Nieuwe grapquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeet dan geen wc-rollen mee te nemen.
Dat wakkert zo lekker het vuurtje aan.
Sollied en Yme Kuiper zijn de grootste miskopen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja.
Waarom iemand hier dan in godsnaam moet gaan oordelen dat het miskopen zijn als het met Heerenveen net even wat minder gaat
quote:Sokkenaffaire bij Heracles Almelo
Opmerkelijk - door Michel (OA) op 22-11-2008 @ 20:42
Heracles Almelo kende vanavond voorafgaand aan het duel tegen PSV een heuse sokkenaffaire. De ploeg uit Almelo had namelijk verkeerde sokken bij zich en mocht deze niet aantrekken. De Eindhovense ploeg was daarop bereid om rode kousen af te staan.
De spelers van Heracles Almelo weigerden echter om deze sokken aan te trekken, aangezien de rode kleur voor FC Twente (de streekgenoot en aartsrivaal) staat. Uiteindelijk koos men ervoor om de verkeerde sokken maar aan te trekken, maar dan voorzien van zwarte tape. Hendrie Krüzen, trainer van de ploeg uit Almelo, liet weten te hopen dat de tape het zou houden.
Voor meer sportnieuw ga je naar FOK!Sport.
Vind het eerder hoogst irritant dat elke aankoop van Heerenveen wordt bestempeld als een wereldtopper.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja.
Waarom iemand hier dan in godsnaam moet gaan oordelen dat het miskopen zijn als het met Heerenveen net even wat minder gaat
Gaat ie meedoen. Je had me moeten bannen. Ben ik ook uit mijn lijden verlost.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeet dan geen wc-rollen mee te nemen.
Dat wakkert zo lekker het vuurtje aan.
Dan heb ik niemand meer om te pesten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaat ie meedoen. Je had me moeten bannen. Ben ik ook uit mijn lijden verlost.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan heb ik niemand meer om te pesten.
7-1 is beter dan 6-0quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:32 schreef SCH het volgende:
Als het geen 7-0 wordt dan doen we het beter dan venomsnake het deed tegen Twente.
Wat een mallerd inderdaad.quote:
Sloeg echt nergens op inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:35 schreef andre347 het volgende:
Nou kom op Twente, er moeten nog een paar bij.
Kaart zal wel worden kwijtgescholden.quote:
Lijkt me niet. Gele kaarten worden naar mijn weten nooit kwijtgescholden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kaart zal wel worden kwijtgescholden.
Wordt echt wel kwijtgescholden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die komt dus niet in actie tegen zijn oude teamgenoten.
Ojaquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:38 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Gele kaarten worden naar mijn weten nooit kwijtgescholden.
Ow ja, het is niet direct rood.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:38 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Gele kaarten worden naar mijn weten nooit kwijtgescholden.
2x geel toch?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Echt dieptrieste actiequote:Op zaterdag 22 november 2008 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |