quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:09 schreef Californium het volgende:
[..]
IK weet niet eens wat tubgirl is
Moet zo de vrouw van het station halen.. daarna biertjesquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom moet je autorijden?
Ga gewoon zuipen nu, dan mag je niet meer.
Dat is een dame die op haar rug in een badkuip ligt en een mooie lichtbruine fontein van diarree in de lucht spuit die daarna in haar gezicht belandt, EN daaraan plezier beleeftquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:09 schreef Californium het volgende:
[..]
IK weet niet eens wat tubgirl is
die gaat maar lopen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Moet zo de vrouw van het station halen.. daarna biertjes
Sommige mensen...quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een dame die op haar rug in een badkuip ligt en een mooie lichtbruike fontein van diarree in de lucht spuit die daarna in haar gezicht belandt, EN daaraan plezier beleeft
Gewoon doen wat je moet doen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:11 schreef Californium het volgende:
nee maar is er geen anders manier om niet mijn concentratie op fok te vestiggen maar wel op mijn leeswerk ?
Ik zal het d'r doorgevenquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die gaat maar lopen.
veel te gevaarlijk om nu te gaan rijden.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een dame die op haar rug in een badkuip ligt en een mooie lichtbruine fontein van diarree in de lucht spuit die daarna in haar gezicht belandt, EN daaraan plezier beleeft
Concentratie moet vanuit jezelf komen, niet door het wegnemen van een afleidingsfactor, je verzint dan namelijk zo weer een nieuwe.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:11 schreef Californium het volgende:
nee maar is er geen anders manier om niet mijn concentratie op fok te vestiggen maar wel op mijn leeswerk ?
ik weet hetquote:
Die had ik gewoon gevonden hoorquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:12 schreef Californium het volgende:
[..]
bedankt Cross voor de paint
Je hebt gewoon de verkeerde instelling?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:13 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet hetmaar dan denk ik altijd....O even op klb kijken... en dan hang ik daar weer 30 min rond...
dat is dan ook wel weer waar....quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Concentratie moet vanuit jezelf komen, niet door het wegnemen van een afleidingsfactor, je verzint dan namelijk zo weer een nieuwe.
3 maanden, hoeveel moet je wel niet lezen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:14 schreef Californium het volgende:
[..]
dat is dan ook wel weer waar....
Ik ga het eerst wel zo proberen er als dat niet lukt dat pm ik wel een forum admin of hij even voor 3 maanden mijn postrechten kan afnemen
4 bladzijden per dag # 90 dagen = 360 bladzijden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:14 schreef crossover het volgende:
[..]
3 maanden, hoeveel moet je wel niet lezen?
dat is het niet....vind het super interessant maar als ik vooruit kijk naar wat ik allemaal nog moet doen...dan knijp ik m gewoon een beetjequote:Op zaterdag 22 november 2008 19:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de verkeerde instelling?
minimaal 50 artikelen en dan een literatuur verslag makenquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:14 schreef crossover het volgende:
[..]
3 maanden, hoeveel moet je wel niet lezen?
Als je nou gewoon je bek houdt en gaat lezen...quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:16 schreef Californium het volgende:
[..]
dat is het niet....vind het super interessant maar als ik vooruit kijk naar wat ik allemaal nog moet doen...dan knijp ik m gewoon een beetjeen dan raak ik vaak direct gedemotiveerd.. en ook omdat de deadline nog 2,5 maand hiervanaf ligt 'denk ik' dat het nog 'lang' duurt.... maar ik weet dat ik nog heel veel moet lezen en dat dat dus niet zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |