Ik had de plaat nog niet eerder gehoord (of misschien 1 of 2 x) maar ik vond 'm erg mooi.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
November, een van m'n grote favorieten van Rowwen Hèze. Samen met Liefde
, van hetzelfde ensemble
.
Te lang maar gaaf om Superstring weer eens te horen.quote:
Haha! erg leuk ja.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:39 schreef Sersjee het volgende:
Weer een goede tekst over het popduel: "Genant. Er is geen ander woord voor te bedenken. Michiel wist ALLES! Nerd..."
Als ik Timur was geweest had ik de laatste vraag niet eens beantwoord. Werk je toch mee aan de eerste 9-0 in het popduelquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:39 schreef Sersjee het volgende:
Weer een goede tekst over het popduel: "Genant. Er is geen ander woord voor te bedenken. Michiel wist ALLES! Nerd..."
quote:
Precies. Hij ging toch al af als een gieter.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik Timur was geweest had ik de laatste vraag niet eens beantwoord. Werk je toch mee aan de eerste 9-0 in het popduel
[..]
quote:
Met mij meer dan puik. Et toi?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:54 schreef Noortje. het volgende:
Hoe gaat het Hans, Piles, Roel, Marc, Serge?
Ik antwoord gewoon met 'goed', wel zo makkelijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:54 schreef Noortje. het volgende:
Loverboys mogen geen loverboys meer heten omdat de naam misleidend is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Zometeen onze loverboys van Ekstra Weekend."
Weet ie wel wat 'loverboy' betekent?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:54 schreef Noortje. het volgende:
Goed. Dankjequote:Op vrijdag 21 november 2008 18:54 schreef Noortje. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |