Hebben die daar ook al kunstgras? dat wist ik niet maar dan zal het geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er ligt kunstgras in het stadion van Volendam, daar kan je (bijna) altijd op voetballen.
Kunstgras dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch dat ie door gaat .Anders zijn we 6 uur voor niets onderweg. En morgen om 06.00uur weer werken![]()
![]()
Heb net de greatist hits van de Pet Shop Boys gedownload![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahaha, dat lampje boven die vinger van Gerard ook bij die alarm-foto
Hallo mensen!
Janneke vanaf Fontys Tilburg hier!
Mngroepsgenootjes zijn niet komen opdagen en nu heb ik er ff de pest in
Check je PMquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oh. Sersjee, ik heb nog 7 tracks van de Fleet Foxes "in de aanbieding". 'kWeet niet of je die al hebt, maar mocht je ze willen hebben; PM me je mailadres ff.
Dat geldt trouwens ook voor andere liefhebbers.
Ooh dat moet te doen zijn dacht ik zo. Die SLB gesprekken stellen meestal niet heel veel voor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, *zwaait terug naar hans*
Nog 20 minuutjes, en dan een SLB gesprek van 45 minuten, en dan eindelijk WEEKEEEEEEND!
Ow, nee. maar kheb niet gedaan wat ik moest doen, dus wss een kutgesprek, haha!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh dat moet te doen zijn dacht ik zo. Die SLB gesprekken stellen meestal niet heel veel voor..
Heb je nog mooi even de tijd om het e.e.a. te fixen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, nee. maar kheb niet gedaan wat ik moest doen, dus wss een kutgesprek, haha!
Nouja, nog ff pauze..
Done.quote:
Ik heb alle tijd van de wereldquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Done.
Hotmail geeft alleen 'n verbindingsfout aan bij 't uploaden van de .rar, en niet als ik ze één voor één upload.Geduld dus.
* Roel_Jewel nieuwsgierig isquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oh. Sersjee, ik heb nog 7 tracks van de Fleet Foxes "in de aanbieding". 'kWeet niet of je die al hebt, maar mocht je ze willen hebben; PM me je mailadres ff.
Dat geldt trouwens ook voor andere liefhebbers.
Mét, of zonder underscore?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel nieuwsgierig is.
mijn gebruikersnaam apenstaartje gmail.com.
De Kecks roeleren. Die hebben echt een paar pareltjes op hun naam staan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vervelend zeg, komen ineens de Tröckener Kecks in m'n iTunes voorbij.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Kecks roeleren. Die hebben echt een paar pareltjes op hun naam staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |