En het is een stuk lekkerder.quote:Even snel chocomel opwarmen in de magnetron mag dan ook geknoei opleveren, het gaat wel net iets sneller.
Chocomel sinds kort wel. Mijn doosje met cups was alleen alweer 3 maanden over datumquote:foto Op dinsdag 25 november 2008 11:09 schreef Tiemie het volgende:
Beide passen niet op mijn senseo..
cool!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Chocomel sinds kort wel. Mijn doosje met cups was alleen alweer 3 maanden over datum
Klopt. Het lijkt wel slootwaterquote:foto Op dinsdag 25 november 2008 16:17 schreef flexster het volgende:
ja en dat was ik dus ook, totdat ik 1 kopje had gezet van Hot Choco (die van Douwe Egberts). Ik kon t met alle wil van de wereld niet wegkrijgen. Ik had t gekocht voor mn vriendin, die is nogal een choco freak maar ik durfde t haar niet voor te zetten. Totaal smaakloos. Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit verkiezen boven normale chocomelk.
Ben het volkomen met je eensquote:Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef OA het volgende:
[..]
En het is een stuk lekkerder.![]()
Ik vind al die dingen waar je extra houders voor nodig hebt maar niks, net als veel van de 86 verschillende smaken 'gewone' senseo.
Black en dark roast vind ik het lekkerst! Toch gaat er niets boven gewone koffie, chocomel en thee!
quote:Wederom is het aan te raden om de cup helemaal leeg te laten lopen voor de meest volle smaak. Een andere mogelijkheid is om een aantal schepjes suiker in het kopje te mikken maar dan verdwijnt het predicaat light natuurlijk meteen. De pad mag na afloop verdwijnen in de prullenbak en de Senseo dient nog even met de padhouder samen te worden nagespoeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop