Ik heb er ondertussen al meer geopend dan Jort!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:33 schreef MPG het volgende:
DaMart is wel op dreef met tpoics openen.
Eén voordeel, het weerhoudt hem van het Mucken.
Wel goedquote:
Slaap lekker fritsquote:
Slaap lekker Obelix Adrianusquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:37 schreef Muck het volgende:
Oh ja, MPG, zing even met mee
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YGK1zuP47MU&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/YGK1zuP47MU&hl=nl&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
heidenquote:
Tuurlijk. Het is immers wel bedtijdquote:
Legt uwen ganzenveer ter zijde en geniet van uw nachtrust.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:38 schreef DaMart het volgende:
Potver, schrijven en vroeg naar bed gaan, gaat niet samen.
klinkt bekendquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:38 schreef DaMart het volgende:
Potver, schrijven en vroeg naar bed gaan, gaat niet samen.
Zometeen... zometeen...quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Legt uwen ganzenveer ter zijde en geniet van uw nachtrust.
Ik had alleen wat wind op de fiets.quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:50 schreef Muck het volgende:
Wat een vies weer zeg! Het is hartstikke koud en het regent ook nog eens, bah
ik ben helemaal zeiknat geregendquote:
aahquote:
Zodra ik bij schoonOA in de auto zat, ging het regenen, dus het was geluk!quote:
Ik zit nog in de trein te druipen en moet er zo weer uit en dan word ik nog natterquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:02 schreef Aho het volgende:
[..]
aah..ik oook zeiknat in de trein en nu op het werk
Ik was gister al ziek. Zonder aanhalingstekens overigensquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:08 schreef Aho het volgende:
natter kan nietmaar miss ben je "ziek" maandag en dan hoef je nie te werken
![]()
En de wind giert om de flatquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:50 schreef Muck het volgende:
Wat een vies weer zeg! Het is hartstikke koud en het regent ook nog eens, bah
en nu aan het werken bikkelquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was gister al ziek. Zonder aanhalingstekens overigens
Pinguin. En het is geen geluk, gewoon parttimedag aanvragen en krijgen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:12 schreef Aho het volgende:
[..]
en nu aan het werken bikkel![]()
@Pheno:
lucky varkentje ben je ook..lkkr hoor maandag vrij zijn
Nou, dat was even slikken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:30 schreef Ladylike het volgende:
Verrek.. de TT valt me nu pas op![]()
Een roomtopic
Hey scheetquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo allemaal
LL![]()
Pheno alweer goed bezig zag ik
Creamyquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:30 schreef Ladylike het volgende:
Verrek.. de TT valt me nu pas op![]()
Een roomtopic
Al verder gekomen? Je had al gezien dat je voor het repeteren alleen hoeft te checken op substrings tot een lengte van INT(Log (P)) + 1 begreep ik?quote:
Sorriequote:Op vrijdag 21 november 2008 08:37 schreef Frutsel het volgende:
Half drie slapen vannacht
gelukkig maar tot 12.00-12.30 uur vandaag
Lekkerdingquote:
Nee, eerst even werken, moet nog twee features bakken, daarna kijk ik wel of ik vandaag daar nog verder mee ga.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al verder gekomen? Je had al gezien dat je voor het repeteren alleen hoeft te checken op substrings tot een lengte van INT(Log (P)) + 1 begreep ik?
Ik lees nooit meer terugquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al verder gekomen? Je had al gezien dat je voor het repeteren alleen hoeft te checken op substrings tot een lengte van INT(Log (P)) + 1 begreep ik?
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:40 schreef Ladylike het volgende:
Ik lees nooit meer terug
voel me ineens dom
Jah DAT had ik nog wel doorquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorHet gaat over pruumgetallen
Mogguh piertjequote:
Ja, hoi!quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:38 schreef Frutsel het volgende:
Fritsel![]()
werk ze
Sjorhand![]()
kpd ze!
Pheno![]()
diablo ze!
Flash![]()
room ze!
Damart![]()
spelling ze!
Muck![]()
![]()
muck ze! (ownej, maar nie
)
Die zijn er nog niet...quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
OA![]()
kom er maar in met die dagcijfers ze
Nou, geweldig.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:16 schreef OA het volgende:
Goed topic trouwens: http://forum.fok.nl/topic/1221981
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar
forum@fok.nl.
quote:
Whehe.. gaat over koffiequote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in Koffie, Pralines en Donuts?Zo zo.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:24 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 20 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
20. 111 Californium
23. 109 Dr_Flash
29. 095 Pheno
41. 082 Ladylike
65. 062 DaMart
76. 058 Frutsel
90. 053 Muck
quote:
Gij slet!quote:
quote:
Dat doe ik ook altijd maar. Maar het gaat vervelen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moet echt eens ophouden
Het ergste is dat ik teringdruk ben, fatsoenlijk kan werken EN fok kan volspammen
![]()
Multi tasken wtf!!!
Dat heb ik met PUB.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:34 schreef Frutsel het volgende:
ik heb in SHO gepost, voor het eerst in mijn Fokhistorie
naja, niet helemaal, het stond in NWS, maar nu in SHO
dat telt niet he???? he? nee he?
'Achter' cali ook wel... maar ja, we hebben zon lekkere werkhunk voor onsquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
'Achter' cali ook wel... maar ja, we hebben zon lekkere werkhunk voor ons
die elke dag naar haar kont kan kijken
Lijkt fruts op een pinguin dan?quote:
Ik heb echt scheel gekekenquote:
Pak jij de bus met slagroom alvast?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb echt scheel gekeken
(of de post is aangepast)
*zet bril recht
oeh ik doe het dus met jou..
warme slagroomquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pak jij de bus met slagroom alvast?
Op zich boeit het me echt niet, wel is het leuk om te zien of anderen harder spammenquote:
Nee. Daarom houd ik mijn postaantal ook verborgen, dat scheelt cijfergegeil. Er is toch geen link naar de top 500 in deze layout, dus ik kan niet klikken.quote:
dan komt er niets meer van werkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Werkhunk
Moet je maar hier komen werken hoor![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan komt er niets meer van werken
top 500?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Daarom houd ik mijn postaantal ook verborgen, dat scheelt cijfergegeil. Er is toch geen link naar de top 500 in deze layout, dus ik kan niet klikken.
toch nietquote:
ja maar dan ben ik er ook en ik zit dan aan je buroquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Ach jawel
Als hij langs komt lopen raakt mijn productiviteit ook van 100 naar 0maar als hij weer naar zijn kantoortje is
Nou, sandwichen dan maar.quote:
aan mijn buroquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja maar dan ben ik er ook en ik zit dan aan je buro
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Daarom houd ik mijn postaantal ook verborgen, dat scheelt cijfergegeil. Er is toch geen link naar de top 500 in deze layout, dus ik kan niet klikken.
Alstu!quote:#14 Pheno 92095
aan of onder?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja maar dan ben ik er ook en ik zit dan aan je buro
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:11 schreef Ladylike het volgende:
Ik mag daar toch wel iets over beslissen?
Immer.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Doen jullie wel een beetje voorzichtig met LL?
kutpooierquote:
Hoeveel dagen zijn dat nog?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:22 schreef Pheno het volgende:
Ah, nog 8k en dan is het einde oefening
wat lief, je geeft om mequote:Op vrijdag 21 november 2008 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Doen jullie wel een beetje voorzichtig met LL?
Dat niet zo zeer, ik hoop dat er achteraf nog wat fatsoenlijks voor mij overblijftquote:
nog niet gedaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je sequendingessen gisteren?
De zaken in de leuters gaan idd minder.quote:
Succes dan maarquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:26 schreef Californium het volgende:
[..]
nog niet gedaan
dadelijk even![]()
Je denkt toch niet dat ik zoiets plan he? Ik doe niet aan een verplicht aantal posts. Anders had ik het weekend er ook wel bij gepakt. We heten niet allemaal tong80quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Hoeveel dagen zijn dat nog?
Bij gemiddeld 100 posts per dag, ben je hier nog tot ergens in februari dan...
weet je dat ik dat eigenlijk achter een spoiler wilde zetten?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer, ik hoop dat er achteraf nog wat fatsoenlijks voor mij overblijft![]()
is die dan al 100 geweest sinds je laatste post dat je je DNA ging bekijken?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:30 schreef Californium het volgende:
en productiviteit daalt weer eens naar 0 punt
damart
*gaat weer even kijken*
Nou jah...50quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
is die dan al 100 geweest sinds je laatste post dat je je DNA ging bekijken?
HMTAquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je dat ik dat eigenlijk achter een spoiler wilde zetten?
iets zei me dat het van zelf wel gepost zou worden
Geile Mannen Testen Aandachtscurvequote:Op vrijdag 21 november 2008 10:36 schreef Californium het volgende:
wat betekend GMTA eigenlijk
Letterlijk dan![]()
![]()
![]()
Guanine Mitochondriaal Thymine Adeninequote:Op vrijdag 21 november 2008 10:36 schreef Californium het volgende:
wat betekend GMTA eigenlijk
Letterlijk dan![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb al genoeg aandacht van mijn vrouw.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geile Mannen Testen Aandachtscurve
ahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:39 schreef Pheno het volgende:
Great minds think alike.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geile Mannen Testen Aandachtscurve
Maar ik nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb al genoeg aandacht van mijn vrouw.
Dat is nietsquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guanine Mitochondriaal Thymine Adenine
En kijk nu maar weer voor je
Het was een algemene vraag en geen specifieke vraagquote:
Wanneer komt dat kerstverhaal weer, dan moet ik weer eens onder mijn pseudokloon _A_ posten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik niet.
En dan bedoel ik niet specifiek jouw vrouw.
Stof hem maar vast af dan, die kloon!quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer komt dat kerstverhaal weer, dan moet ik weer eens onder mijn pseudokloon _A_ posten.
Ja, Ph. ga _A_ eens afstoffen. Beetje soppen, moppen en dweilen wordt ook wel op prijs gesteld hoor ik netquote:
2 voor mijquote:
Ik had het netjes uitgedaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:17 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
Wie heeft het licht de hele nacht laten branden hier?
Nou, sterkte maar dan Ph.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens bellen dat ik de rest van de dag vrij neem. Ik trek het vandaag echt niet.
Loopt die collega van Cali ook al bij jou langs?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:21 schreef Pheno het volgende:
Concentratievermogen van een schele pinguin.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Loopt die collega van Cali ook al bij jou langs?
Het zou zowaar kunnen. Matlab kan de meest gekke dingenquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:40 schreef Pheno het volgende:
Al vraag ik me af of matlab het al niet goed kan, ik ken het pakket alleen bij naam, maar volgens mij hoef ik het wiel niet opnieuw uit te vinden
Nee, ik kijk naar mijn vrouwquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Loopt die collega van Cali ook al bij jou langs?
Ja je was zo gezellig aan het zwijmelen en staren en kwijlen en alles netquote:
Sterkte met de koppijn, Phenoquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar mijn vrouw
Nee, dat gestamp in mijn hoofd is niet echt bevorderlijk voor het werk.
Ik sta er niet inquote:
Zolang hij irl wel er overheen gaat is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
op deze manier ga je ook niet snel over Muck heen he in de top 500!
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaar dat jij exact het verschil in postaantallen tussen jou en mij bijhoudt hequote:Op vrijdag 21 november 2008 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind statistieken wel leuk om te zien. Verder boeit het weinig hoor.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang hij irl wel er overheen gaat is er niets aan de hand.
Nee, snap ik. Maar je weet zelf hoeveel posts je gemiddeld per dag hebt, dus dan kun je ongeveer nagaan wanneer je aan 100.000 zit...quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zoiets plan he? Ik doe niet aan een verplicht aantal posts. Anders had ik het weekend er ook wel bij gepakt. We heten niet allemaal tong80
Dat doe ik alleen maar omdat ik statistieken leuk vind, en om jou te pesten als ik een post ben ingelopenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
[..]
Vandaar dat jij exact het verschil in postaantallen tussen jou en mij bijhoudt he.
Op dit tempo heb ik nog een jaar of 12 te gaan geloof ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:50 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar je weet zelf hoeveel posts je gemiddeld per dag hebt, dus dan kun je ongeveer nagaan wanneer je aan 100.000 zit...
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
op deze manier ga je ook niet snel over Muck heen he in de top 500!
Wat die pinguin zegtquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet hier. Hier schijnt de zonquote:
En het waait!quote:
MPG - Muck's Plezier Granaat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
Of die 50 anderequote:Op vrijdag 21 november 2008 12:19 schreef OA het volgende:
Welke UI vind jij zo mooi, Kuuk?
Deze, of die zonder muts, of het oog?
In het voorjaar van 2009...quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of die 50 andere
Ik blijf lekker bij mijn pinguin. Daar begon ik mee, daar eindig ik mee.
quote:
Ga ik dan al doodquote:
You'll never know...quote:
Ik mag toch hopen van niet.quote:
En OA weet daar iets van, omdat...?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:32 schreef MPG het volgende:
volgens OA is je leven over en uit als je 100.000 posts hebt.
tOAng tOAchtigquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En OA weet daar iets van, omdat...?
Dat wil ik ook graag weten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En OA weet daar iets van, omdat...?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:22 schreef Pheno het volgende:
Ah, nog 8k en dan is het einde oefening
Niet iedereen kan er mee omgaan...quote:
einde oefening. 100k en dan ben je uitgeoefend. Nu ben ik nog newbie.quote:
Misschien kweken ze ook manboobs?quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
einde oefening. 100k en dan ben je uitgeoefend. Nu ben ik nog newbie.
Kijk maar uit, ik zet je zo op een rondjequote:
Que?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:24 schreef Californium het volgende:
en wie het trouwens ook wie de grootste baggeraar is?? Ofzo
Ik vind het ook onzinquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:24 schreef Californium het volgende:
wtf is trouwens up met die fokawards?? wat is dat voor een waardeloos iets... Je kan toch nooit alle fokkers kennen om zo eerlijk te nomineren?? Of gaat het daar niet om?
Oepsquote:
dat is toch tong, dus dat is makkelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:24 schreef Californium het volgende:
en wie boeit het trouwens ook wie de grootste baggeraar is?? Ofzo
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:15 schreef OA het volgende:
Vriendin zegt dat ik vaker moet gaan schijten...
Idd...quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]je zal zo'n jostivriendin hebben zeg
Thanx mopquote:
Weer die Miljonair hequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:15 schreef OA het volgende:
Vriendin zegt dat ik vaker moet gaan schijten...
Ja, altijd die kuttopics van hem...quote:
Is dat net zoiets als "alcoholvrij bier"?quote:
Whehequote:
Pics.quote:
zoiets jahquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als "alcoholvrij bier"?
dat zou ik ook graag willen jahquote:
Doe dan maar weer eens een pic in een mooie poze van jezelf!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:54 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zou ik ook graag willen jah
die staan hier al op fokquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:55 schreef OA het volgende:
[..]
Doe dan maar weer eens een pic in een mooie poze van jezelf!
Wat lul je dan met kontquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:54 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zou ik ook graag willen jah
Ja, met een "quote:
Ik heb deze quote even naar OAdin gemaild.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:55 schreef OA het volgende:
[..]
Doe dan maar weer eens een pic in een mooie poze van jezelf!
Nou gewoonquote:
??????quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, met een ""
Nu nog een beetje doddig glimlachen
Ik moet geen pics van kerels Caliquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou gewoondat mijn
collega een
Kontje heeft...
Ik zou er ook graag pics van hebben maar dat gaat niet he
Anaalquote:
Jij wil pics van OAdin in een mooie pose?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb deze quote even naar OAdin gemaild.
Gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
weet ik tochquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet geen pics van kerels Cali.
Ben je ziek?quote:
/carequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb deze quote even naar OAdin gemaild.
Ik heb al pics van OAdinquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij wil pics van OAdin in een mooie pose?
Die van jou mag ook!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:02 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik tochik wel
![]()
Had je een foto van iemand anders kont gewilt dan?
quote:
quote:
Dan doet hij zijn ogen maar dichtquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:05 schreef Californium het volgende:
[..]
maar dat wil Houniet toch niet
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan doet hij zijn ogen maar dicht.
O, dus jullie waren dat stelletje dat foto's aan het maken was vorig jaar toen ik per ongeluk bij het naaktstrand uitkwam toen ik de borden strand (paal 69) volgde!quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus jullie waren dat stelletje dat foto's aan het maken was vorig jaar toen ik per ongeluk bij het naaktstrand uitkwam toen ik de borden strand (paal 69) volgde!
En ja, daar is het naaktstrand ironisch genoeg dus echt!
Lul met vingers! Beetje mijn post verneuken hequote:
Oké, neem jij deze maar. Ik heb nog wel andere ergensquote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Dat vind ik nou aardig van je!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oké, neem jij deze maar. Ik heb nog wel andere ergens.
Begrijpelijk!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry, ik zat iets te wild te F5'en voor Cali's kont.
Dat leer ik van OAquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lul met vingers! Beetje mijn post verneuken he.
quote:
Whehequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry, ik zat iets te wild te F5'en voor Cali's kont.
Je deed het zelf stiekem ookquote:
pwnquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch genoeg kreeg ik na de eerstvolgende F5 dus dezelfde melding.
quote:
quote:[..]![]()
quote:[..]
Whehe.
quote:[..]
Je deed het zelf stiekem ook?
Conclusie:quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch genoeg kreeg ik na de eerstvolgende F5 dus dezelfde melding.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Conclusie:
OA zit ook fapklaar te F5'en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |