Jaquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeft mijn trein vanmiddag vertraging?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze is in Schotland, niet in Ierland.
Whisky dus.
Verder: Eensch.
[..]
In " the big black book " stond laatst een heel verhaal over whiskey.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze is in Schotland, niet in Ierland.
Whisky dus.
Verder: Eensch.
[..]
En:
Mogge![]()
![]()
Sneeuw
Kon vanmorgen ruiten krabben.Kutklus is dat, om half 6 's ochtends
. Gelukkig geen ander verkeer op de weg, dus kon wel normaal doorrijden, zonder josti';s voor me die in paniek waren omdat er ocharm 3 verdwaalde vlokjes sneeuw vielen
.
Het is geen lekker weer, het is fokking naaiend koud. Vanochtend op de heftruck buiten was het godverdomme nog kouder dan in de koelcelquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:40 schreef Pheno het volgende:
Wow, het gaat hard hier. Terwijl het zo'n lekker weer buiten is
Ik wil nog een keer naar the scotisch whisky experience ofzoquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
In " the big black book " stond laatst een heel verhaal over whiskey.
interessant wel om te lezen.
Absoluutquote:
Goed bezig.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een mailtje sturen
Nu eerst heel veel lezen en heb al 4 pagina's gedaan vandaag![]()
![]()
lastig stof welMaar gaat goed....nog maar 12 pagina's en dan heb ik dat artikel uit
Daarna nog maar even heel erg veel lezenmaar dan heb iig alle basiskennis
dus dat gaat hopelijk dan weer makkelijker... ben trouwens sinds gister wel even in adrenaline als ik er telkens aan denk dat hetgeen wat ik heel erg graag zou willen eigenlijk maar 1 stap van mij is verwijderd
"the big black book"quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
In " the big black book " stond laatst een heel verhaal over whiskey.
interessant wel om te lezen.
Is het niet stiekem toch leren wat je doet?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een mailtje sturen
Nu eerst heel veel lezen en heb al 4 pagina's gedaan vandaag![]()
![]()
lastig stof welMaar gaat goed....nog maar 12 pagina's en dan heb ik dat artikel uit
Daarna nog maar even heel erg veel lezenmaar dan heb iig alle basiskennis
dus dat gaat hopelijk dan weer makkelijker... ben trouwens sinds gister wel even in adrenaline als ik er telkens aan denk dat hetgeen wat ik heel erg graag zou willen eigenlijk maar 1 stap van mij is verwijderd
http://www.bigblackbook.nl/quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
[..]
Goed bezig.![]()
[..]
"the big black book"
Mag ik meequote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer naar the scotisch whisky experience ofzo
Leren....ik wil het wel graag snappen jahquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het niet stiekem toch leren wat je doet?
4 pagina's in 1 dag is wel karig namelijk...
[KLB-modus]quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Leren....ik wil het wel graag snappen jah
dus je zou het ook leren kunnen noemen
linkje artikel
Da's een aardig verhaal ja.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Leren....ik wil het wel graag snappen jah
dus je zou het ook leren kunnen noemen
linkje artikel
He, heb ik die UI niet ook een keer gemaakt?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
[KLB-modus]
Ik mis het abstract
[/KLB-modus]
Het is een review..... Alles is een abstractquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
[KLB-modus]
Ik mis het abstract
[/KLB-modus]
quote:
Nee gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's een aardig verhaal ja.
't is ook niet echt een roman ofzo, die je zo wegleest
Dat zou zomaar kunnen jaquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He, heb ik die UI niet ook een keer gemaakt?
Goed bezigquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg
maar ben al op pagina 31![]()
maakt niet uitquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
Ik doe mn best, maar ik heb het idee dat deze materie me een klein beetje boven mn pet gaat![]()
.
Ik studeer elektrotechniek, aan de TU/e.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:38 schreef Californium het volgende:
[..]
maakt niet uitwat doe jij eigenlijk voor een opleiding / werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |