Die hele tokkeljosti mogen ze es skippenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:41 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE alweer die f*cking I'm Yours. Echt, wanneer halen ze die plaat nou eens van de playlist..
Absoluut en dan ook die andere knakker, uuhhm Jack Johnson. Allebei 1 pot nat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die hele tokkeljosti mogen ze es skippen.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:48 schreef Sersjee het volgende:
Als Michiel Comfortably Numb niet had geweten was ie held-af geweest.
Klopt, en daar kwam alleen maar hagel uit. Gelukkig zat ik binnenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
NU.nl:
[ afbeelding ]
Boven Groningen hing vrijdagmiddag een enorme hoosbui.
Bewijst maar weer eens wat voor een belachelijke kutDJ het isquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:52 schreef Sersjee het volgende:
Valt me tegen van Timur. Philip Bailey <> Earth, Wind & Fire en the Smiths niet weten, matigjes...
Ik moet zeggen, ik vind dat ie nu best een leuk programma maakt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens wat voor een belachelijke kutDJ het is
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens wat voor een belachelijke kutDJ het is
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
8-2 geworden, we zien michiel terug in de halve finale
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:49 schreef Piles het volgende:
Hallo mensen
[..]
Heb er van genoten in de bus
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:37 schreef Brennel het volgende:
Pfffffffft, wat een chaos vandaag!! Echt onwijs druk met die niet rijdende treinen en vertragingen enzo. En met druk bedoel ik ook echt drúk, als in: op 2 kassa's een omzet van zo'n 2800 euro in 8 uur tijd... gekkenhuis.
Goedemiddag trouwens
Zag toevallig de clip vandaag al een paar keer op TMF en inderdaad het is een drama!quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:20 schreef Feivel1 het volgende:
Ugh, dit gaat een hit in Nederland worden.. Gatverdamme!
De plaat van Gotye is erg fijn.quote:De Freak 11 van 21 November 2008
met deze week toch weer 4 nieuwe binnenkomers!
1 ) You Are The Best Thing - Ray La Montagne (Freakandel Speciaal!)
2 ) Like Leaves In The Wind - Nicola Conte
3 ) Boyfriend - Alphabeat
4 ) Tape Song - The Kills
5 ) Love That Girl - Raphael Saadiq
6 ) If He Should Ever Leave You - Tom Jones
7 ) Love Lockdown - Kanye West
8 ) Hearts A Mess - Gotye
9 ) Geto On Down & Hold Me - Mr. Scruff
10) Pyramid - John Dahlback
11) Shake Shake Shake - White Denim
November, een van m'n grote favorieten van Rowwen Hèzequote:Op vrijdag 21 november 2008 17:52 schreef -Hans- het volgende:
rowwen Heze - November, speciaal voor de luisteraars. Mooi gebaar.
Ik had de plaat nog niet eerder gehoord (of misschien 1 of 2 x) maar ik vond 'm erg mooi.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
November, een van m'n grote favorieten van Rowwen Hèze. Samen met Liefde
, van hetzelfde ensemble
.
Te lang maar gaaf om Superstring weer eens te horen.quote:
Haha! erg leuk ja.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:39 schreef Sersjee het volgende:
Weer een goede tekst over het popduel: "Genant. Er is geen ander woord voor te bedenken. Michiel wist ALLES! Nerd..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |