Die wedstrijd gaat gewoon door? Er is nml. best veel regen gevallen. Hier in het Noorden begon het net weer een heel klein beetje te sneeuwen/hagelen. 't is ook echt freaking koud. Brrrrr.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zometeen op naar Volendam voor Volendam - Roda
Nou het is dat jij erover begint want anders..... was me dus niet opgevallenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:33 schreef cosmick het volgende:
Niemand ooit opgevallen dat dit nummer op 3/4 half dichtslaat en op het laatst weer helder wordt?
Ingetuned, gewoon, Ekdom is flex!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom op KX over het uitkotsen van Alphabeat![]()
. Hij baalt ervan dat ze weer een single hebben uitgebracht die hij nu leuk vindt, maar over een paar maanden niet meer kan horen zoals bij de eerste twee singles
.
eejjjjjjjjquote:
Woont Ekdom momenteel in een andere tijdzone? Hij zegt al de hele tijd 'avond'..quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom op KX over het uitkotsen van Alphabeat![]()
. Hij baalt ervan dat ze weer een single hebben uitgebracht die hij nu leuk vindt, maar over een paar maanden niet meer kan horen zoals bij de eerste twee singles
.
Dat hoop ik toch dat ie door gaat .Anders zijn we 6 uur voor niets onderweg. En morgen om 06.00uur weer werkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat gewoon door? Er is nml. best veel regen gevallen. Hier in het Noorden begon het net weer een heel klein beetje te sneeuwen/hagelen. 't is ook echt freaking koud. Brrrrr.
Den Ham:quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:46 schreef cosmick het volgende:
Nou, ik ga naar Almelo om de leenauto weg te brengen en rij dan naar Den Ham, waar mijn eigen auto staat, om daar weer een andere leenauto op te halen. Snappie?.
Ik hoor dat alarm al!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch dat ie door gaat .Anders zijn we 6 uur voor niets onderweg. En morgen om 06.00uur weer werken![]()
![]()
Heb net de greatist hits van de Pet Shop Boys gedownload![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is ook de enige reden om naar den ham te gaan over die klote wegen heen.
Er ligt kunstgras in het stadion van Volendam, daar kan je (bijna) altijd op voetballen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat gewoon door? Er is nml. best veel regen gevallen. Hier in het Noorden begon het net weer een heel klein beetje te sneeuwen/hagelen. 't is ook echt freaking koud. Brrrrr.
Je zit in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen Siebelink & Stenders @ KX.
Rob als technicus omdat hij niets mag zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen Siebelink & Stenders @ KX.
Geweldigquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rob als technicus omdat hij niets mag zeggen
Ik ben benieuwd hoe het om 15:45 zal gaan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rob als technicus omdat hij niets mag zeggen
Veenstra valt voor Rob inquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef Mokus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het om 15:45 zal gaan.
En gisteravond was je nog zo vrolijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahaha, dat lampje boven die vinger van Gerard ook bij die alarm-foto
Hallo mensen!
Janneke vanaf Fontys Tilburg hier!
Mngroepsgenootjes zijn niet komen opdagen en nu heb ik er ff de pest in
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahaha, dat lampje boven die vinger van Gerard ook bij die alarm-foto
Hallo mensen!
Janneke vanaf Fontys Tilburg hier!
Mngroepsgenootjes zijn niet komen opdagen en nu heb ik er ff de pest in
Ow, maar dat was voor stage, en daar ben ikl nog steeds heel blij mee hoor!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:12 schreef Mokus het volgende:
[..]
En gisteravond was je nog zo vrolijk
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
Never mind this backfindpost.
I know..![]()
Zometeen maar 's door 't pleurisweer, en hopen dat 't OV 'n beetje meewerkt. Ik ben bang van niet..
Hier nog steeds stralend zonnetje met 0 °C en geen windquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Hier nog steeds stralend zonnetje met veel wind.
Eej Roel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Hier nog steeds stralend zonnetje met veel wind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |