't Mapje had ook de naam Fleet Foxes - Fleet Foxes. Zoals gezegd, nog niet echt in verdiept.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef Sersjee het volgende:
Dat spul van Fleet Foxes is afkomstig van de gelijknamige EP uit 2006 en die had ik nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
ejquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf 'm leuk vinden, die van Pink
Goeiemiddag trouwens
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:19 schreef Sersjee het volgende:
Om de paar minuten hoor ik "Eine Deutsche Schallplatte!"...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles goed binnen?
En Roel, jij ook?O+ SG / BRM O+!!
Alles is binnen. Thanx!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
't Mapje had ook de naam Fleet Foxes - Fleet Foxes. Zoals gezegd, nog niet echt in verdiept.
Ze hadden toen wel 'n iets andere "sound".
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:19 schreef Sersjee het volgende:
Om de paar minuten hoor ik "Eine Deutsche Schallplatte!"...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mix dit maar eens met de Ketchup Song en De Vlam In De Pijp.quote:
Checkt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Alles goed binnen?
En Roel, jij ook?
Ook zo'n kapot gedraaide plaatquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad, waardeloos.
Ach gut, This Is The Life
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef -Hans- het volgende:
Razorlight is gelukkig niet de nieuwe Megahit
Zometeen Veenstra vs Annemieke. Go Veenstra
Wat is de nieuwe megahit dan wel gewordenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef -Hans- het volgende:
Razorlight is gelukkig niet de nieuwe Megahit
Zometeen Veenstra vs Annemieke. Go Veenstra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |