www.SCHaamrood.nlquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:22 schreef Cappellatti het volgende:
op welke site kan ik de wedstrijd volgen?
Hoe kom jij erbij dat Steppe een miskoop is. Die jongen keept gewoon erg sterk. Heeft 1 mindere wedstrijd gehad, die thuis tegen AZ en heeft daarna regelmatig Heerenveen op de been gehouden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:19 schreef Kerol het volgende:
Het jaar van de miskopen bij SCH? Kopic, Elyounoussi, Janmaat, Steppe?? (Ook al weet ik niet of je ze nu al kunt bestempelen als miskoop, vooral Elyounoussi zal tijd nodig te hebben.)
Lelebel: Hallo geilertjes, hier heb je een geile lieve dame die jouw wensen graag doet uitkomen.quote:
je zou het bijna denken, het is gewoon genant om te zien hoe Heerenveen staat te verdedigen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Welke Chinees zou er nu weer achter die uitslag zitten van FCT-SCH
Nachtslijterijquote:
Spartaquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:26 schreef TheArt het volgende:
Keller ook met de 2-1 voor de Graafschap. Schijnt een prachtige goal te zijn geweest.
Het is dan denk ik geen toeval dat er dit jaar bij Feyenoord achterin een veel betere organisatie staat dan voorgaande jaren. Wat ook te zien is in het aantal goals tegen, en dat met spelers als Bahia enzovoorts. Feyenoord was normaal gesproken juist de ploeg die in (vooral uit)wedstrijden veel goals tegenkreeg. Nu is Heerenveen dat.. vaag.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:14 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ja Verbeek doet het zelf zo goed bij Feyenoord..
En die Elyounoussie komt er ook wel toch?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat Steppe een miskoop is. Die jongen keept gewoon erg sterk. Heeft 1 mindere wedstrijd gehad, die thuis tegen AZ en heeft daarna regelmatig Heerenveen op de been gehouden.
Als je nou nog 1x............ dan kom ik persoonlijk naar Noordoost groningen rijden om je pyjama in de fik te stekenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
je zou het bijna denken, het is gewoon genant om te zien hoe Heerenveen staat te verdedigen.
Mooie knal in de bovenhoek.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:26 schreef TheArt het volgende:
Keller ook met de 2-1 voor de Graafschap. Schijnt een prachtige goal te zijn geweest.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je nou nog 1x............ dan kom ik persoonlijk naar Noordoost groningen rijden om je pyjama in de fik te steken
Wapenaar was kansloosquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:26 schreef TheArt het volgende:
Lijkt me ook ja.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
En die Elyounoussie komt er ook wel toch?
ff dollenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja.
Waarom iemand hier dan in godsnaam moet gaan oordelen dat het miskopen zijn als het met Heerenveen net even wat minder gaat
Vergeet dan geen wc-rollen mee te nemen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je nou nog 1x............ dan kom ik persoonlijk naar Noordoost groningen rijden om je pyjama in de fik te steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |