel.quote:Op zondag 23 november 2008 12:16 schreef venomsnake het volgende:
Het is nog niet helemaal zeker of El hamdoedinges start, hij heeft een spiertje verrekt in zijn nek.

.
.

Nee, als 'ie dat doet gaat hij door z'n rugquote:

Ja en als ze scoren zie je ze hier weer allemaal blij doenquote:

quote:

Gadverdammequote:Op zondag 23 november 2008 12:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en als ze scoren zie je ze hier weer allemaal blij doen
En ze zijn weer nergens te zien als ze achter staan.
 .
.

Gewoon even wachten tot AZ scoortquote:

Dat komt omdat de 2 AZ ters van FOK! in het stadion zitten joh.quote:

Ik ben Italiaansquote:
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |