quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:03 schreef stamppot het volgende:
wat weet zij er nou van, mooie vrouwen scheiten niet.
of je vriendin is fucking lelijk natuurlijk
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je dan een l of een i doet dan glijdt hij makkelijk zo naar beneden het buisje door!
Dat zal het zijn ja.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:03 schreef stamppot het volgende:
wat weet zij er nou van, mooie vrouwen scheiten niet.
Goede tip. Bedankt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]so true!
En misschien kun je letterpoepen proberen? Als je dan een l of een i doet dan glijdt hij makkelijk zo naar beneden het buisje door!
Vroegah toen ik nog een 3310 had (Dus geen foto kunnen maken verdomme) Scheet ik een keer een volwaardige N bij het letterpoepenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]so true!
En misschien kun je letterpoepen proberen? Als je dan een l of een i doet dan glijdt hij makkelijk zo naar beneden het buisje door!
Goddamn! Ik ben blijven steken bij de j die is tricky! Ik denk dat we een topic moeten openenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog een 3310 had (Dus geen foto kunnen maken verdomme) Scheet ik een keer een volwaardige N bij het letterpoepen
En het water spettert lekker regen je reet dan...quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet gewoon een aantal keer doorspoelen tijdens de bevalling, dan word de drol in etappes doorgespoeld en is de kans op verstopping kleiner.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:08 schreef Koewam het volgende:
Maar de echte reden is natuurlijk dat er zoveel troep blijft hangen aan haar voorbinddildo als jij je weer nederig onderwerpt!
Met pics!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goddamn! Ik ben blijven steken bij de j die is tricky! Ik denk dat we een topic moeten openen
Een @ stelt niks voorquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:13 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik was de eerste in t dorp die een @ poepte!
Jij hebt het vuur ook niet uitgevonden hè!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:12 schreef OA het volgende:
En het water spettert lekker regen je reet dan...
Ik zat vroeger op spijkerpoepen. Maar na een tijdje wordt dat toch pijnlijk..quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zat vroeger op letterpoepen, maar ik was er nooit zo goed in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |