H'veen zo slechtquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:55 schreef Kerol het volgende:
Is Twente nou zo goed of SCH nou zo slecht??
Op dit moment een beetje van beide.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:55 schreef Kerol het volgende:
Omgquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:55 schreef Rucebo het volgende:
Alleen Volendam heeft meer tegengoals dan Heerenveen
Klopt. Opvallend he?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:55 schreef Rucebo het volgende:
Heerenveen loopt gewoon dramatisch te verdedigen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:55 schreef Kerol het volgende:
Heerenveen is zo slecht. Twente heeft mij allerminst kunnen overtuigen dit seizoen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:55 schreef Kerol het volgende:
Weer zo'n toppertje volgens Derksen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die janmaat laat zich bijvoorbeeld steeds voorbij lopen
Beide. Sollied heeft een systeem van verdedigen ingevoerd wat volstrekt kansloos is. Dat zie je iedere wedstrijd weer maar die prutser mag zijn gang gaan. Het ligt neit aan de individuele kwaliteit van de verdedigers.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:55 schreef Kerol het volgende:
Voor deze wedstrijd niet neequote:Op zaterdag 22 november 2008 20:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Twente scoort ook niet eens veel eigenlijk
De roep om Foppe is er al wel.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:56 schreef TLC het volgende:
Alvast Sollied uitzwaaienFoppe de Haan komt weer terug
![]()
Heel het SCH kamp hier op fok was toch blij dat Janmaat kwam ipv Zuiverloon?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heerenveen loopt gewoon dramatisch te verdedigen.
Die janmaat laat zich bijvoorbeeld steeds voorbij lopen, en het positiespel is ook niet best daar achterin.
Inderdaad, dat dacht ik ook..quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:59 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht ook altijd dat die Sollied een defensieve coach was, maar dat heb ik ook mis geloof ik.
Nee dat was Egil Olsen uit Noorwegenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:59 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht ook altijd dat die Sollied een defensieve coach was, maar dat heb ik ook mis geloof ik.
Ik denk dat 1 voldoende is. De Heerenveense selectie is niet zo heel veel verzwakt sinds vorig jaar, alleen sollied is er bij gekomen en sinds dien is het een beetje over. Best jammer eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:59 schreef dagizmo het volgende:
Ik eis verdomme 11 SV's voor de duur van het verdere seizoen
Ja hij had pas 1x gescoord dit seizoen toch?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:00 schreef Putdeksels het volgende:
Als zelfs N'Kufo dit seizoen twee keer tegen je kan scoren doe je toch echt iets mis.
Sluit ik ook zeker niet uit...quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:01 schreef SCH het volgende:
Toch zul je zien dat we dan weer van PSV winnen volgende week.
Dat hoopte ik eerst ook, maar als ik dit zo ziequote:Op zaterdag 22 november 2008 21:01 schreef SCH het volgende:
En vervolgens weer verliezen van De Graafschapquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:01 schreef SCH het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:55 schreef Rucebo het volgende:
2x in de competitie, 1x in de beker en 1x in de Uefa Cup, dacht ik.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:01 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ja hij had pas 1x gescoord dit seizoen toch?
Doe maar meer, aangezien de laatste maand er toch al meer dan 20 zijn uitgedeeld. Ik denk dat t briefpapier voor het einde van dit jaar op moet. Ik stel voor minimaal de verdediging en de technische staf.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 voldoende is. De Heerenveense selectie is niet zo heel veel verzwakt sinds vorig jaar, alleen sollied is er bij gekomen en sinds dien is het een beetje over. Best jammer eigenlijk.
Maarrrr, maar, maaaaar die Janmaat was toch de beste rechtsback van de eredivisie?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die janmaat laat zich bijvoorbeeld steeds voorbij lopen, en het positiespel is ook niet best daar achterin.
Dat ie terug naar Ajax wil?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:01 schreef Longmen het volgende:
Perez scoort 2x, die zal wel eisen gaan stellen volgende week.
Ga jij nou maar taarten bakkenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:04 schreef venomsnake het volgende:
Het is dat Twente slordig met de kansen omspringt en het nu wat rustig aan doet, had ook wel 8-0 ofzo kunnen staan..
Tjah, zo wisselvallig is SCH idd. Ene week kansloos verliezen en de volgende week het land weer verbazen met een knappe overwinning.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:01 schreef SCH het volgende:
Dat is De Roover alquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maarrrr, maar, maaaaar die Janmaat was toch de beste rechtsback van de eredivisie?![]()
![]()
Hij is er mee bezig.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:05 schreef RijstNatie het volgende:
WTF is er met die live stream van psv??
Kuch idd.quote:
SCH en Heracles zijn echt 2 aparte werelden uit en thuis.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgende week zie ik Heerenveen wel winnen hoor. Thuis spelen ze met zoveel meer passie en beleving. Apart dat je ze dit zelden in uitwedstrijden ziet brengen. Het contrast is absurd groot.
Dat zie je helaas bij heel veel ploegen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgende week zie ik Heerenveen wel winnen hoor. Thuis spelen ze met zoveel meer passie en beleving. Apart dat je ze dit zelden in uitwedstrijden ziet brengen. Het contrast is absurd groot.
Maar nu zo afgedroogd worden, is natuurlijk schandalig.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Fatalistquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:07 schreef SCH het volgende:
Laat ze maar met 10-0 verliezen, dan is het duidelijk dat er wat moet gebeuren.
Dat bestuur is alleen maar met spreekkoortjes bezig.
Nijland is de enige spits op de bank...quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:06 schreef Prik0 het volgende:
Waarom Wuytens erin? Je staat 4-0 voor. Doe Reis of Manco erin!
Heerenveen speelt thuis redelijk, maar nu missen ze Grindheim, brengen ze aanvallend helemaal niets, en de verdediging is sowieso altijd slechtquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Nijlang gaat het doen, ik zeg het je!quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nijland is de enige spits op de bank...
Volgende week duel Pieters-Beerens. Dus dat wordt weer huilen met de pet op voor PSV'ers.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:14 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
[..]
Heerenveen speelt thuis redelijk, maar nu missen ze Grindheim, brengen ze aanvallend helemaal niets, en de verdediging is sowieso altijd slecht![]()
Scheelt dan dat PSV niet zo aanvallend speelt
Het is wel een betere trainer dan Sollied. De zogenaamde kampioenenmaker...quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:14 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ja Verbeek doet het zelf zo goed bij Feyenoord..
hoewelquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:14 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ja Verbeek doet het zelf zo goed bij Feyenoord..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |