quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen bomen in de buurt ? . je weet wel van die dingen met takken en weinig blaadjes op dit moment
Hij kan !!!11quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan iemand even waarschuwen als duffy voorbij is dan ontmute ik even mijn mp3speler
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan iemand even waarschuwen als duffy voorbij is dan ontmute ik even mijn mp3speler
Doesburg Groningenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:47 schreef cosmick het volgende:
Iemand ervaring met het huren van een auto? Welke club is het goedkoopst?
Ja, ik vind Claudia wel leukquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:59 schreef -Hans- het volgende:
Oja, nu Claudia..
Da's waar ook... Even 2 uur wat anders doenquote:
beetje afhankelijk van wat je eisen zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:47 schreef cosmick het volgende:
Iemand ervaring met het huren van een auto? Welke club is het goedkoopst?
op de radio maakt uiterlijk niet uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n mediaplayer houdt er vanzelf mee op, met hamsterwangetje op de radio.
KX radio hier met Jeroen van Inkel en om 1 uur Ekdomquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gedrocht in aantocht..... Dus zo maar es MP3FM opstarten.
Ah, da's ook primaquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
KX radio hier met Jeroen van Inkel en om 1 uur Ekdom
Graag gedaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, da's ook prima. Dank voor de tip
.
neem je snowboots maar mee en dikke trui.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:25 schreef Mokus het volgende:
[..]
En ik vlieg uitgerekend vandaag terug voor een weekendje nl
Hm... Verkeerd getimedquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:25 schreef Mokus het volgende:
[..]
En ik vlieg uitgerekend vandaag terug voor een weekendje nl
Ik zal er rekening mee houdenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
neem je snowboots maar mee en dikke trui.
Uurtje van Inkel is altijd erg prettig, doet het bij mij ook erg goed op de mp3 spelerquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
KXRadio is weer erg goed aan te horen.
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Uurtje van Inkel is altijd erg prettig, doet het bij mij ook erg goed op de mp3 speler![]()
Hier is 't stralend zonnig (met veel wind)quote:Oei oei wat een sneeuw komt er hier naar beneden zeg
me2quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's waar ook... Even 2 uur wat anders doen
quote:
Gezellig, de cafe's van Volendamquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zometeen op naar Volendam voor Volendam - Roda
Die wedstrijd gaat gewoon door? Er is nml. best veel regen gevallen. Hier in het Noorden begon het net weer een heel klein beetje te sneeuwen/hagelen. 't is ook echt freaking koud. Brrrrr.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zometeen op naar Volendam voor Volendam - Roda
Nou het is dat jij erover begint want anders..... was me dus niet opgevallenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:33 schreef cosmick het volgende:
Niemand ooit opgevallen dat dit nummer op 3/4 half dichtslaat en op het laatst weer helder wordt?
Ingetuned, gewoon, Ekdom is flex!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom op KX over het uitkotsen van Alphabeat![]()
. Hij baalt ervan dat ze weer een single hebben uitgebracht die hij nu leuk vindt, maar over een paar maanden niet meer kan horen zoals bij de eerste twee singles
.
eejjjjjjjjquote:
Woont Ekdom momenteel in een andere tijdzone? Hij zegt al de hele tijd 'avond'..quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom op KX over het uitkotsen van Alphabeat![]()
. Hij baalt ervan dat ze weer een single hebben uitgebracht die hij nu leuk vindt, maar over een paar maanden niet meer kan horen zoals bij de eerste twee singles
.
Dat hoop ik toch dat ie door gaat .Anders zijn we 6 uur voor niets onderweg. En morgen om 06.00uur weer werkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat gewoon door? Er is nml. best veel regen gevallen. Hier in het Noorden begon het net weer een heel klein beetje te sneeuwen/hagelen. 't is ook echt freaking koud. Brrrrr.
Den Ham:quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:46 schreef cosmick het volgende:
Nou, ik ga naar Almelo om de leenauto weg te brengen en rij dan naar Den Ham, waar mijn eigen auto staat, om daar weer een andere leenauto op te halen. Snappie?.
Ik hoor dat alarm al!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch dat ie door gaat .Anders zijn we 6 uur voor niets onderweg. En morgen om 06.00uur weer werken![]()
![]()
Heb net de greatist hits van de Pet Shop Boys gedownload![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is ook de enige reden om naar den ham te gaan over die klote wegen heen.
Er ligt kunstgras in het stadion van Volendam, daar kan je (bijna) altijd op voetballen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat gewoon door? Er is nml. best veel regen gevallen. Hier in het Noorden begon het net weer een heel klein beetje te sneeuwen/hagelen. 't is ook echt freaking koud. Brrrrr.
Je zit in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen Siebelink & Stenders @ KX.
Rob als technicus omdat hij niets mag zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen Siebelink & Stenders @ KX.
Geweldigquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rob als technicus omdat hij niets mag zeggen
Ik ben benieuwd hoe het om 15:45 zal gaan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rob als technicus omdat hij niets mag zeggen
Veenstra valt voor Rob inquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef Mokus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het om 15:45 zal gaan.
En gisteravond was je nog zo vrolijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahaha, dat lampje boven die vinger van Gerard ook bij die alarm-foto
Hallo mensen!
Janneke vanaf Fontys Tilburg hier!
Mngroepsgenootjes zijn niet komen opdagen en nu heb ik er ff de pest in
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo mensen!
Ow, maar dat was voor stage, en daar ben ikl nog steeds heel blij mee hoor!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:12 schreef Mokus het volgende:
[..]
En gisteravond was je nog zo vrolijk
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
Never mind this backfindpost.
I know..![]()
Zometeen maar 's door 't pleurisweer, en hopen dat 't OV 'n beetje meewerkt. Ik ben bang van niet..
Hier nog steeds stralend zonnetje met 0 °C en geen windquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Hier nog steeds stralend zonnetje met veel wind.
Eej Roel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Hier nog steeds stralend zonnetje met veel wind.
Hebben die daar ook al kunstgras? dat wist ik niet maar dan zal het geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er ligt kunstgras in het stadion van Volendam, daar kan je (bijna) altijd op voetballen.
Kunstgras dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch dat ie door gaat .Anders zijn we 6 uur voor niets onderweg. En morgen om 06.00uur weer werken![]()
![]()
Heb net de greatist hits van de Pet Shop Boys gedownload![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo mensen!
Check je PMquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oh. Sersjee, ik heb nog 7 tracks van de Fleet Foxes "in de aanbieding". 'kWeet niet of je die al hebt, maar mocht je ze willen hebben; PM me je mailadres ff.
Dat geldt trouwens ook voor andere liefhebbers.
Ooh dat moet te doen zijn dacht ik zo. Die SLB gesprekken stellen meestal niet heel veel voor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, *zwaait terug naar hans*
Nog 20 minuutjes, en dan een SLB gesprek van 45 minuten, en dan eindelijk WEEKEEEEEEND!
Ow, nee. maar kheb niet gedaan wat ik moest doen, dus wss een kutgesprek, haha!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh dat moet te doen zijn dacht ik zo. Die SLB gesprekken stellen meestal niet heel veel voor..
Heb je nog mooi even de tijd om het e.e.a. te fixen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, nee. maar kheb niet gedaan wat ik moest doen, dus wss een kutgesprek, haha!
Nouja, nog ff pauze..
Done.quote:
Ik heb alle tijd van de wereldquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Done.
Hotmail geeft alleen 'n verbindingsfout aan bij 't uploaden van de .rar, en niet als ik ze één voor één upload.Geduld dus.
* Roel_Jewel nieuwsgierig isquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oh. Sersjee, ik heb nog 7 tracks van de Fleet Foxes "in de aanbieding". 'kWeet niet of je die al hebt, maar mocht je ze willen hebben; PM me je mailadres ff.
Dat geldt trouwens ook voor andere liefhebbers.
Mét, of zonder underscore?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel nieuwsgierig is.
mijn gebruikersnaam apenstaartje gmail.com.
De Kecks roeleren. Die hebben echt een paar pareltjes op hun naam staan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vervelend zeg, komen ineens de Tröckener Kecks in m'n iTunes voorbij.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Kecks roeleren. Die hebben echt een paar pareltjes op hun naam staan.
't Mapje had ook de naam Fleet Foxes - Fleet Foxes. Zoals gezegd, nog niet echt in verdiept.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef Sersjee het volgende:
Dat spul van Fleet Foxes is afkomstig van de gelijknamige EP uit 2006 en die had ik nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
ejquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf 'm leuk vinden, die van Pink
Goeiemiddag trouwens
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:19 schreef Sersjee het volgende:
Om de paar minuten hoor ik "Eine Deutsche Schallplatte!"...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles goed binnen?
En Roel, jij ook?O+ SG / BRM O+!!
Alles is binnen. Thanx!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Mapje had ook de naam Fleet Foxes - Fleet Foxes. Zoals gezegd, nog niet echt in verdiept.
Ze hadden toen wel 'n iets andere "sound".
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:19 schreef Sersjee het volgende:
Om de paar minuten hoor ik "Eine Deutsche Schallplatte!"...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mix dit maar eens met de Ketchup Song en De Vlam In De Pijp.quote:
Checkt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Alles goed binnen?
En Roel, jij ook?
Ook zo'n kapot gedraaide plaatquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad, waardeloos.
Ach gut, This Is The Life
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef -Hans- het volgende:
Razorlight is gelukkig niet de nieuwe Megahit
Zometeen Veenstra vs Annemieke. Go Veenstra
Wat is de nieuwe megahit dan wel gewordenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef -Hans- het volgende:
Razorlight is gelukkig niet de nieuwe Megahit
Zometeen Veenstra vs Annemieke. Go Veenstra
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind z'n stem in dit nummer her en der wat van Fish hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
vraag mij af wanneer razorlight , live gaat coveren of er heel veel verschil in stemgeluid zou zijn.
Tegen Timur?! ooh dan klopt de 3FM-site niet helemaal meer. Dan ga ik uiteraard weer voor Veenstra.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tegen Timur. Annemieke speelt gewoon tegen Rob, maar dan een andere keer.
Ik zou het echt niet weten maar ik zet mijn geld op Fleet Foxes of TLSPquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is de nieuwe megahit dan wel geworden
Die hele tokkeljosti mogen ze es skippenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:41 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE alweer die f*cking I'm Yours. Echt, wanneer halen ze die plaat nou eens van de playlist..
Absoluut en dan ook die andere knakker, uuhhm Jack Johnson. Allebei 1 pot nat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die hele tokkeljosti mogen ze es skippen.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:48 schreef Sersjee het volgende:
Als Michiel Comfortably Numb niet had geweten was ie held-af geweest.
Klopt, en daar kwam alleen maar hagel uit. Gelukkig zat ik binnenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
NU.nl:
[ afbeelding ]
Boven Groningen hing vrijdagmiddag een enorme hoosbui.
Bewijst maar weer eens wat voor een belachelijke kutDJ het isquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:52 schreef Sersjee het volgende:
Valt me tegen van Timur. Philip Bailey <> Earth, Wind & Fire en the Smiths niet weten, matigjes...
Ik moet zeggen, ik vind dat ie nu best een leuk programma maakt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens wat voor een belachelijke kutDJ het is
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens wat voor een belachelijke kutDJ het is
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
8-2 geworden, we zien michiel terug in de halve finale
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:49 schreef Piles het volgende:
Hallo mensen
[..]
Heb er van genoten in de bus
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:37 schreef Brennel het volgende:
Pfffffffft, wat een chaos vandaag!! Echt onwijs druk met die niet rijdende treinen en vertragingen enzo. En met druk bedoel ik ook echt drúk, als in: op 2 kassa's een omzet van zo'n 2800 euro in 8 uur tijd... gekkenhuis.
Goedemiddag trouwens
Zag toevallig de clip vandaag al een paar keer op TMF en inderdaad het is een drama!quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:20 schreef Feivel1 het volgende:
Ugh, dit gaat een hit in Nederland worden.. Gatverdamme!
De plaat van Gotye is erg fijn.quote:De Freak 11 van 21 November 2008
met deze week toch weer 4 nieuwe binnenkomers!
1 ) You Are The Best Thing - Ray La Montagne (Freakandel Speciaal!)
2 ) Like Leaves In The Wind - Nicola Conte
3 ) Boyfriend - Alphabeat
4 ) Tape Song - The Kills
5 ) Love That Girl - Raphael Saadiq
6 ) If He Should Ever Leave You - Tom Jones
7 ) Love Lockdown - Kanye West
8 ) Hearts A Mess - Gotye
9 ) Geto On Down & Hold Me - Mr. Scruff
10) Pyramid - John Dahlback
11) Shake Shake Shake - White Denim
November, een van m'n grote favorieten van Rowwen Hèzequote:Op vrijdag 21 november 2008 17:52 schreef -Hans- het volgende:
rowwen Heze - November, speciaal voor de luisteraars. Mooi gebaar.
Ik had de plaat nog niet eerder gehoord (of misschien 1 of 2 x) maar ik vond 'm erg mooi.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
November, een van m'n grote favorieten van Rowwen Hèze. Samen met Liefde
, van hetzelfde ensemble
.
Te lang maar gaaf om Superstring weer eens te horen.quote:
Haha! erg leuk ja.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:39 schreef Sersjee het volgende:
Weer een goede tekst over het popduel: "Genant. Er is geen ander woord voor te bedenken. Michiel wist ALLES! Nerd..."
Als ik Timur was geweest had ik de laatste vraag niet eens beantwoord. Werk je toch mee aan de eerste 9-0 in het popduelquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:39 schreef Sersjee het volgende:
Weer een goede tekst over het popduel: "Genant. Er is geen ander woord voor te bedenken. Michiel wist ALLES! Nerd..."
quote:
Precies. Hij ging toch al af als een gieter.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik Timur was geweest had ik de laatste vraag niet eens beantwoord. Werk je toch mee aan de eerste 9-0 in het popduel
[..]
quote:
Met mij meer dan puik. Et toi?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:54 schreef Noortje. het volgende:
Hoe gaat het Hans, Piles, Roel, Marc, Serge?
Ik antwoord gewoon met 'goed', wel zo makkelijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:54 schreef Noortje. het volgende:
Loverboys mogen geen loverboys meer heten omdat de naam misleidend is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Zometeen onze loverboys van Ekstra Weekend."
Weet ie wel wat 'loverboy' betekent?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:54 schreef Noortje. het volgende:
Goed. Dankjequote:Op vrijdag 21 november 2008 18:54 schreef Noortje. het volgende:
Leuke film idd. Maar niet zo leuk als Ekstra Weekend natuurlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:03 schreef Sersjee het volgende:
Voor de mensen die anderhalf uur Ekstra Weekend wel mooi zat vinden: om 20.25 komt Clerks op Comedy Central
Eens!quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik kan deze wel waarderen, ik vind hem beter dan I Kissed A Girl als ik heel eerlijk ben.
Dramatisch muziekjequote:Op vrijdag 21 november 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihihihihi, wat een dramatisch muziekje achter t WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!
Nu nog eens inloggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie FOK! ook weer op 't scherm van meneer Ekdom.
As in, dramatische sfeer in t stuk schat.quote:
Zulke reacties verwacht ik hier in de loop van de week vaker tegen te komen...quote:
Prima! met jou ook?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:54 schreef Noortje. het volgende:
Noem me een preut eersteklas maar ik vind het gewoon niet kunnen om dat geknal er als een deuntje in te gooien. Straks raken een stel debielen eraan gewend.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We zijn 't eens. Leuk om een keer te horen, maar 't verveelt nu al.
Hihihihi!quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze plaat heeft wat draaibeurten nodig.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Noem me een preut eersteklas maar ik vind het gewoon niet kunnen om dat geknal er als een deuntje in te gooien. Straks raken een stel debielen eraan gewend.
Eensch.quote:En daarbij is het ook zonder geknal een kutnummer.
Was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 21 november 2008 19:22 schreef Jannekje7 het volgende:
As in, dramatische sfeer in t stuk schat.
Hoewel ik t ook wel dramatisch gekozen vind voor achter het vrolijke WEEKEEEEEEEEEEND!
Ik zit er nog tusseninquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
't Is een echte 'love it or hate it'-plaat.
Jazeker! Had wiskundedag vandaag (8 uur opdrachten maken, modelleren achtig iets). Was best leuk maar teeeeeeeeeeeeeeering vermoeiend. Dus ik ga vroeg slapen vanavond (help me onthoudenquote:
Stiekem vind ik dat toch best humor, met de komende Serious Request in het vooruitzicht.quote:Wil jij Robbertjan, het aanstormend talent van de VARA op 3FM uit een kartonnen doos redden? Dit is je kans! Want per 1 december staat hij, met zijn meisje, op straat....
"Maar nu hebben we geen nieuw appartement en het oude appartement is al verhuurd. Dus mijn vraag is heel simpel, is er iemand die weet of er in Utrecht iets vrij staat of binnenkort ergens vrij komt??? Mail me svp zo snel mogelijk op rj-at-3fm.nl"
O ja, die ligt hier ook.quote:
Ik zowat 25 geloof ik...quote:
Pfff Wiskunde.. Tsja dan geloof ik je direct dat het vermoeiend was. Vreselijk vak! Wil wel helpen met onthouden maar kan niet beloven dat ik het straks nog weet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jazeker! Had wiskundedag vandaag (8 uur opdrachten maken, modelleren achtig iets). Was best leuk maar teeeeeeeeeeeeeeering vermoeiend. Dus ik ga vroeg slapen vanavond (help me onthouden).
En ik lees nu de Donald Duck
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:33 schreef Brennel het volgende:
Zo, hehe, weer een dierenartsbezoekje gehad. Nu een maaltijdsalade van de Appie als avondeten; smaakt goed!
Is standaard. Radio ftw!quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
De stream loopt hier weer lekker achter, zie ik![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |