Je kan de huidige competitie niet vergelijken met seizoenen van voor 3 jaar geleden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de statistieken (die ik even niet kan vinden) het daar niet mee eens.

Klopt dit is wel relevant in dit topic.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Je post alleen maar smileys en onzin. Van wie ben je een kloon eigenlijk?

De nummer 1 heeft juist aan het einde het minst verlorenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach onzin, elke ploeg verliest ongeacht wrlke plek. Stellen dat je als nummer 1 meer verliest kun je niet hard maken.

http://www.koningvoetbal.nl/quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de statistieken (die ik even niet kan vinden) het daar niet mee eens.

Nou van wie?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt dit is wel relevant in dit topic.

Het minste punten, niet altijd het minste wedstrijden verlorenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De nummer 1 heeft juist aan het einde het minst verloren

De top drie (of vier) is alleen anders.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan de huidige competitie niet vergelijken met seizoenen van voor 3 jaar geleden.

De top twee bedoel je?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De top drie (of vier) is alleen anders.

zeg dat welquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:53 schreef Suijk het volgende:
Eigenlijk heeft Heerenveen al veel tegengoals verzameld in de competitie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |