Je hebt gewoon de verkeerde instelling?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:13 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet hetmaar dan denk ik altijd....O even op klb kijken... en dan hang ik daar weer 30 min rond...
dat is dan ook wel weer waar....quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Concentratie moet vanuit jezelf komen, niet door het wegnemen van een afleidingsfactor, je verzint dan namelijk zo weer een nieuwe.
3 maanden, hoeveel moet je wel niet lezen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:14 schreef Californium het volgende:
[..]
dat is dan ook wel weer waar....
Ik ga het eerst wel zo proberen er als dat niet lukt dat pm ik wel een forum admin of hij even voor 3 maanden mijn postrechten kan afnemen
4 bladzijden per dag # 90 dagen = 360 bladzijden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:14 schreef crossover het volgende:
[..]
3 maanden, hoeveel moet je wel niet lezen?
dat is het niet....vind het super interessant maar als ik vooruit kijk naar wat ik allemaal nog moet doen...dan knijp ik m gewoon een beetjequote:Op zaterdag 22 november 2008 19:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de verkeerde instelling?
minimaal 50 artikelen en dan een literatuur verslag makenquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:14 schreef crossover het volgende:
[..]
3 maanden, hoeveel moet je wel niet lezen?
Als je nou gewoon je bek houdt en gaat lezen...quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:16 schreef Californium het volgende:
[..]
dat is het niet....vind het super interessant maar als ik vooruit kijk naar wat ik allemaal nog moet doen...dan knijp ik m gewoon een beetjeen dan raak ik vaak direct gedemotiveerd.. en ook omdat de deadline nog 2,5 maand hiervanaf ligt 'denk ik' dat het nog 'lang' duurt.... maar ik weet dat ik nog heel veel moet lezen en dat dat dus niet zo is
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Meeuwen kunnen het ook schijnbaar, na een bekertje melk.
[ afbeelding ]
ja, oplazeren nu, aan je WERK. Disciplineloos wezen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:19 schreef Californium het volgende:
mja Lezen dan maar...
en me dwingen verder te gaan als ik hier weer kom!!!
ssssttt.... nou moet ze dit weer lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Cali is domEn weer sloop je het topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Ja, die neemt orders van jou aan natuurlijkquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zal ik cali bij je langssturen anders?
Boejje, is minstens viersporig daar, ik kom er wel omheenquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ga zo door en dan ligt die trein er morgen nog
Ik duik erbij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |