Waarom boeit jou NACquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad, tijd voor Ajax om morgen alleen op 1 te komen.

Fixed.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad, tijd voor AZ om morgen alleen op 1 te komen.

Dat hoop ik, dat zou goed zijn voor een ploeg als AZ. Als je op 1 staat kun je alleen maar verliezen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad, tijd voor Ajax om morgen alleen op 1 te komen.

quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hoop ik, dat zou goed zijn voor een ploeg als AZ. Als je op 1 staat kun je alleen maar verliezen.

Is ook zo. Heerenveen kan geweldig voetballen, hebben ze dit seizoen wel laten zien. Maar als het niet loopt, dan loopt het ook gewoon helemaal niet. Soort Heerenveen-Ajax dit.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:40 schreef TheArt het volgende:
Nu kunnen we dat wel compleet op Heerenveen steken, maar allereerst de credits naar Twente. Dat staat gewoon erg sterk te voetballen. Heerenveen valt tegen ja, absoluut, maar om dan direct alles op hen af te steken.

Het is toch vaak wel zo. Als nummer 1 krijg je te maken met steeds meer druk.quote:

Jij bent echt wel de grootste troll uit deze livetopics geloof ik he? Ben je uberhaupt een voetbalfan???quote:

Yep, je moet niet op 1 staan met de winterstop, of het moet 10 punten voorsprong zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:44 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Het is toch vaak wel zo. Als nummer 1 krijg je te maken met steeds meer druk.

AZ wel ja.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:44 schreef Putdeksels het volgende:
[..]

Ach die jongen kan niet eens een wedstrijd volmaken of hij ligt er weer een maand uit.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:40 schreef Putdeksels het volgende:
Zonde van Kalou dat 'ie ooit in dat boerengat z'n handtekening heeft gezet.

quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent echt wel de grootste troll uit deze livetopics geloof ik he? Ben je uberhaupt een voetbalfan???
 Volgens mij verwar je jezelf met mij.
 Volgens mij verwar je jezelf met mij.

Je post alleen maar smileys en onzin. Van wie ben je een kloon eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Volgens mij verwar je jezelf met mij.

Volgens mij zijn de statistieken (die ik even niet kan vindenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep, je moet niet op 1 staan met de winterstop, of het moet 10 punten voorsprong zijn.
 ) het daar niet mee eens.
 ) het daar niet mee eens.

Hij kende een moeilijke start, met name in de CL. Maar in de voorbereiding viel hij me echt positief op tegen clubs als Everton, Newcastle en Sporting. Alleen zijn we hier altijd zo goed in spelers ontiegelijk snel af te schrijven.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]

Want toen hij fit was speelde hij ook de sterren van de hemel natuurlijk.

Ach onzin, elke ploeg verliest ongeacht wrlke plek. Stellen dat je als nummer 1 meer verliest kun je niet hard maken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:44 schreef Putdeksels het volgende:
[..]

Je kan de huidige competitie niet vergelijken met seizoenen van voor 3 jaar geleden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de statistieken (die ik even niet kan vinden) het daar niet mee eens.

Klopt dit is wel relevant in dit topic.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Je post alleen maar smileys en onzin. Van wie ben je een kloon eigenlijk?

De nummer 1 heeft juist aan het einde het minst verlorenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach onzin, elke ploeg verliest ongeacht wrlke plek. Stellen dat je als nummer 1 meer verliest kun je niet hard maken.

http://www.koningvoetbal.nl/quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de statistieken (die ik even niet kan vinden) het daar niet mee eens.

Nou van wie?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt dit is wel relevant in dit topic.

Het minste punten, niet altijd het minste wedstrijden verlorenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De nummer 1 heeft juist aan het einde het minst verloren

De top drie (of vier) is alleen anders.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan de huidige competitie niet vergelijken met seizoenen van voor 3 jaar geleden.

De top twee bedoel je?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De top drie (of vier) is alleen anders.

zeg dat welquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:53 schreef Suijk het volgende:
Eigenlijk heeft Heerenveen al veel tegengoals verzameld in de competitie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |