ssssttt.... nou moet ze dit weer lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Cali is domEn weer sloop je het topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Ja, die neemt orders van jou aan natuurlijkquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zal ik cali bij je langssturen anders?
Boejje, is minstens viersporig daar, ik kom er wel omheenquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ga zo door en dan ligt die trein er morgen nog
Ik duik erbij!quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 00:02 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond vanuit een van de weinige treinen die wel rijdt vanavond.
Amsterdam-Utrecht ligt er behoorlijk uit jaquote:
Hm, op de een of andere vage manier heeft mijn mobiel de TT veranderd zonder dat ik in dat invoerveld iets getypt heb... vaagquote:Op zondag 23 november 2008 00:06 schreef DaMart het volgende:
Wat is er met de tt gebeurd? Staat ineens oude tt (1107).
Ah, das maar 1 stukjequote:Op zondag 23 november 2008 00:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Amsterdam-Utrecht ligt er behoorlijk uit ja.
Ontspoorde goederentrein bij Muiderpoort. Gelukkig reed mijn trein de andere kant op.
Antiqlimax?quote:
Jaloers isquote:
Niet als je leest wat er gebeurd is met JortK. Dat wordt weer een administratieve rompslomp.quote:
Details?quote:Op zondag 23 november 2008 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet als je leest wat er gebeurd is met JortK. Dat wordt weer een administratieve rompslomp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |