Misschien ligt het aan mij, maar ik vind z'n stem in dit nummer her en der wat van Fish hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
vraag mij af wanneer razorlight , live gaat coveren of er heel veel verschil in stemgeluid zou zijn.
Tegen Timur?! ooh dan klopt de 3FM-site niet helemaal meer. Dan ga ik uiteraard weer voor Veenstra.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tegen Timur. Annemieke speelt gewoon tegen Rob, maar dan een andere keer.
Ik zou het echt niet weten maar ik zet mijn geld op Fleet Foxes of TLSPquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is de nieuwe megahit dan wel geworden
Die hele tokkeljosti mogen ze es skippenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:41 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE alweer die f*cking I'm Yours. Echt, wanneer halen ze die plaat nou eens van de playlist..
Absoluut en dan ook die andere knakker, uuhhm Jack Johnson. Allebei 1 pot nat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die hele tokkeljosti mogen ze es skippen.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:48 schreef Sersjee het volgende:
Als Michiel Comfortably Numb niet had geweten was ie held-af geweest.
Klopt, en daar kwam alleen maar hagel uit. Gelukkig zat ik binnenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
NU.nl:
[ afbeelding ]
Boven Groningen hing vrijdagmiddag een enorme hoosbui.
Bewijst maar weer eens wat voor een belachelijke kutDJ het isquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:52 schreef Sersjee het volgende:
Valt me tegen van Timur. Philip Bailey <> Earth, Wind & Fire en the Smiths niet weten, matigjes...
Ik moet zeggen, ik vind dat ie nu best een leuk programma maakt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens wat voor een belachelijke kutDJ het is
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens wat voor een belachelijke kutDJ het is
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
8-2 geworden, we zien michiel terug in de halve finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |