Dramatisch muziekjequote:Op vrijdag 21 november 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihihihihi, wat een dramatisch muziekje achter t WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!
Nu nog eens inloggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie FOK! ook weer op 't scherm van meneer Ekdom.
As in, dramatische sfeer in t stuk schat.quote:
Zulke reacties verwacht ik hier in de loop van de week vaker tegen te komen...quote:
Prima! met jou ook?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:54 schreef Noortje. het volgende:
Hoe gaat het Hans, Piles, Roel, Marc, Serge?
Noem me een preut eersteklas maar ik vind het gewoon niet kunnen om dat geknal er als een deuntje in te gooien. Straks raken een stel debielen eraan gewend.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We zijn 't eens. Leuk om een keer te horen, maar 't verveelt nu al.
Hihihihi!quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze plaat heeft wat draaibeurten nodig.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Noem me een preut eersteklas maar ik vind het gewoon niet kunnen om dat geknal er als een deuntje in te gooien. Straks raken een stel debielen eraan gewend.
Eensch.quote:En daarbij is het ook zonder geknal een kutnummer.
Was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 21 november 2008 19:22 schreef Jannekje7 het volgende:
As in, dramatische sfeer in t stuk schat.
Hoewel ik t ook wel dramatisch gekozen vind voor achter het vrolijke WEEKEEEEEEEEEEND!
Ik zit er nog tusseninquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
't Is een echte 'love it or hate it'-plaat.
Jazeker! Had wiskundedag vandaag (8 uur opdrachten maken, modelleren achtig iets). Was best leuk maar teeeeeeeeeeeeeeering vermoeiend. Dus ik ga vroeg slapen vanavond (help me onthoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |