quote:
Gij slet!quote:
quote:
Dat doe ik ook altijd maar. Maar het gaat vervelen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moet echt eens ophouden
Het ergste is dat ik teringdruk ben, fatsoenlijk kan werken EN fok kan volspammen
![]()
Multi tasken wtf!!!
Dat heb ik met PUB.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:34 schreef Frutsel het volgende:
ik heb in SHO gepost, voor het eerst in mijn Fokhistorie
naja, niet helemaal, het stond in NWS, maar nu in SHO
dat telt niet he???? he? nee he?
'Achter' cali ook wel... maar ja, we hebben zon lekkere werkhunk voor onsquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
'Achter' cali ook wel... maar ja, we hebben zon lekkere werkhunk voor ons
die elke dag naar haar kont kan kijken
Lijkt fruts op een pinguin dan?quote:
Ik heb echt scheel gekekenquote:
Pak jij de bus met slagroom alvast?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb echt scheel gekeken
(of de post is aangepast)
*zet bril recht
oeh ik doe het dus met jou..
warme slagroomquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pak jij de bus met slagroom alvast?
Op zich boeit het me echt niet, wel is het leuk om te zien of anderen harder spammenquote:
Nee. Daarom houd ik mijn postaantal ook verborgen, dat scheelt cijfergegeil. Er is toch geen link naar de top 500 in deze layout, dus ik kan niet klikken.quote:
dan komt er niets meer van werkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Werkhunk
Moet je maar hier komen werken hoor![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan komt er niets meer van werken
top 500?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Daarom houd ik mijn postaantal ook verborgen, dat scheelt cijfergegeil. Er is toch geen link naar de top 500 in deze layout, dus ik kan niet klikken.
toch nietquote:
ja maar dan ben ik er ook en ik zit dan aan je buroquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Ach jawel
Als hij langs komt lopen raakt mijn productiviteit ook van 100 naar 0maar als hij weer naar zijn kantoortje is
Nou, sandwichen dan maar.quote:
aan mijn buroquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja maar dan ben ik er ook en ik zit dan aan je buro
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Daarom houd ik mijn postaantal ook verborgen, dat scheelt cijfergegeil. Er is toch geen link naar de top 500 in deze layout, dus ik kan niet klikken.
Alstu!quote:#14 Pheno 92095
aan of onder?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja maar dan ben ik er ook en ik zit dan aan je buro
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:11 schreef Ladylike het volgende:
Ik mag daar toch wel iets over beslissen?
Immer.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Doen jullie wel een beetje voorzichtig met LL?
kutpooierquote:
Hoeveel dagen zijn dat nog?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:22 schreef Pheno het volgende:
Ah, nog 8k en dan is het einde oefening
wat lief, je geeft om mequote:Op vrijdag 21 november 2008 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Doen jullie wel een beetje voorzichtig met LL?
Dat niet zo zeer, ik hoop dat er achteraf nog wat fatsoenlijks voor mij overblijftquote:
nog niet gedaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je sequendingessen gisteren?
De zaken in de leuters gaan idd minder.quote:
Succes dan maarquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:26 schreef Californium het volgende:
[..]
nog niet gedaan
dadelijk even![]()
Je denkt toch niet dat ik zoiets plan he? Ik doe niet aan een verplicht aantal posts. Anders had ik het weekend er ook wel bij gepakt. We heten niet allemaal tong80quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Hoeveel dagen zijn dat nog?
Bij gemiddeld 100 posts per dag, ben je hier nog tot ergens in februari dan...
weet je dat ik dat eigenlijk achter een spoiler wilde zetten?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer, ik hoop dat er achteraf nog wat fatsoenlijks voor mij overblijft![]()
is die dan al 100 geweest sinds je laatste post dat je je DNA ging bekijken?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:30 schreef Californium het volgende:
en productiviteit daalt weer eens naar 0 punt
damart
*gaat weer even kijken*
Nou jah...50quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
is die dan al 100 geweest sinds je laatste post dat je je DNA ging bekijken?
HMTAquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je dat ik dat eigenlijk achter een spoiler wilde zetten?
iets zei me dat het van zelf wel gepost zou worden
Geile Mannen Testen Aandachtscurvequote:Op vrijdag 21 november 2008 10:36 schreef Californium het volgende:
wat betekend GMTA eigenlijk
Letterlijk dan![]()
![]()
![]()
Guanine Mitochondriaal Thymine Adeninequote:Op vrijdag 21 november 2008 10:36 schreef Californium het volgende:
wat betekend GMTA eigenlijk
Letterlijk dan![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb al genoeg aandacht van mijn vrouw.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geile Mannen Testen Aandachtscurve
ahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:39 schreef Pheno het volgende:
Great minds think alike.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geile Mannen Testen Aandachtscurve
Maar ik nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb al genoeg aandacht van mijn vrouw.
Dat is nietsquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guanine Mitochondriaal Thymine Adenine
En kijk nu maar weer voor je
Het was een algemene vraag en geen specifieke vraagquote:
Wanneer komt dat kerstverhaal weer, dan moet ik weer eens onder mijn pseudokloon _A_ posten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik niet.
En dan bedoel ik niet specifiek jouw vrouw.
Stof hem maar vast af dan, die kloon!quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer komt dat kerstverhaal weer, dan moet ik weer eens onder mijn pseudokloon _A_ posten.
Ja, Ph. ga _A_ eens afstoffen. Beetje soppen, moppen en dweilen wordt ook wel op prijs gesteld hoor ik netquote:
2 voor mijquote:
Ik had het netjes uitgedaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:17 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
Wie heeft het licht de hele nacht laten branden hier?
Nou, sterkte maar dan Ph.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens bellen dat ik de rest van de dag vrij neem. Ik trek het vandaag echt niet.
Loopt die collega van Cali ook al bij jou langs?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:21 schreef Pheno het volgende:
Concentratievermogen van een schele pinguin.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Loopt die collega van Cali ook al bij jou langs?
Het zou zowaar kunnen. Matlab kan de meest gekke dingenquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:40 schreef Pheno het volgende:
Al vraag ik me af of matlab het al niet goed kan, ik ken het pakket alleen bij naam, maar volgens mij hoef ik het wiel niet opnieuw uit te vinden
Nee, ik kijk naar mijn vrouwquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Loopt die collega van Cali ook al bij jou langs?
Ja je was zo gezellig aan het zwijmelen en staren en kwijlen en alles netquote:
Sterkte met de koppijn, Phenoquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar mijn vrouw
Nee, dat gestamp in mijn hoofd is niet echt bevorderlijk voor het werk.
Ik sta er niet inquote:
Zolang hij irl wel er overheen gaat is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
op deze manier ga je ook niet snel over Muck heen he in de top 500!
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaar dat jij exact het verschil in postaantallen tussen jou en mij bijhoudt hequote:Op vrijdag 21 november 2008 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind statistieken wel leuk om te zien. Verder boeit het weinig hoor.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang hij irl wel er overheen gaat is er niets aan de hand.
Nee, snap ik. Maar je weet zelf hoeveel posts je gemiddeld per dag hebt, dus dan kun je ongeveer nagaan wanneer je aan 100.000 zit...quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zoiets plan he? Ik doe niet aan een verplicht aantal posts. Anders had ik het weekend er ook wel bij gepakt. We heten niet allemaal tong80
Dat doe ik alleen maar omdat ik statistieken leuk vind, en om jou te pesten als ik een post ben ingelopenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
[..]
Vandaar dat jij exact het verschil in postaantallen tussen jou en mij bijhoudt he.
Op dit tempo heb ik nog een jaar of 12 te gaan geloof ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:50 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar je weet zelf hoeveel posts je gemiddeld per dag hebt, dus dan kun je ongeveer nagaan wanneer je aan 100.000 zit...
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
op deze manier ga je ook niet snel over Muck heen he in de top 500!
Wat die pinguin zegtquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang hij irl wel er overheen gaat is er niets aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |