Maarrrr, maar, maaaaar die Janmaat was toch de beste rechtsback van de eredivisie?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die janmaat laat zich bijvoorbeeld steeds voorbij lopen, en het positiespel is ook niet best daar achterin.
Dat ie terug naar Ajax wil?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:01 schreef Longmen het volgende:
Perez scoort 2x, die zal wel eisen gaan stellen volgende week.
Ga jij nou maar taarten bakkenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:04 schreef venomsnake het volgende:
Het is dat Twente slordig met de kansen omspringt en het nu wat rustig aan doet, had ook wel 8-0 ofzo kunnen staan..
Tjah, zo wisselvallig is SCH idd. Ene week kansloos verliezen en de volgende week het land weer verbazen met een knappe overwinning.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:01 schreef SCH het volgende:
Toch zul je zien dat we dan weer van PSV winnen volgende week.
Dat is De Roover alquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maarrrr, maar, maaaaar die Janmaat was toch de beste rechtsback van de eredivisie?![]()
![]()
Hij is er mee bezig.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:05 schreef RijstNatie het volgende:
WTF is er met die live stream van psv??
Kuch idd.quote:
SCH en Heracles zijn echt 2 aparte werelden uit en thuis.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgende week zie ik Heerenveen wel winnen hoor. Thuis spelen ze met zoveel meer passie en beleving. Apart dat je ze dit zelden in uitwedstrijden ziet brengen. Het contrast is absurd groot.
Dat zie je helaas bij heel veel ploegen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgende week zie ik Heerenveen wel winnen hoor. Thuis spelen ze met zoveel meer passie en beleving. Apart dat je ze dit zelden in uitwedstrijden ziet brengen. Het contrast is absurd groot.
Maar nu zo afgedroogd worden, is natuurlijk schandalig.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Fatalistquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
Laat ze maar met 10-0 verliezen, dan is het duidelijk dat er wat moet gebeuren.
Dat bestuur is alleen maar met spreekkoortjes bezig.
Nijland is de enige spits op de bank...quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:06 schreef Prik0 het volgende:
Waarom Wuytens erin? Je staat 4-0 voor. Doe Reis of Manco erin!
Heerenveen speelt thuis redelijk, maar nu missen ze Grindheim, brengen ze aanvallend helemaal niets, en de verdediging is sowieso altijd slechtquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Nijlang gaat het doen, ik zeg het je!quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nijland is de enige spits op de bank...
Volgende week duel Pieters-Beerens. Dus dat wordt weer huilen met de pet op voor PSV'ers.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:14 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
[..]
Heerenveen speelt thuis redelijk, maar nu missen ze Grindheim, brengen ze aanvallend helemaal niets, en de verdediging is sowieso altijd slecht![]()
Scheelt dan dat PSV niet zo aanvallend speelt
Het is wel een betere trainer dan Sollied. De zogenaamde kampioenenmaker...quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:14 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ja Verbeek doet het zelf zo goed bij Feyenoord..
hoewelquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:14 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ja Verbeek doet het zelf zo goed bij Feyenoord..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |