Graafschap - Sparta.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:46 schreef One_conundrum het volgende:
zijn er ook nog leuke potjes bezig
Dat is een heel leuke wedstrijd anders. Sowieso altijd wel een leuke ambiance in Doetinchem.quote:
Zit verdomme al 6 jaar in Nederland.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:46 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, spreekt die Kufo nog steeds geen Nederlands?
Misschien durft ie het gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zit verdomme al 6 jaar in Nederland.
Prutser
tikkie breed = 4-2quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:04 schreef fanneke het volgende:
Wat een kans op de 4-2.
Ik dacht dat het een arrogante beer was.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
Hij kan wel Nederlands hoor, maar Kufo is eigenlijk best een verlegen manneke...
Lieshout heeft alleen Bavariaquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:11 schreef Adelante het volgende:
lieshout heeft een prima gemiddelde kaarten
Leuk scrabblewoord enzoquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
OMG de kindereurovisiesongfestivalpuntentelling ipv Studio Sport
hear hear!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zoals ik het zie mist de linkerkant van de verdediging van Sparta elke vorm van startsnelheid.. Daarom meot die kerel steeds slidings uitvoeren die steeds worden uitgekapt.
Je krijgt je gelijk ook nogquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
kom op nog even die 3-3
Mwa, als iemand zulke cliche vragen stelt na zo'n slotfase kan ik me er wel iets bij indenken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:48 schreef venomsnake het volgende:
Haha, wat een droeftoeter die Keller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |