10-12 maximaal welquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:17 schreef eer-ik het volgende:
Wat is nu een fatsoenlijk volume voor muziek rond deze tijd?
Ben nooit thuis danwel wakker om deze tijd nml
Ik hou niet van overlast dus wil 't niet te hard zetten maar wil wel gewoon fatsoenlijk m'n muziek horen
Ik heb de speakers ook voluit staan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
Heb zelf trouwens de speakers op voluit staan, windows vista volume op 9 en foobar op -13.54dB![]()
hier schijnt de zon ook inmiddelsquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:27 schreef Ladylike het volgende:
sneuw?
Jullie zijn gek, hier schijnt de zon
zo.. koffietijd![]()
Hallow mensen
Neem je mij wat lekkers mee?quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:29 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga naar de supermarkt
laatste boodschapjes wat ik ga halen voor in dit huis appartementje
Ik ga eventjes kijken of ik wat voor je in elkaar kan draaienquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neem je mij wat lekkers mee?
Wat is de reactie van een kind op een gevulde schoen toch geweldig
sinterklaas
wie kan er een sint-ava voor mij maken?
en een kerstava
ooh das liefquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ga eventjes kijken of ik wat voor je in elkaar kan draaien
Kan ff durenzie je over een half uurtje!
is dit wat?quote:
Ik heb allebeiquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:27 schreef Ladylike het volgende:
sneuw?
Jullie zijn gek, hier schijnt de zon![]()
Eensch!quote:
zo.. koffietijd![]()
Hallow mensen
Helemaal geweldigquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
is dit wat?
[ afbeelding ]
Wil er nog wel een dakje ondermaken, zodat het net is alsof hij over een dak heen gaat
Doe mij ook maar een kopjequote:
Grappigquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
is dit wat?
[ afbeelding ]
Wil er nog wel een dakje ondermaken, zodat het net is alsof hij over een dak heen gaat
Had het willen doen, maar aangezien ik zo weinig mogelijk "in huis" wil hebben als ik ga verhuizen, heb ik niets meer gekocht dan dat er echt nodig isquote:
Vroegah maakten mijn ouders zelfs een brief van sinterklaas/piet die in de schoen zat de volgende ochtendquote:Wat is de reactie van een kind op een gevulde schoen toch geweldig
sinterklaas
quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
geen sneeuw hierAnder eng wit spul
Hij doet het toch?quote:
Dat wordt dinsdag even een winterjas aan...quote:
Oeh, woensdag weer eens foto's maken danquote:
woensdag?quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, woensdag weer eens foto's maken dan
Eensch!quote:
Dan is het zonnig, dus Blijdorp maar weer eens een keer doorquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
woensdag?
ik vind het wel leuk als het wit is, van mij mag het wel volop gaan sneeuwen.
Maar, dit is NL, doen niet aan herst/winterweer hier geloof k
will doquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij doet het toch?
Oh, en LL, wil je hem ajb ergens anders opslaan? Ik laat hem niet lang op mijn photobucket staan
Probeer hem eens op www.tinypic.com te zettenquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
will do
heb um op mn laptop, dus gooi maar weg
Thanx
edit: en bij mij doet iet het alleen in jouw post.
Marcquote:
dat ga ik nu dus proberenquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Probeer hem eens op www.tinypic.com te zetten
Ja ik ook, ik ga vandaag koken thuisquote:
Wat heb je gekocht?quote:
Dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik ga vandaag koken thuis
Pasta met boursin en perzikjesEn zelfgemaakte tomatensoep vooraf. Koken is cool
werkt zoiets ook draadloos?quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=353
Ik gok zulks:quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat klinkt lekkerWat voor een boursin gebruik je en wat voor een perzikken? gewoon vers? en dan snijden en opwarmen of ga je ze koken
Die zijn er wel zag ik, maar deze niet. En deze was in de aanbieding, dus helemaal mooiquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
werkt zoiets ook draadloos?
ik moet echt zoveel mogelijk zonder snoer hebben
een terabyte.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn er wel zag ik, maar deze niet. En deze was in de aanbieding, dus helemaal mooi
Ik zit hem nu ook even te vullenquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
een terabyte.
ik wed dat ik 'm zonder moeite binnen no time vol krijg
Het maakt hier echt geen kont uit hoeveel ruimte er is, wat er is, zit altijd zo vol
Boursin met perzik?quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik ga vandaag koken thuis
Pasta met boursin en perzikjes
En zelfgemaakte tomatensoep vooraf. Koken is cool
naar boursin met perzik lmfd.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Boursin met perzik?Hoe smaakt dat?
Oke...quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik gok zulks:
[ afbeelding ]
fokking briljant spul
1 TeraBytequote:Op zaterdag 22 november 2008 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=353
yupquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke...die moet ik hebben dus
Ik ga er nu in!quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:10 schreef DaMart het volgende:
Wat is het buiten toch lekker op de fiets nu!
Je bedoeld dat AlfaRomeo embleem met een springende Sinterklaas ervoor? Die staat er al uren, zie jij hem niet?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:09 schreef Ladylike het volgende:
het lukt maar niet om die ava in te stellen
meen je niet...quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bedoeld dat AlfaRomeo embleem met een springende Sinterklaas ervoor? Die staat er al uren, zie jij hem niet?
Druk eens op ctrl + F5?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:22 schreef Ladylike het volgende:
Ik zie gewoon mn oude ava bij mn posts
Dan moet je ff in je Fok!-profiel kijken of je wel webicons hebt ingesteld om naar te kijken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:22 schreef Ladylike het volgende:
Ik zie gewoon mn oude ava bij mn posts
Ik zie een paardje springen.quote:
pier je bent geweldigquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je ff in je Fok!-profiel kijken of je wel webicons hebt ingesteld om naar te kijken.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pier je bent geweldig
Er stond iets verkeerd idd
quote:
Hij is al gesmoltenquote:
Heeft mijn trein vanmiddag vertraging?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef DaMart het volgende:
Iemand nog levensvragen die met ja of nee te beantwoorden zijn? Dan kijk ik even voor je in het boek met alle antwoorden.
Whehehehequote:Op zaterdag 22 november 2008 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
hmm een mandarijn smaakt vreemd nadat je je tanden hebt gepoetst
Zorg dat je de dingen wat helderder ziet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeft mijn trein vanmiddag vertraging?
Awwwwquote:
hmpf. wat heb ik daar nou aanquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zorg dat je de dingen wat helderder ziet.
Of dat je even moet specificeren welke trein je bedoeltquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:09 schreef Fha het volgende:
[..]
hmpf. wat heb ik daar nou aandat betekend vast dat de boel niet rijdt als het zometeen gaat sneeuwen
Ruilen voor een broodje knakworst?quote:
Is goedquote:
Oeh banaanquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is goed
Ik heb nog bosbessensmaak en bananensmaak
er is ook nog appel en aardbei maar die heb ik al opgegetenquote:
je hebt het verdiendquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:16 schreef es70 het volgende:
Ik heb een break verdiend.
Druk met de was bezig, boodschappen gedaan en 2 jongetjes gekortwiekt.
Nu koffieen pepernoten
.
Hihi ben je nu niet misselijk?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is ook nog appel en aardbei maar die heb ik al opgegeten
[..]
je hebt het verdiend
alleen wat opgefokt door de suiker misschienquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi ben je nu niet misselijk?
En inderdaad, WLz
oohw als dat alles isquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen wat opgefokt door de suiker misschien
Ze is in Schotland, niet in Ierlandquote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeft mijn trein vanmiddag vertraging?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze is in Schotland, niet in Ierland.
Whisky dus.
Verder: Eensch.
[..]
In " the big black book " stond laatst een heel verhaal over whiskey.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze is in Schotland, niet in Ierland.
Whisky dus.
Verder: Eensch.
[..]
En:
Mogge![]()
![]()
Sneeuw
Kon vanmorgen ruiten krabben.Kutklus is dat, om half 6 's ochtends
. Gelukkig geen ander verkeer op de weg, dus kon wel normaal doorrijden, zonder josti';s voor me die in paniek waren omdat er ocharm 3 verdwaalde vlokjes sneeuw vielen
.
Het is geen lekker weer, het is fokking naaiend koud. Vanochtend op de heftruck buiten was het godverdomme nog kouder dan in de koelcelquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:40 schreef Pheno het volgende:
Wow, het gaat hard hier. Terwijl het zo'n lekker weer buiten is
Ik wil nog een keer naar the scotisch whisky experience ofzoquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
In " the big black book " stond laatst een heel verhaal over whiskey.
interessant wel om te lezen.
Absoluutquote:
Goed bezig.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een mailtje sturen
Nu eerst heel veel lezen en heb al 4 pagina's gedaan vandaag![]()
![]()
lastig stof welMaar gaat goed....nog maar 12 pagina's en dan heb ik dat artikel uit
Daarna nog maar even heel erg veel lezenmaar dan heb iig alle basiskennis
dus dat gaat hopelijk dan weer makkelijker... ben trouwens sinds gister wel even in adrenaline als ik er telkens aan denk dat hetgeen wat ik heel erg graag zou willen eigenlijk maar 1 stap van mij is verwijderd
"the big black book"quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
In " the big black book " stond laatst een heel verhaal over whiskey.
interessant wel om te lezen.
Is het niet stiekem toch leren wat je doet?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een mailtje sturen
Nu eerst heel veel lezen en heb al 4 pagina's gedaan vandaag![]()
![]()
lastig stof welMaar gaat goed....nog maar 12 pagina's en dan heb ik dat artikel uit
Daarna nog maar even heel erg veel lezenmaar dan heb iig alle basiskennis
dus dat gaat hopelijk dan weer makkelijker... ben trouwens sinds gister wel even in adrenaline als ik er telkens aan denk dat hetgeen wat ik heel erg graag zou willen eigenlijk maar 1 stap van mij is verwijderd
http://www.bigblackbook.nl/quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
[..]
Goed bezig.![]()
[..]
"the big black book"
Mag ik meequote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer naar the scotisch whisky experience ofzo
Leren....ik wil het wel graag snappen jahquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het niet stiekem toch leren wat je doet?
4 pagina's in 1 dag is wel karig namelijk...
[KLB-modus]quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Leren....ik wil het wel graag snappen jah
dus je zou het ook leren kunnen noemen
linkje artikel
Da's een aardig verhaal ja.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Leren....ik wil het wel graag snappen jah
dus je zou het ook leren kunnen noemen
linkje artikel
He, heb ik die UI niet ook een keer gemaakt?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
[KLB-modus]
Ik mis het abstract
[/KLB-modus]
Het is een review..... Alles is een abstractquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
[KLB-modus]
Ik mis het abstract
[/KLB-modus]
quote:
Nee gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's een aardig verhaal ja.
't is ook niet echt een roman ofzo, die je zo wegleest
Dat zou zomaar kunnen jaquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He, heb ik die UI niet ook een keer gemaakt?
Goed bezigquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg
maar ben al op pagina 31![]()
maakt niet uitquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
Ik doe mn best, maar ik heb het idee dat deze materie me een klein beetje boven mn pet gaat![]()
.
Ik studeer elektrotechniek, aan de TU/e.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:38 schreef Californium het volgende:
[..]
maakt niet uitwat doe jij eigenlijk voor een opleiding / werk?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik studeer elektrotechniek, aan de TU/e.
Verder werk ik elke zaterdag als assistent teamleider in een groenteverwerkingsbedrijf. Dat wil zeggen dat ik leiding geef aan de mensen die sla snijden, zodat de sla als gewassen en gesneden kant-en-klaar product verkocht kan worden.
Ah.quote:
Wat is dat nou met je huisgenootje?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:43 schreef Californium het volgende:
even opinie vraag:
De ouders van mij huisgenootje hebben de vlucht van mij in dec geboekt en nu was de eerste planning dat ik een tas mee zou nemen waarin we samen spullen zouden stoppen...
Nu heb ik al 2 soort van dreigende mailtjes gekregen over het betalen van de vlucht (de eerste had ik betaald, maar blijkbaar was de wisselkoers niet goed en moest ik nog was bij betalen) Nu heb ik dus betaald voor de vlucht... en voor 15 kilo bagage dus...
En ik weet niet of zij haar vlucht veranderd heeft.... Wat denken jullie...schijt aan hebben en gewoon 15 kilo inpakken?
Ze komt regelrecht uit haar ouders huis en daarom is ze totaal onvolwassen (vind ik) ze is menigloos (vind ik.....Ik haat mensen zonder mening) en ze gebruikte me als kokquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is dat nou met je huisgenootje?
Ik snap het probleem allemaal niet zo maar dat komt ook doordat ik niet echt gelezen heb...
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze komt regelrecht uit haar ouders huis en daarom is ze totaal onvolwassen (vind ik) ze is menigloos (vind ik.....Ik haat mensen zonder mening) en ze gebruikte me als kok... nadat ik uiteindelijk gezegd heb dat ze maar voor zichzelf mocht koken omdat ik haar kok niet ben en ze maar moet helpen, heb we niets meer gezegd. Ik heb nog wel een keer en briefje achter gelaten dat we het uit moesten praten omdat ik geen zin had zo nog 7 maanden te moeten wonen.... Afin... Ze wou het op werk uitpraten --- >
Ik gezegd morgenavond en heb nooit meer iets gehoord....Nouja.. zij is nu degeen wie initiatief mag tonen! Eigenlijk vind ik dat ik wel rust om me heen heb
en verder nog meer dingen enzo.... (het gaat niet alleen om het koken)
maar komt er op neer dat het niet zo lekker gaat tussen ons....
Dat kan gebeuren.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze komt regelrecht uit haar ouders huis en daarom is ze totaal onvolwassen (vind ik) ze is menigloos (vind ik.....Ik haat mensen zonder mening) en ze gebruikte me als kok... nadat ik uiteindelijk gezegd heb dat ze maar voor zichzelf mocht koken omdat ik haar kok niet ben en ze maar moet helpen, heb we niets meer gezegd. Ik heb nog wel een keer en briefje achter gelaten dat we het uit moesten praten omdat ik geen zin had zo nog 7 maanden te moeten wonen.... Afin... Ze wou het op werk uitpraten --- >
Ik gezegd morgenavond en heb nooit meer iets gehoord....Nouja.. zij is nu degeen wie initiatief mag tonen! Eigenlijk vind ik dat ik wel rust om me heen heb
en verder nog meer dingen enzo.... (het gaat niet alleen om het koken)
maar komt er op neer dat het niet zo lekker gaat tussen ons....
Basterdquote:
Evil bitchquote:
Hoe was het met de slaaj vandaag?quote:
Huidige jah...mijn NL huisgenoten zijnquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Dat kan gebeuren.
Maar het betreft je huidige huisgenoot neem ik aan?
Niet die in NL gok ik, daar zal je nu niet echt veel mee te maken hebben
quote:
quote:
Monsterquote:
Prima. Ondanks slecht aangeleverde grondstoffen uit spanjolenland hebben we toch puicke sla kunnen producerenquote:
Zal ik sterven als maagd?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef DaMart het volgende:
Iemand nog levensvragen die met ja of nee te beantwoorden zijn? Dan kijk ik even voor je in het boek met alle antwoorden.
Ik heb ook soep opquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:27 schreef Californium het volgende:
Etenlekker makkelijk: soep
met croutons
Nee, niet na wat je gisteravond allemaal hebt uitgevreten met Ll, daar in dat hoekje, onder dat dekentjequote:
Jamaarjamaar. BEHALVE datquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, niet na wat je gisteravond allemaal hebt uitgevreten met Ll, daar in dat hoekje, onder dat dekentje.
Nee, gewoon standaardverpakkingquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat klinkt lekkerWat voor een boursin gebruik je en wat voor een perzikken? gewoon vers? en dan snijden en opwarmen of ga je ze koken
Niks te maaren. Het bewijs staat overduidelijk in de DataBeest.quote:
oehoe.....klinkt lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, gewoon standaardverpakking
Een kleintje is genoeg, en dan gewoon een blikje perziken in siroop, doormidden snijden en op het laatst erbij doen.
Verder nog champignons, een uitje, evt creme fraiche
kutbeestquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks te maaren. Het bewijs staat overduidelijk in de DataBeest.
Die kan overduidelijk crashen, het zal de eerste keer niet zijn....quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks te maaren. Het bewijs staat overduidelijk in de DataBeest.
Daar hebben we de backup voorquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kan overduidelijk crashen, het zal de eerste keer niet zijn....
Crossoverquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:35 schreef crossover het volgende:
Oh, en hoi MPG, Flash, Pheno, Papier en Cal![]()
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:38 schreef Pheno het volgende:
Danny backupped toch alleen dat voor mij verboden subforum?
Nee he. Ik ben sowieso weinig op fok.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar hebben we de backup voor.
Ik weet, ik ben te goed van vertrouwen.
[..]
Crossover![]()
![]()
Lang niet gezien hier!
Ik denk het wel, daarom is fok ook altijd traag op vaste tijden.quote:
Burgelijk wordenquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee he. Ik ben sowieso weinig op fok.
Druk met vriendin (ik word burgerlijk) en school en werk.
Jaquote:
Whehe.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee he. Ik ben sowieso weinig op fok.
Druk met vriendin (ik word burgerlijk) en school en werk.
Het moet haast welquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk het wel, daarom is fok ook altijd traag op vaste tijden.
Niet eens. Was het maar zoquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou het nou echt zo vreselijk spannend zijn wat er in die porno ballenbak gebeurt?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig vanavond weer een ouderwets feestje, MET vriendin, nog ter ere van mijn verjaardag en die van m'n neef
Nee. Eerder puberaal. Gok ik zo.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou het nou echt zo vreselijk spannend zijn wat er in die porno ballenbak gebeurt?
Neeeeeeeeequote:Op zaterdag 22 november 2008 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Voor je het weet werk je ook van 9 tot 5, net als OA.
Ach, 'vroeger' was het de kroeg in 3 keer per week. Nu hoogstens 1.. Maar is niet erg, het bevalt me wel en scheelt geldquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:43 schreef Californium het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor
maar hoop het zelf niet zo snel te worden
En feestjes zijn altijd leuk
Porno is voor mensen die iets te kort komen.quote:
True, true.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Porno is voor mensen die iets te kort komen.
das waarquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Neeeeeeeee![]()
Eerst nog lekker studeren. Althans, student zijn, weinig studeren
[..]
Ach, 'vroeger' was het de kroeg in 3 keer per week. Nu hoogstens 1.. Maar is niet erg, het bevalt me wel en scheelt geld
Dat dus.quote:
That's the spiritquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Neeeeeeeee![]()
Eerst nog lekker studeren. Althans, student zijn, weinig studeren
Dat is wel positief op zichquote:[..]
Ach, 'vroeger' was het de kroeg in 3 keer per week. Nu hoogstens 1.. Maar is niet erg, het bevalt me wel en scheelt geld
Zou je daar een note krijgen als je GEEN tieten post?quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je daar een note krijgen als je GEEN tieten post?
Hell knows. Ik ben geloof ik een van de weinigen die geen toegang aangevraagd heeft. Jij ook niet zo te horen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je daar een note krijgen als je GEEN tieten post?
Of wat dacht je van deze "standaard reactie":quote:
true. Ik ga een beetje lopen bedelen om toegang tot dat onderbroekenhoekje zeg, ben d'r besuikerdquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hell knows. Ik ben geloof ik een van de weinigen die geen toegang aangevraagd heeft. Jij ook niet zo te horen.
McDavid heeft dat eens gedaan. Het is best wel droevig om zoiets te doen trouwens. En ga nu maar aan je werk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:54 schreef Californium het volgende:
hoe vraag je een ban aan? voor jezelf? Ik moet echt werken maar fok is gewoon te verslavend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Doen ze dat nog dan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:54 schreef Californium het volgende:
hoe vraag je een ban aan? voor jezelf? Ik moet echt werken maar fok is gewoon te verslavend
Haha, ik heb dat ook een keer gedaanquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:54 schreef Californium het volgende:
tofquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat ook een keer gedaan
Gewoon een ban van een halve dag aangevraagd
Kan je aan een willekeurige FA vragen, die doen dat zo voor je.
Ik ook, toen ik me nog niet zo goed kon concentrerenquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ik heb dat ook een keer gedaan
Gewoon een ban van een halve dag aangevraagd
Kan je aan een willekeurige FA vragen, die doen dat zo voor je.
Way backquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat weet k niet, is van mij wel een tijd terug.
Is nog van vóór ik mod was
Jawel hoor. Tubgirl posten. Of iets roepen over marokkanen of zo. Kinderporno schijnt ook hip te zijn, heb ik van horen zeggenquote:
In dat geval kan je prima bovenstaand uitvoerenquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:08 schreef Californium het volgende:
[..]
tofmaar dan vraag ik m wel aan voor 3 maanden
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
McDavid heeft dat eens gedaan. Het is best wel droevig om zoiets te doen trouwens. En ga nu maar aan je werk.Ik weet het....maar ik moet hard hard hard werken! en ik kan me zo slecht concentreren nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Maar niet hier, in dit donkere hoekje komen geen mods als ze niet laten merken dat ze er zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tubgirl posten.
Krijg je ook een ban.
Die is alleen wel wat langer dan je wilt
Eerste is gewoon 48 uur toch?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tubgirl posten.
Krijg je ook een ban.
Die is alleen wel wat langer dan je wilt
nee, gewoon in een ander druk tpoic.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar niet hier, in dit donkere hoekje komen geen mods als ze niet laten merken dat ze er zijn.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor. Tubgirl posten. Of iets roepen over marokkanen of zo. Kinderporno schijnt ook hip te zijn, heb ik van horen zeggen
tpoicquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, gewoon in een ander druk tpoic.
dan lukt het prima.
Waarom moet je autorijden?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:09 schreef crossover het volgende:
Fuck, ik moet zo autorijden maar ik ben opgefokt en ongeduldig![]()
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:09 schreef Californium het volgende:
[..]
IK weet niet eens wat tubgirl is
Moet zo de vrouw van het station halen.. daarna biertjesquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom moet je autorijden?
Ga gewoon zuipen nu, dan mag je niet meer.
Dat is een dame die op haar rug in een badkuip ligt en een mooie lichtbruine fontein van diarree in de lucht spuit die daarna in haar gezicht belandt, EN daaraan plezier beleeftquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:09 schreef Californium het volgende:
[..]
IK weet niet eens wat tubgirl is
die gaat maar lopen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Moet zo de vrouw van het station halen.. daarna biertjes
Sommige mensen...quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een dame die op haar rug in een badkuip ligt en een mooie lichtbruike fontein van diarree in de lucht spuit die daarna in haar gezicht belandt, EN daaraan plezier beleeft
Gewoon doen wat je moet doen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:11 schreef Californium het volgende:
nee maar is er geen anders manier om niet mijn concentratie op fok te vestiggen maar wel op mijn leeswerk ?
Ik zal het d'r doorgevenquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die gaat maar lopen.
veel te gevaarlijk om nu te gaan rijden.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een dame die op haar rug in een badkuip ligt en een mooie lichtbruine fontein van diarree in de lucht spuit die daarna in haar gezicht belandt, EN daaraan plezier beleeft
Concentratie moet vanuit jezelf komen, niet door het wegnemen van een afleidingsfactor, je verzint dan namelijk zo weer een nieuwe.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:11 schreef Californium het volgende:
nee maar is er geen anders manier om niet mijn concentratie op fok te vestiggen maar wel op mijn leeswerk ?
ik weet hetquote:
Die had ik gewoon gevonden hoorquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:12 schreef Californium het volgende:
[..]
bedankt Cross voor de paint
Je hebt gewoon de verkeerde instelling?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:13 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet hetmaar dan denk ik altijd....O even op klb kijken... en dan hang ik daar weer 30 min rond...
dat is dan ook wel weer waar....quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Concentratie moet vanuit jezelf komen, niet door het wegnemen van een afleidingsfactor, je verzint dan namelijk zo weer een nieuwe.
3 maanden, hoeveel moet je wel niet lezen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:14 schreef Californium het volgende:
[..]
dat is dan ook wel weer waar....
Ik ga het eerst wel zo proberen er als dat niet lukt dat pm ik wel een forum admin of hij even voor 3 maanden mijn postrechten kan afnemen
4 bladzijden per dag # 90 dagen = 360 bladzijden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:14 schreef crossover het volgende:
[..]
3 maanden, hoeveel moet je wel niet lezen?
dat is het niet....vind het super interessant maar als ik vooruit kijk naar wat ik allemaal nog moet doen...dan knijp ik m gewoon een beetjequote:Op zaterdag 22 november 2008 19:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de verkeerde instelling?
minimaal 50 artikelen en dan een literatuur verslag makenquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:14 schreef crossover het volgende:
[..]
3 maanden, hoeveel moet je wel niet lezen?
Als je nou gewoon je bek houdt en gaat lezen...quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:16 schreef Californium het volgende:
[..]
dat is het niet....vind het super interessant maar als ik vooruit kijk naar wat ik allemaal nog moet doen...dan knijp ik m gewoon een beetjeen dan raak ik vaak direct gedemotiveerd.. en ook omdat de deadline nog 2,5 maand hiervanaf ligt 'denk ik' dat het nog 'lang' duurt.... maar ik weet dat ik nog heel veel moet lezen en dat dat dus niet zo is
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Meeuwen kunnen het ook schijnbaar, na een bekertje melk.
[ afbeelding ]
ja, oplazeren nu, aan je WERK. Disciplineloos wezen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:19 schreef Californium het volgende:
mja Lezen dan maar...
en me dwingen verder te gaan als ik hier weer kom!!!
ssssttt.... nou moet ze dit weer lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Cali is domEn weer sloop je het topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Ja, die neemt orders van jou aan natuurlijkquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zal ik cali bij je langssturen anders?
Boejje, is minstens viersporig daar, ik kom er wel omheenquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ga zo door en dan ligt die trein er morgen nog
Ik duik erbij!quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 00:02 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond vanuit een van de weinige treinen die wel rijdt vanavond.
Amsterdam-Utrecht ligt er behoorlijk uit jaquote:
Hm, op de een of andere vage manier heeft mijn mobiel de TT veranderd zonder dat ik in dat invoerveld iets getypt heb... vaagquote:Op zondag 23 november 2008 00:06 schreef DaMart het volgende:
Wat is er met de tt gebeurd? Staat ineens oude tt (1107).
Ah, das maar 1 stukjequote:Op zondag 23 november 2008 00:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Amsterdam-Utrecht ligt er behoorlijk uit ja.
Ontspoorde goederentrein bij Muiderpoort. Gelukkig reed mijn trein de andere kant op.
Antiqlimax?quote:
Jaloers isquote:
Niet als je leest wat er gebeurd is met JortK. Dat wordt weer een administratieve rompslomp.quote:
Details?quote:Op zondag 23 november 2008 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet als je leest wat er gebeurd is met JortK. Dat wordt weer een administratieve rompslomp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |