abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63379777
Ik gooide hem dicht en we willen foto's. Game on.
pi_63379837
Ja, foto's!

Mijn kitten is inmiddels even groot als mijn volwassen poes, dus dat telt niet
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 november 2008 @ 18:06:21 #3
163650 Greys
pi_63379946
Ik ben in een enorme Verliefd-op-Borie-Blèr bui, dus ik spam ook HIER gewoon foto's

Borie Bruut!

Borie Leipo!

Borie Beauty!

Borie Bink!

Borie Stouterd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 november 2008 @ 18:06:56 #4
163650 Greys
pi_63379955
Zo. Clums... dat was het goede voorbeeld.
Nu jij!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63380037
Wat is hij toch geweldig Greys
pi_63380216
Echt Greys, ik vind dat Boor de plaats van Geer in had moeten nemen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_63380236
Boriefoto's mogen altijd!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 november 2008 @ 18:28:23 #8
163650 Greys
pi_63380409
Ik ben zó gelukkig dat jullie er niet al helemaal schijtziek van zijn, van alle Borie foto's!
Of dat jullie het in elk geval goed verborgen weten te houden Dan voel ik me niet zo schuldig over al mijn gespam
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 20 november 2008 @ 18:34:10 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63380543
tvp!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_63381722
nou, hier dan ook iets om schijtziek van te worden: het is nog maar twee weken tot aan het songfestival...whiiiiiiiiiiiiii.
Vandaag het persbericht ontvangen zoals ook in de media komt. whiiiiiiiiiiiiiiii
ik slaak de hele dag interne gilletjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 november 2008 @ 19:52:50 #11
163650 Greys
pi_63382946
Is er nou al een filmpje op Youtube ofzo waarop we je kunnen zien en horen zingen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63383248
Die leipo-foto van Boris . Net een omgevallen schildpad .

Ik heb nog geen naam, dus het is voorlopig 'poes' of 'klungel', want hij valt nog regelmatig . Ik heb 'm van de stichting zwerfkatten rijnmond, die de kittens onderplaatst bij gastgezinnen, en vervolgens bij een dame die de coördinatie richting baasjes doet. Ik kwam binnen en klungel zette meteen een grote keel op om aandacht te vragen. Dat beest mauwt z'n longen uit z'n lijf! Ze zaten in allemaal aparte rennen (rens?). Hij is even op schoot geweest, wat hij heerlijk vond, en toen hij terugmoest probeerde hij via de muren van de ren omhoog te klimmen, om bij m'n handen te kunnen, waardoor hij dus naar achter kukelde telkens .

Er was nog een héle mooie cyperse poes, ook zo jong, maar goed, die werd overschreeuwd door het zwarte monster. Dus ja, hij liet me weinig keuze over.

Echt idioot hoor, terwijl ik op m'n iPhone dat vorige berichtje typte, klom hij hélemaal in m'n nek, hard spinnend, mauwen om aandacht, kopjes *overal* en dat is de hele avond zo gebleven . Hij mauwt wel erg veel, dat mag best een tikkie minder, maar ik denk dat het door de spanning kwam. Niet dat hij het eng vindt, als het kon, was hij spinnend ín me gekropen. Z'n favoriete plekje is in m'n nek, spelend met m'n haar, en als ik 'm niet wegtik kauwend op m'n oorlel .

Oh, en net voordat ik weg ging (ik ben nu ff in m'n oude huis om spullen op te halen) was ik 'm kwijt, terwijl ik 'm bewust alleen in de slaapkamer heb gelaten (15 m2 is voldoende voor zo'n gup, anders raaktie verdwaald). Ik zoeken en roepen, hoor maar niets, uiteindelijk het dekbed uitgeschud, waar hij verward uit viel . Meneer was even een dutje doen in het uiterste hoekje onder de dekens.

Sorry, overload . Nieuwe-kitten-manie .
pi_63383332
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:52 schreef Greys het volgende:
Is er nou al een filmpje op Youtube ofzo waarop we je kunnen zien en horen zingen?
Neeeejjjj, damn, nog steeds niet. Alle optredens tot nu toe zijn niet opgenomen.
Owwww, zondag doe ik een soort auditie voor een bigband
Ook al niet opgenomen.
Het wordt echt wachten tot 6 december, vrees ik. Tenzij mijn optredentjes op 29 november worden opgenomen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63383500

Beter dan dit wordt het ff niet, qua foto's. Camera is kapot . Maar ik zal van het weekend 's kijken wat er de kieken valt .
pi_63383575
Een pluizebolletje . Of nouja, twee bolletjes eigenlijk .
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 november 2008 @ 20:25:20 #16
163650 Greys
pi_63383889
Clums!!! Ik zou hem lekker Klungel blijven noemen, toffe naam!
En wat klink je verliefd! Hij heeft zichzelf jou dus echt toegeëigend he, als poezenmama en blikopener! Net zo lang blèren tot je als een blok er voor viel!
Blijf maar fijn spammen en ratelen over Klungel hoor, dan voel ik me niet meer zo gegeneerd met mijn Boris-gejengel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63383942
Ahh... Een klungel voor Clumsy...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_63384009
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Die leipo-foto van Boris . Net een omgevallen schildpad .

Ik heb nog geen naam, dus het is voorlopig 'poes' of 'klungel', want hij valt nog regelmatig . Ik heb 'm van de stichting zwerfkatten rijnmond, die de kittens onderplaatst bij gastgezinnen, en vervolgens bij een dame die de coördinatie richting baasjes doet. Ik kwam binnen en klungel zette meteen een grote keel op om aandacht te vragen. Dat beest mauwt z'n longen uit z'n lijf! Ze zaten in allemaal aparte rennen (rens?). Hij is even op schoot geweest, wat hij heerlijk vond, en toen hij terugmoest probeerde hij via de muren van de ren omhoog te klimmen, om bij m'n handen te kunnen, waardoor hij dus naar achter kukelde telkens .

Er was nog een héle mooie cyperse poes, ook zo jong, maar goed, die werd overschreeuwd door het zwarte monster. Dus ja, hij liet me weinig keuze over.

Echt idioot hoor, terwijl ik op m'n iPhone dat vorige berichtje typte, klom hij hélemaal in m'n nek, hard spinnend, mauwen om aandacht, kopjes *overal* en dat is de hele avond zo gebleven . Hij mauwt wel erg veel, dat mag best een tikkie minder, maar ik denk dat het door de spanning kwam. Niet dat hij het eng vindt, als het kon, was hij spinnend ín me gekropen. Z'n favoriete plekje is in m'n nek, spelend met m'n haar, en als ik 'm niet wegtik kauwend op m'n oorlel .

Oh, en net voordat ik weg ging (ik ben nu ff in m'n oude huis om spullen op te halen) was ik 'm kwijt, terwijl ik 'm bewust alleen in de slaapkamer heb gelaten (15 m2 is voldoende voor zo'n gup, anders raaktie verdwaald). Ik zoeken en roepen, hoor maar niets, uiteindelijk het dekbed uitgeschud, waar hij verward uit viel . Meneer was even een dutje doen in het uiterste hoekje onder de dekens.

Sorry, overload . Nieuwe-kitten-manie .
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63384068
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]

Beter dan dit wordt het ff niet, qua foto's. Camera is kapot . Maar ik zal van het weekend 's kijken wat er de kieken valt .
Ah, gelukkig, je hebt alles lichtgekleurd. Dan loopt het kleine monster minder risico om over gestruikeld te worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63384195
Een zwart bolletje

Wat leuk!
Ziggy played guitar
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2008 @ 20:36:34 #21
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63384236
En je kan prima zien waar mijnheer gelegen heeft

Wat een poepie
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_63387625
Aaahw, echt leuk voor je. Werd ie nou gecombineerd met een andere poes of hoe zat dat?
pi_63387929
Dank je, ik vin het ook tof . En ja, met de poes van m'n huisgenote, maar die komt zondag pas. Ik belde m'n huisgenote overigens om te vragen hoe klungel het doet, zegt ze 'jezus, wat kan dat beest gillen' . Hij doet het wel alleen als hij mensen hoort. Hij gaat de kracht van negeersessies voelen dus .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2008 22:12:50 ]
pi_63388771
Ach, tis nog maar een baby
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63395296
goede morgen
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2008 @ 08:31:51 #26
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63395370
Mogge
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:34 schreef nokwanda het volgende:
Ach, tis nog maar een baby
Hij zal ook z'n moeder wel missen
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_63395618
Wat een cutie
O+ 11-06-2009 O+
pi_63398715
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een mooi beestje. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_63399610
Ik hoop wel dat hij een beetje tot rust komt binnenkort . Hij mauwt echt constant, weigert van m'n zij te wijken en ligt het liegt op m'n hoofd tussen m'n haar . Maar goed, alles is nog haske nieuw voor 'm.

Hij is echt te schattig in ieder geval .
pi_63399679
Eet en drinkt ie wel goed? En de kattenbak?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63399728
En kan ie zichzelf wel vermaken met speeltjes enzo?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_63400517
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:35 schreef nokwanda het volgende:
Eet en drinkt ie wel goed? En de kattenbak?
Hij is zo gulzig met z'n eten en wordt zo gek
Als het eten tevoorschijn komt, dat ik z'n portie nu al ietsje verhoog heb . De dame waar hij bij woonde gaf 'm een klein eetlepeltje, 4 keer per dag. Ik heb 'm een half lepeltje meer gegeven. Hij eet gewoon tot hij genoeg heeft en leek al een stuk rustiger achteraf.
pi_63400596
Oh en hij speelt wel ja, kan zichzelf helemaal verliezen in het spelen met een kurkje. Maar ik ga straks nog wat speeltjes en de krabpaal meenemen.
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:52:51 #34
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63401885
Kittens

Wat een scheetje Clumsy! En Boris mag ook gezien worden, dus komt u maar met de foto's
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 november 2008 @ 13:22:03 #35
163650 Greys
pi_63402700
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Dank je, ik vin het ook tof . En ja, met de poes van m'n huisgenote, maar die komt zondag pas. Ik belde m'n huisgenote overigens om te vragen hoe klungel het doet, zegt ze 'jezus, wat kan dat beest gillen' . Hij doet het wel alleen als hij mensen hoort. Hij gaat de kracht van negeersessies voelen dus .
Waarom denk jij dat we Boris omgedoopt hebben tot Borie Blèr?
En die is al vier!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63403295
Ziggy heeft ook een megaharde mauw, echt niks schattigs aan, komt denk ik omdat ze doof is en zichzelf niet hoort

Even een vraagje: Spider eet kennelijk alles wat ie kan vinden (hij krijgt gewoon eten hoor ) en nu heeft ie kennelijk een draadje van ons draadjesgordijn gegeten en dat hangt nu uit zn kont
Hij deed raar enzo en ik ging kijken en overal poep Nou ja, dat is weer schoon, maar zn kont dus niet
En er hangt een draadje uit... Ik deed een schoonmaakpoging, zodat iig wat van die poep weg is, maar ik durfde niet het draadje eruit te trekken, wie weet hoe lang het is en of ik iets kapot trek dan...
Wat zouden jullie doen?
Ziggy played guitar
pi_63403462
ik zou voorzichtig trekken en kijken of het soepel zou gaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2008 @ 13:57:30 #38
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63403750
Ik zou er heel voorzichtig mee zijn, wie weet zit het ergens binnenin vast. Mischien wat vets te eten geven (vis uit blik ) dat 't er wat soepeler uitkan? Belletje naar DA kan nooit kwaad
pi_63403960
Ik zou de dierenarts bellen.
pi_63403999
Ik heb al gebeld. Ik mag proberen het eruit te trekken, als het kort is, zit het vast in de ontlasting en dan moet het gewoon eruit kunnen. Als het lang is kan het vast zitten in de darmen en dat is een heel ander verhaal.
Maar hij heeft nergens last van, dus ik wacht gewoon tot vanavond, kan Re me helpen.
Ziggy played guitar
pi_63404131
Versierde kat. leuk. Als ie jarig is zou ik hem slingers geven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63404334
Ziggy heb ik wel eens versierd:

Ziggy played guitar
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2008 @ 14:17:40 #43
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63404347
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 14:10 schreef nokwanda het volgende:
Versierde kat. leuk. Als ie jarig is zou ik hem slingers geven.
Van die gekleurde serpentines
  † In Memoriam † vrijdag 21 november 2008 @ 14:20:23 #44
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63404446
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 14:17 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy heb ik wel eens versierd:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nadat z'n balletjes verwijderd waren heb je ze maar om z'n nek gehangen?
pi_63404879
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 @ 14:20 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Nadat z'n balletjes verwijderd waren heb je ze maar om z'n nek gehangen?
Nee, want Ziggy is een zij
Ziggy played guitar
pi_63406717
Ze kijkt zo heerlijk amused ook .
pi_63406926
Ze kijkt nooit vrolijk
Ziggy played guitar
pi_63407546
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:43 schreef MissBliss het volgende:
Ze kijkt nooit vrolijk [ afbeelding ]
Mwoah, op die middelste dacht ik een klein glimlachje te bespeuren.
Kerstkaart waardige foto.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63407583
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 14:17 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Van die gekleurde serpentines
Graag op de rol heel inslikken en dan daarna bonen en uien laten eten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63407808
Oooh jullie zouden de kitten 's moeten zien . Hij voetbalt met alupropjes, komt luid jammerend in m'n nek kruipen en gooit zichzelf daarna weer op de grond om verder te spelen .
pi_63407972
Trouwens, even een vraagje. De kitten heeft als hij op de vloer speelt echt hele koude kussentjes. Is dat normaal bij die ukkies, of heeft hij het echt koud?
pi_63408004
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 @ 16:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mwoah, op die middelste dacht ik een klein glimlachje te bespeuren.
Kerstkaart waardige foto.
Die middelste is wel vriendelijk ja
Ziggy played guitar
pi_63408024
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 @ 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Oooh jullie zouden de kitten 's moeten zien . Hij voetbalt met alupropjes, komt luid jammerend in m'n nek kruipen en gooit zichzelf daarna weer op de grond om verder te spelen .
Om dat te moeten zien, zal je toch echt filmpjes moeten maken
Ziggy played guitar
pi_63408109
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:19 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Om dat te moeten zien, zal je toch echt filmpjes moeten maken
M'n camera is kapot, dus ik moet het doen met m'n iPhone . Zal vanavond nog wat uploaden en in het weekend kijken wat ik kan doen.
pi_63408371
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, even een vraagje. De kitten heeft als hij op de vloer speelt echt hele koude kussentjes. Is dat normaal bij die ukkies, of heeft hij het echt koud?
Ik denk niet dat ie het koud heeft hoor voel anders ff aan zn oortjes, als die warm zijn is er niks.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 november 2008 @ 16:32:56 #56
163650 Greys
pi_63408404
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft ie nou al een naam?
En lachen he, dat zichzelf op de grond laten vallen! Boris werpt zich af en toe ook ineens vanuit het niets dramatisch op de grond... *kloenk*... om vervolgens wild met de tafelpoot te gaan liggen vechten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63408528
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ie het koud heeft hoor voel anders ff aan zn oortjes, als die warm zijn is er niks.
Zal ik ff doen. Het is ook wel heel koud hier. Oud huis, en nog geen dikke gordijnen voor de ramen.

Hij mauwt nog steeds erg veel maar minder dan gister en is echt keihard aan het spelen en gek doen .

En nee, nog geen naam . Geen idee ook echt, dus suggesties zijn welkom.
pi_63408635
Als een kat het echt koud heeft gaat ie over het algemeen op een warmer plekje liggen dan op de vloer ik denk dat het net zo is als met kleine kindjes die op de grond spelen, dan denken wij toch ook steeds van dat kan niet fijn zijn, maar omdat ze zo druk zijn hebben ze het niet koud.
pi_63408813
Nah, z'n oortjes en lijfje zijn ook echt koud . Misschien dat hij daarom ook zoveel in m'n nek kruipt. Damn. De verwarming krijgt het huis gewoon niet warm. Ik zit hier ook kou te leiden. Maar 's wat op bedenken
pi_63408929
Je kan van die elektrische verwarmingkjes kopen, dat helpt iig iets.
pi_63409029
Ja, die wil ik zo gaan halen ja. Alleen kan dat alleen als ze minder dan 20 euro kosten, anders moet het wachten tot ik maandag salaris heb .
pi_63409246
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 @ 16:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

M'n camera is kapot, dus ik moet het doen met m'n iPhone . Zal vanavond nog wat uploaden en in het weekend kijken wat ik kan doen.
Ziggy played guitar
pi_63409614
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, die wil ik zo gaan halen ja. Alleen kan dat alleen als ze minder dan 20 euro kosten, anders moet het wachten tot ik maandag salaris heb .
Moet je even bij de bouwmarkt kijken ik zag ze daar voor 18 euro. Ze vreten wel stroom, maar het is maar voor tijdelijk toch?
  vrijdag 21 november 2008 @ 18:43:58 #64
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63411335
Al touwtje getrokken MB?

Ze hebben hier ook wel es van die keutels die met een touwtje aan elkaar hangen.
(ja, dat weet ik omdat ik ze uit de bak schep....ik kijk niet gefascineerd toe als ze bezig zijn )
pi_63411658
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 18:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Al touwtje getrokken MB?

Ze hebben hier ook wel es van die keutels die met een touwtje aan elkaar hangen.
(ja, dat weet ik omdat ik ze uit de bak schep....ik kijk niet gefascineerd toe als ze bezig zijn )
Nee, nog niet gedaan. Ik ben bang dat ik zn darmen uit elkaar scheur ofzo
Maar straks moet ie er toch aan geloven!

Ja, hier hangen er ook wel eens drolletjes met haren aan elkaar
Ziggy played guitar
pi_63413612
Dat las ik terwijl ik at .

De kat zit nu met z'n hele hebben en houden in een andere kamer die wèl warm wordt, overigens. Dan bedenk ik morgen wel wat voor mijn slaapkamer. Ik hoop dat het tijdelijk is inderdaad, en dat gordijnen en meer meubels wel verschil maakt.
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:35:40 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63414319
ik heb net van pissigheid mn foon door de kamer gesmeten

Nu moet ik een nieuwe
pi_63414429
Gewoon batterij er opnieuw inklikken en niet meer zo hysterisch doen.
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:42:49 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63414539
Het hele scherm is stuk De muur was kennelijk iets té hard
pi_63415066
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 @ 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat las ik terwijl ik at .

De kat zit nu met z'n hele hebben en houden in een andere kamer die wèl warm wordt, overigens. Dan bedenk ik morgen wel wat voor mijn slaapkamer. Ik hoop dat het tijdelijk is inderdaad, en dat gordijnen en meer meubels wel verschil maakt.
Sorry

Draadje is weg! Via de natuurlijk weg gelukkig, want eruit trekken ging niet.
Ziggy played guitar
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 21:53:25 #71
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63416771
De gedichtenwedstrijd loopt morgen af hoor
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_63417335
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 @ 20:35 schreef Qwea het volgende:
ik heb net van pissigheid mn foon door de kamer gesmeten

Nu moet ik een nieuwe
Waarom was je zo pissig?
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 @ 21:53 schreef senesta het volgende:
De gedichtenwedstrijd loopt morgen af hoor
Oh, dat is snel zeg!
Ik had Re nog beloofd er 1 te maken voor R&P, maar ik weet niet of ik dat red..
Laat staan nog 1 extra voor F&F
Ziggy played guitar
pi_63421355
Nu met extra avondjurk. Heb vanavond van een vriend een leuk bedragje gekregen om een galajurk te kopen die ik op marktplaats had gezien voor in Roermond
Net gelijk geboden op twee verschillende jurken die ik allebei even mooi vind. Nou ja.... ik heb een lichte voorkeur voor een lange zwarte asymetrische met witte kraaltjes bezet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63423317
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 01:02 schreef nokwanda het volgende:
Nu met extra avondjurk. Heb vanavond van een vriend een leuk bedragje gekregen om een galajurk te kopen die ik op marktplaats had gezien voor in Roermond
Net gelijk geboden op twee verschillende jurken die ik allebei even mooi vind. Nou ja.... ik heb een lichte voorkeur voor een lange zwarte asymetrische met witte kraaltjes bezet.

ik ben toch zo benieuwd hoe je er uit ziet! nog 2 weekjes!
  zaterdag 22 november 2008 @ 09:05:57 #75
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63423665
Gaaf Nok! We willen wel foto's!

En geluid

Ik ga zo ff naar Zwolle met zusje....en daarna weer ff bij Misty kijken
pi_63425576
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 09:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaaf Nok! We willen wel foto's!

En geluid

Ik ga zo ff naar Zwolle met zusje....en daarna weer ff bij Misty kijken
Haal dan gelijk mijn jurk op. Die woont namelijk nu nog in Zwolle
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:12:33 #77
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63425930
Het ging niet door...
Hond van haar vriend is vanochtend plotseling overleden
pi_63427242
Da's wel een heel rottige reden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63427361
Oh jeetje, wat vervelend Ing...
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 17:57:40 #80
163650 Greys
pi_63432740
Hoe dan Ing? Waaraan, bedoel ik?
Wat erg voor je zusje en haar vriend!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:08:50 #81
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63434282
Wrs. hartstilstand.
Zusjes schoonvader zou hem uitlaten en de hond stond vrolijk op van "joepie, we gaan wandelen!" en toen viel ie ineens dood neer
Hij was al wel op leeftijd (bijna 12), maar nog fit en gezond verder. Niks geen klachten gehad.
Voor het beestje wel een hele mooie dood...dat dan weer wel, maar voor jezelf ist heel raar
pi_63435218
Jeutje, wat een nachtmerrie
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 20:09:00 #83
163650 Greys
pi_63435702
Dat is dus hoe Heer G en ik hopen dat Bink ooit (over heel veel jaartjes pas hopelijk, maar die is ook 12...) gaat.
Tijdens het blij huppelen gewoon omvallen. Heb ik het vanmorgen nog met Conleche over gehad heel toevallig Voor de hond een prachtige dood, voor de baasjes een enorme schrik. Echt vreselijk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63436714
Dat is eigenlijk hoe het voor zowel mens als dier eigenlijk wel okay is. Geen lijdensweg. Gewoon ineens "poef". Nou ja..... het mooiste... misschien wat overdreven. Het lijkt me het minst pijnlijk. En mits op zeer hoge leeftijd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63438211
De kitten heeft een ontstoken oogje . Het was gister al snotterig aan beide kanten, en zojuist zat het rechteroog helemaal dicht. Ik heb het schoongemaakt met gekookt water, nu ziet het er al way beter uit.

Hij speelt, eet en drinkt gelukkig wel nog goed.
pi_63438348
Oeh, dat zou ik wel in de gaten houden. Niet om je bang te maken, maar dat hadden mijn kittens toentertijd ook en die hadden dus blijkbaar de niesziekte.
pi_63438774
Bel even de DA. Die heeft wss een vitaminezalfje voor je. Dan moet je het twee keer per dag schoonmaken zoals je hebt gedaan en dan een beetje zalf erin. Zo weer over.
Tubetje kost je ongeveer ¤ 6,- of zoiets.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63439137
Ik ga moren sowieso kijken of ik langs kan, in ieder geval bellen. Ik vermoed stiekem al niesziekte, eigenlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 00:18:53 #89
163650 Greys
pi_63440493
Goed dat je morgen langs gaat clums!
Voor hetzelfde geld is het niets, maar toch beter om even naar te laten kijken.
Heeft ie het nog koud?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 23 november 2008 @ 00:21:11 #90
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63440527
Even een vraagje, mijn kat is gister van 1 hoog op een ongelukkige manier naar beneden gekletterd door een onhandige draai met mijn andere kat op het raamplateautje. De kat heeft nu een soort tand door de lip. Wat kan ik hier zelf aan doen ?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  † In Memoriam † zondag 23 november 2008 @ 00:27:22 #91
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63440624
Ing: naar voor je zusje maar zoals je zelf al zegt: voor het dier een mooie manier om dit leven te verlaten.

C_c: sterkte, goed in de gaten houden maar dat komt wel goed denk ik . 't Schijnt voor dieren erg goed te zijn als er foto's van gemaakt worden en die op internet te plaatsen

Aoristus: Katten hebben een verbazend zelfherstellend vermogen maar toch opletten. Is het gedrag veranderd? Heeft hij/zij nog evenwichtsgevoel? Even de DA bellen of bezoeken is nooit een slecht idee maar kijk het de komende uren even aan.
  zondag 23 november 2008 @ 00:31:22 #92
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63440695
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:27 schreef Barbaaf het volgende:

Aoristus: Katten hebben een verbazend zelfherstellend vermogen maar toch opletten. Is het gedrag veranderd? Heeft hij/zij nog evenwichtsgevoel? Even de DA bellen of bezoeken is nooit een slecht idee maar kijk het de komende uren even aan.
Dacht ik ook al aan. Hij eet nog steeds goed en is verder goed aanhankelijk, hij ziet er alleen wat debielerig uit. Waarschijnlijk gaat het wel gewoon weer over
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_63441838
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:18 schreef Greys het volgende:
Goed dat je morgen langs gaat clums!
Voor hetzelfde geld is het niets, maar toch beter om even naar te laten kijken.
Heeft ie het nog koud?
We hebben vandaag een elektrisch kacheltje gehaald die aangaat in de slaapkamer, maar hij mag vandaag al in een extra kamertje en een deel van de gang dus hij kan warmte opzoeken als hij nog meer wil.

Meer herrie in de keuken though, hij had net een diarree-aanvalletje. Niet heel erg waterig, maar er zat zoveel aan z'n kont dat het niet te vegen was, dus hij heeft z'n eerste badje gehad . Ging prima overigens.

Nee, katje is niet helemaal gezond, maar speelt, plast en drinkt gelukkig als een malle.
pi_63443981
natte kat pics? PLEASE???
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63444089

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63446993
OMG. Ik zou bijna even een kitten onder de kraan gaan houden

Of gewoon de kraan opendraaien, dan komen ze er vanzelf onder staan rare beestjes. Ze hebben er ook de perfecte vacht voor, vooral de grijze is dol op poedelen in het wasbakje in de wc. Hij vindt het grappig dat als ie zn kop of lijf onder de kraan steekt het straaltje op een andere plek gaat vallen dan als ie er onderuit gaat. Dus dan zit ie in het bakje, druipend van het water, te happen naar het straaltje water maar als ie het zat is gaat ie er onderuit, schudt zich uit als een hond en dan is ie vrijwel droog en de hele wc nat, dus ik mag hem niet meer met de kraan laten spelen van mn vriend
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 14:14:23 #97
163650 Greys
pi_63449134
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:31 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dacht ik ook al aan. Hij eet nog steeds goed en is verder goed aanhankelijk, hij ziet er alleen wat debielerig uit. Waarschijnlijk gaat het wel gewoon weer over
Wat zal hij geschrokken zijn! Maar geen gehinkepink ook enzo, alle botjes doen het nog?
Als het echt alleen een tand door de lip is dan hoef je er volgens mij niet mee naar de DA hoor, inderdaad wat Barbaaf zegt. Er zitten ook nog tandjes in, niet dat alles nu los zit en/of er uit ligt? Oh nee sorry, je schrijft dat hij goed eet, dus dat zal dan ook wel mee vallen.

Dipkip, hebben ze bij jou al feest gemaakt in de drinkbakjes? Ik moet de drinkbak van Bink veel vaker bijvullen nu Boris Bengaal bij ons woont, want die gaat er uitbundig met zijn voorpoten in zitten spetteren tot alles náást het drinkbakje op de grond ligt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63455623
Nee, gelukkig is alleen bewegend water hip hier maar die hele waterbak is niet interessant geloof ik, omdat ze veel water krijgen bij hun maaltijden... Ik zie ze die bak alleen gebruiken om speelgoedmuisjes in te verzuipen

Ik vraag me trouwens af waarom ze dat zo hardnekkig doen - is toch geen standaard jaagmethode van katten lijkt me.
pi_63461285
Misschien proberen ze de muisjes zacht te weken .
pi_63462746
gewoon gestampte muisjes voor ze kopen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 23 november 2008 @ 22:36:44 #101
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63463579
Ik zou morgen even naar die dierenarts gaan, c_c, maar dat was je al van plan zag ik
Ik zie net toevallig dat Ziggy ook een beetje last van haar oogjes heeft, ze zien er een beetje ontstoken uit. Morgen ook de dierenarts maar even bellen
Ziggy played guitar
pi_63465743
Vanochtend zag het oogje er supergoed uit, maar nu is het toch weer viezig.

Ik ga morgen dus inderdaad maar een dierenarts opzoeken. De arme worm.
pi_63469669
goede morgen
hoe hebben hier alle beestjes op de sneeuw gereageerd?
Ronja vind het maar geweldig!
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 08:40:43 #104
8781 crew  Frutsel
pi_63469851
goedemorgen

Ben weer terug van een weekendje weg
Mijn katten vinden sneeuw wel leuk... staan er zo in... maar ja, zo vaak gebeurd dat nie en ze mogen niet zomaar naar buiten, dus met een tuigje zie je zo springen hoor
pi_63470005
hoi frutsel
lekker een weekendje weg! heb je het leuk gehad?
ik ben aan het aftellen voor mn vakantie!
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 09:07:20 #106
8781 crew  Frutsel
pi_63470166
quote:
Op maandag 24 november 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
hoi frutsel
lekker een weekendje weg! heb je het leuk gehad?
ik ben aan het aftellen voor mn vakantie!
Ja het was erg leuk... zon luxe huisje met sauna enzo
Wil zo weer terug als ik zo naar buiten kijk

Waar ga jij heen en wanneer?
pi_63470203
oe dat klint idd niet verkeerd

wij gaan as zaterdag voor een weekje naar tunesie
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 09:30:53 #108
8781 crew  Frutsel
pi_63470565
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
oe dat klint idd niet verkeerd

wij gaan as zaterdag voor een weekje naar tunesie

das ook best lekker
mijn voormalige collega ging altijd naar tunesie, 3x in het jaar ofzo
volgens mij is de terugkomst alleen niet zo leuk... kou, ijs, regen
pi_63470588
quote:
Op maandag 24 november 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
hoe hebben hier alle beestjes op de sneeuw gereageerd?
Ronja vind het maar geweldig!
Hier vonden ze het eerst leuk. Spring spring spring. Maar toen voelde de poezevoetkussentjes toch wel heel koud en zaten ze allemaal binnen aan de hete chocomel met slagroom
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 09:43:03 #110
8781 crew  Frutsel
pi_63470775
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hier vonden ze het eerst leuk. Spring spring spring. Maar toen voelde de poezevoetkussentjes toch wel heel koud en zaten ze allemaal binnen aan de hete chocomel met slagroom

chocola voor poezen?
pi_63471637
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]

chocola voor poezen?
Neeeee, natuurlijk niet, Mutsel
Maar slagroom... daar doen ze een moord voor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63471682
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:30 schreef Frutsel het volgende:

[..]

das ook best lekker
mijn voormalige collega ging altijd naar tunesie, 3x in het jaar ofzo
volgens mij is de terugkomst alleen niet zo leuk... kou, ijs, regen
daar ga ik nu nog niet aandenken
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 10:26:02 #113
8781 crew  Frutsel
pi_63471697
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik dacht al... ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat dat zo slecht voor ze is dat ze eraan dood kunnen gaan
pi_63471700
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik moest lachen
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 10:26:19 #115
8781 crew  Frutsel
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 10:26:37 #116
8781 crew  Frutsel
pi_63471711
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik moest lachen
pi_63471756
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:26 schreef Frutsel het volgende:

[..]

sorry
pi_63472581
Senestaaaaaa, waar ben je?
Ik moest net even op mijn hoofd krabben. Ik braak niet zo heul beul 's nachts. Heb je me bij de verkeerde categorie geplaatst in de fokawards?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 11:13:54 #119
8781 crew  Frutsel
pi_63472983
fokawards!
nog nooit naar gekeken
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 11:19:52 #120
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63473135
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:58 schreef nokwanda het volgende:
Senestaaaaaa, waar ben je?
Ik moest net even op mijn hoofd krabben. Ik braak niet zo heul beul 's nachts. Heb je me bij de verkeerde categorie geplaatst in de fokawards?
De keren dat ik er 's nachts was was jij er ook hoor

Dus je bent gewoon mijn leukste nachtbraakster
pi_63473425

Ik kom af en toe laat thuis en lees dan nog even om thuis te komen. Af en toe pleur ik er een post neer, maar bijna iedereen slaapt hier dan al, dus dan ga ik ook maar gauw. Dat ik niet meer nachtbraak ligt dus wel meer aan het gebrek aan medebrakers. En naar ONZ verhuis ik niet gauw.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63473438
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:13 schreef Frutsel het volgende:
fokawards!
nog nooit naar gekeken
En iemand noemt jou nog wel de liefste user
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 12:14:29 #123
8781 crew  Frutsel
pi_63474513
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En iemand noemt jou nog wel de liefste user
ow
Dat had ik dan nooit geweten
pi_63475479
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:14 schreef Frutsel het volgende:

[..]

ow
Dat had ik dan nooit geweten
To do list
* afwas
* was ophangen
* kattenbakken verschonen
* goede daad voor vandaag
* Merlijn borstelen
* bouwvakkers entertainen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63475770
nok jij bent alweer goed bezig vandaag
wat voor goede daad heb je gedaan?
pi_63475890
Dit was fictief, Drac.
Mijn gode daad was het bovenstaande waarop ik reageerde: Mutsel erop wijzen dat iemand hem de liefste user vond en hem daarmee een topdag bezorgen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63475984
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:09 schreef nokwanda het volgende:
Dit was fictief, Drac.
Mijn gode daad was het bovenstaande waarop ik reageerde: Mutsel erop wijzen dat iemand hem de liefste user vond en hem daarmee een topdag bezorgen.
ow ik zit dus weer eens niet op te letten
pi_63478448

Heb weer eens een weekendkamp gehad, dus zit nu snotterend achter de pc met een kop vol snot.. Maar het was leuk, en koud.. Wel mooi, al die tenten in de sneeuw..
pi_63481485
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:47 schreef Morretje het volgende:

Heb weer eens een weekendkamp gehad, dus zit nu snotterend achter de pc met een kop vol snot.. Maar het was leuk, en koud.. Wel mooi, al die tenten in de sneeuw..
dat geloof ik graag ik vind mn tuin er ook nog steeds zo leuk uit zien met al die sneeuw
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 16:42:26 #130
8781 crew  Frutsel
pi_63481774
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:47 schreef Morretje het volgende:

Hmm... waar ben je geweest dan? en teveel op de tocht gestaan/gelegen?
of wezen zwemmen en met een natte kop met haar in de buitenlucht gebleven ofzo?
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:32 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dat geloof ik graag ik vind mn tuin er ook nog steeds zo leuk uit zien met al die sneeuw
ik heb ook ff een foto gemaakt vanochtend van de mijne
pi_63481817
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:42 schreef Frutsel het volgende:

[..]

[..]

ik heb ook ff een foto gemaakt vanochtend van de mijne
hihi ik ook nog snel met ronja op het veld
  maandag 24 november 2008 @ 16:51:21 #132
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63482042
Zijn er Firefox-experts in de zaal?
Ik zit op een laptop en dan scroll ik door topiclijsten enzo heen met de pijltjestoetsen. Maar nu heeft Spider net op het toetsenbord gestaan en heeft ie van de pijtjestoetsen een soort cursor gemaakt. Dus nu gaat de cursor langs alle tekst als ie bovenaan staat (active topics, my active topics) en die selecteerd ie dan, en zodra hij bij de daadwerkelijke topiclijst aankomt, springt ie in 1 keer helemaal naar beneden ipv langzaam naar beneden te gaan
Nou ja, ik kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt deze uitleg begrijpt, maar mocht er iemand de magische toetsencombinatie kennen die dit oplost, krijgt hij mijn eeuwige dank en respect
Ziggy played guitar
  maandag 24 november 2008 @ 16:53:09 #133
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63482102
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik zit op een laptop en dan scroll ik door topiclijsten enzo heen met de pijltjestoetsen. Maar nu heeft Spider net op het toetsenbord gestaan en heeft ie van de pijtjestoetsen een soort cursor gemaakt. Dus nu gaat de cursor langs alle tekst als ie bovenaan staat (active topics, my active topics) en die selecteerd ie dan, en zodra hij bij de daadwerkelijke topiclijst aankomt, springt ie in 1 keer helemaal naar beneden ipv langzaam naar beneden te gaan
Nou ja, ik kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt deze uitleg begrijpt, maar mocht er iemand de magische toetsencombinatie kennen die dit oplost, krijgt hij mijn eeuwige dank en respect
ik snap er geen reet van, maar 1 : boot firefox of 2 : boot je laptop.

Indien dat niet werkt, screenshot gaarne
  maandag 24 november 2008 @ 16:54:07 #134
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63482136
Ja, FF is al opnieuw geboot, hielp niet

Ik merkte trouwens dat de home en end-knoppen ook niet meer werken nu, misschien dat dat duidelijker is?
Ziggy played guitar
pi_63482137
sorry missbliss maar ik snap er idd niks van
  maandag 24 november 2008 @ 16:57:43 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63482242
wild guess wat denk niet gaat werken ; doe eens ctrl + z
  maandag 24 november 2008 @ 16:58:01 #137
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63482258

Nee, ik heb ook geen idee hoe ik het uit moet leggen
Ziggy played guitar
  maandag 24 november 2008 @ 17:02:14 #138
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63482386
Oh, iemand anders wist wel hoe hij het uit moest leggen en nu heb ik de oplossing gevonden
Druk op f7
quote:
I didn't make any changes or install anything addons but all of a sudden, the HOME, PAGE UP, PAGE DOWN and END keys don't work on Firefox. When I click on the page, a cursor will show up beside the text or picture, which is weird.... then when press any of the above keys, I got many funny reactions such as page up page down mixed up and couldn't get to the end of the page etc. The scroll bar still works using mouse.
http://www.techsupportfor(...)-t-work-firefox.html

Bedankt voor het meedenken
Ziggy played guitar
  maandag 24 november 2008 @ 17:04:03 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63482436
mooi dat het opgelost is
pi_63484713
De kat schijnt een koutje gevat te hebben. Niet gek ook *schuldgevoel*

Hij heeft een antibioticazalfje voor z'n oog, een ab-kuurtje in pilformaat en nieuw speelgoed. Oh, en hij eet en speelt als een gek, heeft complimentjes van de dierenarts gekregen over z'n speelsheid en over hoe makkelijk hij het zalven toelaat. En hij probeert de hele tijd snoepjes uit de la te jatten, dus echt een ziekenbed hebben we hier niet .
pi_63485737
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:51 schreef MissBliss het volgende:
Kijk eens wat er gebeurt als je shift en ctrl tegelijk indrukt. Zou het zoiets zijn?
lama
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 november 2008 @ 19:12:34 #142
163650 Greys
pi_63485817
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Kijk eens wat er gebeurt als je shift en ctrl tegelijk indrukt. Zou het zoiets zijn?
lama
Scheet, kijk even hier boven

Clums, fijn dat het meevalt! Maar heeft Klungel (heet ie nou zo? ) het al wat warmer thuis?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 november 2008 @ 19:19:31 #143
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63486035

Ben weer een beetje verliefd op een poessie...
Is vorige week uitgedroogd, broodmager en heul smerig aan komen lopen bij het garagebedrijf van de oom van meneer Ingetje.
Bij de DA geweest, 7 injecties gehad en nu zit ze in een hele grote bak in de kantine van de garage om aan te sterken.
En uiteraard moet ze weer een huisje hebben straks, ze kan daar niet voor eeuwig blijven...
We proberen haar aan m'n schoonouders te slijten...en anders ... tja
pi_63486382
tsja Ing, nood breekt wet. Dan moet ze nu eenmaal gewoon bij jullie komen wonen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 24 november 2008 @ 19:32:38 #145
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63486435
We laten haar daar zo ook echt niet zitten...
Was er vanmiddag nog ff, tis zo'n scheetje
pi_63486493
Ik vergat er net deze bij te zetten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63490885
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:42 schreef Frutsel het volgende:

[..]

In Smeerling, een pittoresk durpke bij Onstwedde in Groningen. Op de tocht? Ja. Natte kop buiten, ook even ja... Maar verkouden ben ik altijd vol overgave.. Het is nooit een klein beetje hiero..
pi_63490932
Ah Ing, wat zielig met dit weer zeg.. Hoe kan het toch he, dat zulke kleintjes zo ergens aankomen lopen..

Maarre... idd!
pi_63491790
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Scheet, kijk even hier boven

Clums, fijn dat het meevalt! Maar heeft Klungel (heet ie nou zo? ) het al wat warmer thuis?
We hebben nog steeds geen naam . Nou ja, Lits heeft besloten dat hij Nelson heet, m'n huisgenote noemt 'm Atilla, en ik gewoon Poes. Als dat beest geen identiteitscrisis krijgt, weet ik het ook niet meer.

En ka, er staat een extra kacheltje, en meneer heeft ook eindelijk door dat het dekentje voor de kachel warmer is dan het kale laminaat ernaast .
  maandag 24 november 2008 @ 23:02:18 #150
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63493237
quote:
Op maandag 24 november 2008 @ 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
De kat schijnt een koutje gevat te hebben. Niet gek ook *schuldgevoel*

Hij heeft een antibioticazalfje voor z'n oog, een ab-kuurtje in pilformaat en nieuw speelgoed. Oh, en hij eet en speelt als een gek, heeft complimentjes van de dierenarts gekregen over z'n speelsheid en over hoe makkelijk hij het zalven toelaat. En hij probeert de hele tijd snoepjes uit de la te jatten, dus echt een ziekenbed hebben we hier niet .
Zielige Nelson/Klungel/Atilla/Poes
Ziggy heeft ook een virusje en ook een oogzalfje en een antibioticaprik gekregen. Het heerst kennelijk in poezenland
Ziggy played guitar
pi_63493352
telt voor een hond het ontbijt er uit hebben gegooid ook mee voor de lappenmand?
pi_63493945
Aww, arme Ziggy en arme hond.

Hoe is Zigty met zalfjes enzo? Laat hij het gebeuren? Ik ven echt gruwelijk verwend op dat gebied, Poes vindt alles prima.
  maandag 24 november 2008 @ 23:39:45 #153
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63494278
quote:
Op maandag 24 november 2008 @ 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, arme Ziggy en arme hond.

Hoe is Zigty met zalfjes enzo? Laat hij het gebeuren? Ik ven echt gruwelijk verwend op dat gebied, Poes vindt alles prima.
Naja, aangezien ze 17 jaar en hartstikke stijf en stram is, kost het niet veel moeite om haar een zalfje ofzo te geven
Met oorzalf was het wel moeilijk, maar gewoon omdat wij niet goed konden mikken
Wel fijn als je zo'n meegaande kitten hebt! Spider is absoluut niet zo makkelijk.
Ziggy played guitar
  maandag 24 november 2008 @ 23:40:37 #154
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63494306
Nu slapen!
Ziggy played guitar
pi_63497434
en weer wakker!

goede morgen
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 08:32:31 #156
8781 crew  Frutsel
pi_63497883
hoi frutsel!
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:04:16 #158
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63504299
Is Ziggy net een beetje bijgekomen van dat kleine irritante baby-poesje...krijgt ze dit weer

dinsdag 25 november 2008 @ 13:23:51 #159
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63504820
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 @ 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Ziggy net een beetje bijgekomen van dat kleine irritante baby-poesje...krijgt ze dit weer

Mja, vlak voordat Spider kwam, was ze ook al ziekies, heeft ze ook een prik gehad enzo. Het is een virusje en ik denk dat het gewoon nog niet uit haar lijf is, ze is gewoon erg bevattelijk voor dat soort dingen. Mja, komt met de leeftijd en de andere gebreken
Maar de dierenarts zei dat ze heel sterk was dat ze dit alles overleefd

Weet jij al iets meer over het eventuele nieuwe poesje?
Ziggy played guitar
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:27:11 #160
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63504912
Nope...

Schoonvader komt vandaag pas weer thuis en ik gok dat meneer Ingetje wel flink zal gaan pushen.
Of het gaat helpen weet ik niet, ze zijn beide nogal eigenwijs
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:42:22 #161
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63505337

Spannend! Wie kan zo'n lief poesje nou weerstaan? Nou ja, genoeg mensen waarschijnlijk
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 14:15:54 #162
163650 Greys
pi_63506322
darrrrrrrrrlings!

Dus het gaat met alle kwakkeltjes wel weer aardig?
Goed nieuws!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:24:28 #163
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63506592
Greys

Het arme beestje is onder de motorkap gevonden bij het autobedrijf naast de oom van dhr. I.
Die hebben haar er gewoon onderweg gehaald en aan de kant gezet.
Ik snap dat idd niet; het beestje was zoooo mager en zag er zo vies uit. Dat je dat stakkertje dan zo aan de kant zet...
Ik hoop zo dat schoonpaps om te praten is
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 14:29:00 #164
163650 Greys
pi_63506735
Ik duim met je mee Ing!
Hebben schoonpaps en schoonmams nog andere huisdieren? Of heb ik daar overheen gelezen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:38:32 #165
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63506986
2 hondjes en de kat is net dood
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:38:43 #166
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63506994
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 @ 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys

Het arme beestje is onder de motorkap gevonden bij het autobedrijf naast de oom van dhr. I.
Die hebben haar er gewoon onderweg gehaald en aan de kant gezet.
Ik snap dat idd niet; het beestje was zoooo mager en zag er zo vies uit. Dat je dat stakkertje dan zo aan de kant zet...
Ik hoop zo dat schoonpaps om te praten is
Aaaawww Die verdient gewoon een goed huisje
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 15:03:01 #167
163650 Greys
pi_63507713
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
2 hondjes en de kat is net dood
Ahhhhhh. Dus de hondjes zijn al een kat gewend en die kat heeft zó in de gaten hoe met hondjes om te gaan. Dus dat móet goed komen zou je zeggen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63507976

Hier vannacht ook een kotsende kat.. Ik lag net te slapen, kwam ze op bed te kokhalzen.. Gelukkig schoof ik haar er net op tijd weer af.. Zag vanmorgen ook een flinke bult in de kamer liggen.. Soms heeft ze dat, als ze te snel eet, ik vond al dat ze de brokjes zo snel op had. Maar nu weer druk aan het drinken hier, dus volgens mij niets ernstigs..

Ing, dat moet goed komen met dat poesje, wat een zielig verhaal zeg!
pi_63508496
hier is ronja ook weer helemaal zichzelf!
net wel heerlijk geknuffeld

succes met het poesje ing! zal duimen dat je schoonouders het een goed plan vinden!
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 21:10:57 #170
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63519116
Greys?

Heb je ruzie gemaakt?

[FOK!awards] Users
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:01:36 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63521063
Hier een kotsende Baloe
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 22:11:34 #172
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63521399
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:01 schreef Qwea het volgende:
Hier een kotsende Baloe
He bah Qwea, het gaat met Elco ook helemaal niet zo goed.
Ik was hem nu met speciale shampoo maar hij heeft steeds meer haaruitval en al behoorlijke kale plekken
Het voer hielp ook niets.
Omdat de huidschraapsels niet helemaal schoon waren hebben we nu een shampoo en druppels tegen eventuele schimmels/mijtjes en als dat niet helpt dan moeten we echt weer verder gaan zoeken. (lees: allergietesten aanvragen)
Ik ben er beroerd van
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:17:54 #173
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63521643
Aaawww Senesta.. rot he, als het niet helemaal goed gaat met je diertjes..
Het is hier wel flink raak in de F&FSC
Ziggy played guitar
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:26:00 #174
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63521898
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:11 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik was hem nu met speciale shampoo maar hij heeft steeds meer haaruitval en al behoorlijke kale plekken
Omdat de huidschraapsels niet helemaal schoon waren hebben we nu een shampoo en druppels tegen eventuele schimmels/mijtjes en als dat niet helpt dan moeten we echt weer verder gaan zoeken. (lees: allergietesten aanvragen)
Ik ben er beroerd van
Ik zou serieus ophouden te dokteren en langs een dermatoloog gaan. De tweede lijn heeft een goeie, maar emmeloord (dierenkliniek) ook dacht ik.
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 22:26:05 #175
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63521899
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:17 schreef MissBliss het volgende:
Aaawww Senesta.. rot he, als het niet helemaal goed gaat met je diertjes..
Het is hier wel flink raak in de F&FSC
Het voelt zo machteloos als je van alles probeerd het lijkt maar niet aan te slaan, en die arme hond word helemaal gek van de jeuk.
Ik was hem nu twee keer per week en hij krijgt medicijnen tegen de jeuk en zo, maar zijn haren vallen enorm uit, ik zie bijna over zijn hele lichaam de huid door zijn vacht
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:26:15 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63521905
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:28:34 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63521977
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:11 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik ben er beroerd van
Trouwens, nog even ; het kan zijn dat het tóch een voedselallergie is, maar dat je hond echt flink allergisch is voor normale dingen zoals rijst. En de specific en royal canin die je hebt gehad zaten rijst in toch?

Enige wat je dan nog zou kunnen doen (hond voor mn zus is er ws ook allergisch voor) is van royal canin sensitivity control nemen. Met enkel vis.

Baloe is overgestapt op proplan zalm en rijst. Scheelt 32 euro per zak, en tot nu toe doet hij het er goed op (een week)
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:29:29 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63522010
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:26 schreef senesta het volgende:

[..]

Het voelt zo machteloos als je van alles probeerd het lijkt maar niet aan te slaan, en die arme hond word helemaal gek van de jeuk.
Ik was hem nu twee keer per week en hij krijgt medicijnen tegen de jeuk en zo, maar zijn haren vallen enorm uit, ik zie bijna over zijn hele lichaam de huid door zijn vacht
http://www.detweedelijn.nl/derma.htm

je moet wel verwezen worden door duursema. Maar als je dat vraagt doet hij dat vast wel.
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 22:34:00 #179
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63522205
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

http://www.detweedelijn.nl/derma.htm

je moet wel verwezen worden door duursema. Maar als je dat vraagt doet hij dat vast wel.
Dat denk ik wel inderdaad, ik was al aan het rondkijken, in amsterdam zit ook een praktijk met een dermataloog
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:47:53 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63522707
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:34 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat denk ik wel inderdaad, ik was al aan het rondkijken, in amsterdam zit ook een praktijk met een dermataloog
das dan dichterbij Utrecht heeft er ook 1.

Maar specialistenwerk is niet goedkoop he!

Maar goed, als je eenmalig 300 euro kwijt bent oid en weet wat eraan scheelt.... dan scheelt je dat naar duursema gaan.
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 22:49:24 #181
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63522756
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

das dan dichterbij Utrecht heeft er ook 1.

Maar specialistenwerk is niet goedkoop he!

Maar goed, als je eenmalig 300 euro kwijt bent oid en weet wat eraan scheelt.... dan scheelt je dat naar duursema gaan.
Ik weet het
Maar ik wil gewoon dat er iets aan gedaan word, zo wil je je hond toch niet oud zien worden?
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:51:59 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63522830
nee, ik niet althans
pi_63524289
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:28 schreef Qwea het volgende:
Enige wat je dan nog zou kunnen doen (hond voor mn zus is er ws ook allergisch voor) is van royal canin sensitivity control nemen. Met enkel vis.
Je kan toch ook gewoon vlees gaan voeren? Of is die hond niet alleen allergisch voor rijst maar ook voor vlees?
pi_63527740
Badkamer is betegeld. Ziet er wat raar uit omdat het een noodoplossing is en dus 3 verschillende soorten tegels
Maar beter dan een verrotte houten vloer en lekkages.
Nu is de tegelzetter de boel aan het opruimen. Hij staat nu mijn trap te stofzuigen
Zal vragen of ie volgende week weer wil komen. Kopje koffie, tegelzetter?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63527812
hihihi wel netjes trouwens dat ie de boel ook opruimt
nooit eerder gehoord eigenlijk

en goede morgen allemaal
pi_63528004
Beter dan ik het zou doen
Hij is net klaar. Hij was trouwens wel gewend aan die uitnodiging
Blijkbaar ruimt hij altijd zo goed op. Ik vind dat ie een lintje verdient.
Maar gelukkig heb ik binnenkort wel een andere date en die houdt ook niet van te opgeruimd
Die scoorde punten omdat ie een slechte huisvrouw zijn wel een voordeel vond
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63528055
dan doet ie het wel echt goed, dat opruimen dan
enne wanneer heb jij die date?
  woensdag 26 november 2008 @ 08:53:13 #188
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63528217
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Je kan toch ook gewoon vlees gaan voeren? Of is die hond niet alleen allergisch voor rijst maar ook voor vlees?
dát is dus de vraag. Waar is de hond allergisch voor. Voor het dierlijk eiwit, of voor de koolhydraat.

Als je daar achter bent, dan ben je stukken verder

Ooh, en je doelt nu op de hond van mn zus denk ik ? Die wil geen vlees voeren, althans nog niet. Das teveel werk

Alleen heeft shirley wel gezegd dat als deze brokken niet werken, ze wel vlees moet gaan voeren. A la duck of carnibest. En als dat niet wil dan moet ze langs de slager en écht vers halen.
  Moderator woensdag 26 november 2008 @ 09:02:39 #189
8781 crew  Frutsel
pi_63528384
Goedemorgen dames
pi_63528406
quote:
Op woensdag 26 november 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
dan doet ie het wel echt goed, dat opruimen dan
enne wanneer heb jij die date?
Hij overweegt naar het songfestival te komen. Maar dat was een spontaan idee. Of het ook een goed idee was weet ik nog niet. De manier om mij te observeren, maar ook weinig contact met me te hebben omdat er honderden mensen rondlopen waarvan ik waarschijnlijk de helft ken. Kan spannend zijn
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63528419
Mogguh Muts, koffie?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63528442
en dan vooral je smilie erachter!
hoest met je jurk?
pi_63528493
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
en dan vooral je smilie erachter!
hoest met je jurk?
Ik verwacht dat mijn nieuwe jurk vandaag arriveert.
Ik heb er een op marktplaats gekocht. Zwart, asymmetrisch met pareltjes.
Als het goed is heeft ze hem gister op de post gedaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator woensdag 26 november 2008 @ 09:08:32 #194
8781 crew  Frutsel
pi_63528523
Koffie is een andere SC, maar het zal d'r wel ingaan

Hopelijk vandaag wat meer tijd dan gister...
pi_63528553
* nokwanda gaat koffie halen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator woensdag 26 november 2008 @ 09:10:38 #196
8781 crew  Frutsel
pi_63528579
Gisteravond naar de film "Body of lies" geweest...
viel me toch wat tegen
pi_63528724
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:10 schreef Frutsel het volgende:
Gisteravond naar de film "Body of lies" geweest...
viel me toch wat tegen
Zoiets?

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator woensdag 26 november 2008 @ 09:26:21 #198
8781 crew  Frutsel
pi_63528997
awwwwwwwwwwwwww

bedankt voor de koffie
pi_63529507
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik verwacht dat mijn nieuwe jurk vandaag arriveert.
Ik heb er een op marktplaats gekocht. Zwart, asymmetrisch met pareltjes.
Als het goed is heeft ze hem gister op de post gedaan.
oe ik ben beniuewd!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 november 2008 @ 09:59:11 #200
163650 Greys
pi_63529690
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:

Lekker waggelen in winterweer

AMSTERDAM - Een Amsterdamse eend heeft wel een heel bijzonder moment uitgekozen om wat kroost op de wereld te zetten.

De eend met acht jongen liep gisteren rond in de binnentuin van het Markenplein in Amsterdam. Volgens een stadsecoloog hebben de jongen weinig kans van overleven tenzij ze bijgevoerd worden met meer dan alleen brood. Inmiddels hebben de eendjes al een paar koude nachten doorstaan.
Woont daar een Fok!-er in de buurt?
Voerennnnnnnnn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 26 november 2008 @ 10:00:50 #201
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63529739
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:59 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
[..]

Voerennnnnnnnn!
Maar een voer de eendjes topic Greys

Wat een droppies
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 november 2008 @ 10:07:50 #202
163650 Greys
pi_63529882
Het stond in de Telegraaf, dus ik hoop dat mensen die om die binnentuin wonen de beestjes zullen voeren.
Of die stadsecoloog zelf
Straks gaat iedereen ze voeren en lopen daar acht dikke poemels
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 26 november 2008 @ 10:09:40 #203
8781 crew  Frutsel
pi_63529919
quote:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
[..]

Voerennnnnnnnn!
begin een fok petitie
Zou toch triest zijn als die beestjes dat niet overleven..
pi_63530179
quote:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
[..]

Voerennnnnnnnn!
Zie ik een Fok!actie ontstaan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 november 2008 @ 10:24:22 #205
163650 Greys
pi_63530238
Nee hoor jongens, ze verklaren me af en toe al voor gek hier met mijn 'ahhhhhh, zielig!'
Het zal toch zeker wel dat die mensen die daar in de buurt wonen nu die beestjes gaan bijvoeren? Nu het in de krant heeft gestaan? Toch, toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 november 2008 @ 10:27:27 #206
163650 Greys
pi_63530323
EDIT: Laat ook maar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2008 @ 10:33:06 #207
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63530446
Arme eendjes Hopen maar dat we een zachte winter krijgen en dat een of andere lieverd wat pulletjesvoer voor ze haalt.
pi_63530508
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:24 schreef Greys het volgende:
Nee hoor jongens, ze verklaren me af en toe al voor gek hier met mijn 'ahhhhhh, zielig!'
Het zal toch zeker wel dat die mensen die daar in de buurt wonen nu die beestjes gaan bijvoeren? Nu het in de krant heeft gestaan? Toch, toch?
Greys!!!

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 november 2008 @ 10:37:18 #209
163650 Greys
pi_63530555
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 26 november 2008 @ 10:45:30 #210
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63530736
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:27 schreef Greys het volgende:
EDIT: Laat ook maar.
Lees je PM even Greys
pi_63531041
quote:
Op woensdag 26 november 2008 08:53 schreef Qwea het volgende:
dát is dus de vraag. Waar is de hond allergisch voor. Voor het dierlijk eiwit, of voor de koolhydraat.

Als je daar achter bent, dan ben je stukken verder

Ooh, en je doelt nu op de hond van mn zus denk ik ? Die wil geen vlees voeren, althans nog niet. Das teveel werk

Alleen heeft shirley wel gezegd dat als deze brokken niet werken, ze wel vlees moet gaan voeren. A la duck of carnibest. En als dat niet wil dan moet ze langs de slager en écht vers halen.
Ja, die van je zus. En als ie allergisch is voor dierlijk eiwit, dat zit ook in vis lijkt me.

Ik snap niet waarom het teveel werk is. Of je nou een zakje uit de koelkast haalt en leegkiept in de etensbak of brokken in de bak kiept....
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 november 2008 @ 11:51:18 #212
163650 Greys
pi_63532418
Ik gaf Borie Blèr een stukje rauwe biefstuk. Hij schrokte het zo hard naar binnen, aan één stuk, dat ie er haast in bleef! Heb het maar snel weer uit zijn waffel getrokken en in kleine stukjes gesneden.
Heb het idee dat af en toe wat rauw vlees geen kwaad kan, alleen geen varken geloof ik he? Helemaal overstappen op vlees voeren lijkt mij ook best een gedoe Ik zat even op internet te neuzen bij andere mensen met Bengalen en die voeren eendagskuikens en ratjes en zelfs hamster!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 26 november 2008 @ 12:20:49 #213
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63533143
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:57 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja, die van je zus. En als ie allergisch is voor dierlijk eiwit, dat zit ook in vis lijkt me.

Ik snap niet waarom het teveel werk is. Of je nou een zakje uit de koelkast haalt en leegkiept in de etensbak of brokken in de bak kiept....
Nee. Want dierlijkeiwit van een lam is een totaal andere samenstelling dan die van zalm bijvoorbeeld.

Je hebt honden die zijn enkel allergisch voor het dierlijkeiwit van een lam/run/varken en kunnen wel over kip. Maar je hebt ook honden die zijn echt allergisch voor "alle" dierlijke eiwitten die vaak gebruikt worden. Denk aan lam, rund, kip, varken, dat soort dingen. Die honden moet je dan eiwitten gaan voeren die in normaal voer zelden voorkomen, en ze er dus geen allergie voor kunnen hebben ontwikkelen. In dat geval moet je denken aan vis (zalm, topioka) of aan paard, struisvogel, konijn, ect.

Baloe kan niet over brood, en ik vermoed ook niet over lam. Ik geef hem nu zalm en rijst, en dat gaat prima.

En ja, volgens haar is het veel werk. Vroeg op om de kinderen te verschonen, eten te doen, ect. Maar goed, ik sta dan ook met liefde een uur eerder op voor mn hond. Al zou ik als ik vers vers zou moeten voeren alles voor een week maken, en in de vriezer mikken
  woensdag 26 november 2008 @ 12:25:41 #214
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63533241
quote:
Op woensdag 26 november 2008 @ 10:24 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me wel Als je die frummeltjes rond ziet lopen doe je dat toch wel Ik weet niet waar het is, anders was ik even gaan kijken
Ziggy played guitar
  woensdag 26 november 2008 @ 12:27:46 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63533295
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:51 schreef Greys het volgende:
Ik gaf Borie Blèr een stukje rauwe biefstuk. Hij schrokte het zo hard naar binnen, aan één stuk, dat ie er haast in bleef! Heb het maar snel weer uit zijn waffel getrokken en in kleine stukjes gesneden.
Heb het idee dat af en toe wat rauw vlees geen kwaad kan, alleen geen varken geloof ik he? Helemaal overstappen op vlees voeren lijkt mij ook best een gedoe Ik zat even op internet te neuzen bij andere mensen met Bengalen en die voeren eendagskuikens en ratjes en zelfs hamster!
Ik heb van sorella een maand terug kuikens en kippennekken, vis en hart geloof ik gehaald voor shirley.

Ik had gewoon hele kuiken in mn diepvries

En die katten daaro van shirley gingen eerst dat kuiken door de kamer meppen, en daarna pas opeten
  woensdag 26 november 2008 @ 12:59:48 #216
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63533979
Getver he? Dat rauwvoer
Als ik hier bijv. bieflappen aan het snijden ben, krijgen ze altijd wel een stukje.
Gegarandeerd succes

En ik gok dat die eendjes echt volgepropt gaan worden als het zo in de krant heeft gestaan.

Senes, wat balen van Elco....zielig
pi_63535621

Die eendjes... Wel gek dat mama-eend ze nu op de wereld heeft gezet. Ik hoop dat ze het redden..

Kiek es:
pi_63537444
Mijn jurk is er

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 26 november 2008 @ 15:37:55 #219
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63538396
Whaaa, nok! Wat een ongelofelijk gave jurk! Staat je echt heel goed!
Ziggy played guitar
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2008 @ 15:39:31 #220
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63538431
Mooie jurk
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:25 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel Als je die frummeltjes rond ziet lopen doe je dat toch wel Ik weet niet waar het is, anders was ik even gaan kijken
200 m van het Waterlooplein, tussen de Valkenburgerstraat en de Rapenburgerstraat
  woensdag 26 november 2008 @ 15:43:18 #221
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63538559
quote:
Op woensdag 26 november 2008 @ 15:39 schreef Barbaaf het volgende:
Mooie jurk
[..]

200 m van het Waterlooplein, tussen de Valkenburgerstraat en de Rapenburgerstraat
Aha! import he? Nou, dat is niet echt op loopafstand jammer genoeg.
Ziggy played guitar
pi_63538844
Als je poes iets gegeten heeft zoals een draadje of de strikken van een boeket met bloemen, nooit aan het draadje trekken wat uit de anus komt.
Je kunt de darmen kapot trekken. Knip het alleen af in de hoop dat alles gewoon naar buiten komt.
Laat nooit garen liggen in huis en ruim het altijd op.
Vertrouw je het niet ga dan naar de dierenarts.
Groetjes Chantal_
  woensdag 26 november 2008 @ 16:00:23 #223
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63539030
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:53 schreef chantal_ het volgende:
Als je poes iets gegeten heeft zoals een draadje of de strikken van een boeket met bloemen, nooit aan het draadje trekken wat uit de anus komt.
Je kunt de darmen kapot trekken. Knip het alleen af in de hoop dat alles gewoon naar buiten komt.
Laat nooit garen liggen in huis en ruim het altijd op.
Vertrouw je het niet ga dan naar de dierenarts.
Groetjes Chantal_
Kijk een spuit 11
  Moderator woensdag 26 november 2008 @ 16:04:37 #224
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63539136
Nou goed, ik ben bij de dierenarts geweest, hij heeft bloed afgenomen om de schildklier nog na te gaan en anders maakt hij maandag een afspraak voor ons bij een specialist

Helaas konden we hem niets geven nu tegen de jeuk omdat ze anders geen allergietesten af kunnen nemen mochten we daar volgende week heen moeten.
Ik blijf hem dus gewoon wassen tot die tijd, dat geeft wel wat verlichting.
  woensdag 26 november 2008 @ 16:07:51 #225
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63539233
welke specialist ga je?
  Moderator woensdag 26 november 2008 @ 16:14:53 #226
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63539404
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:07 schreef Qwea het volgende:
welke specialist ga je?
Dat overleggen we even als hij belt voor de bloeduitslagen
Ik ga me aankomende dagen even verdiepen in de mogelijkheden die er zijn

Hij had overigens zelf het vermoeden dat de schildklier nog wel eens het probleem kon zijn, mede omdat hij bij de dierenarts een opvallend lage hartslag had.
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2008 @ 16:18:23 #227
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63539495
[Attenborough-mode]De leeuw, heerser over de savanne. Met haar uitgekiende jachtinstinct en natuurlijke wapens weet zij keer op keer haar prooi te verschalken[/Attenborough-mode]

Toch?

(wel geschikt voor tere zieltjes)
  woensdag 26 november 2008 @ 16:22:08 #228
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63539583
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:14 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat overleggen we even als hij belt voor de bloeduitslagen
Ik ga me aankomende dagen even verdiepen in de mogelijkheden die er zijn

Hij had overigens zelf het vermoeden dat de schildklier nog wel eens het probleem kon zijn, mede omdat hij bij de dierenarts een opvallend lage hartslag had.
Dat dacht shirley eerst ook bij patoe en baloe. En hun waarde was idd ook erg laag, en ze staan nu ook op fortyrhon, maar daar lag de jeuk niet aan.

Maar als het wel de schildklier is, is dat heel goed te behandelen hoor. Al moet je hem wel zn hele leven fortyrhon of andere pilletjes geven De prijs van de fortyrhon valt mee trouwens 42 euro voor 500 stuks ofzo
  Moderator woensdag 26 november 2008 @ 16:26:03 #229
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63539696
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat dacht shirley eerst ook bij patoe en baloe. En hun waarde was idd ook erg laag, en ze staan nu ook op fortyrhon, maar daar lag de jeuk niet aan.

Maar als het wel de schildklier is, is dat heel goed te behandelen hoor. Al moet je hem wel zn hele leven fortyrhon of andere pilletjes geven De prijs van de fortyrhon valt mee trouwens 42 euro voor 500 stuks ofzo
Klinkt het heel raar als ik zeg dat ik hoop dat dat het is?
Ik wil gewoon zo graag dat hij weer opknapt
pi_63540103
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:18 schreef Barbaaf het volgende:
[Attenborough-mode]De leeuw, heerser over de savanne. Met haar uitgekiende jachtinstinct en natuurlijke wapens weet zij keer op keer haar prooi te verschalken[/Attenborough-mode]

Toch?

(wel geschikt voor tere zieltjes)
Nu snappen we hoe Simba bij Timon en Pumba kon belanden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63540548
Senes, hoe lang moet je wachten op de uitslagen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator woensdag 26 november 2008 @ 17:00:35 #232
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63540682
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:54 schreef nokwanda het volgende:
Senes, hoe lang moet je wachten op de uitslagen?
Ik bel maandag en als hij ze eerder heeft dan belt hij
  woensdag 26 november 2008 @ 17:04:58 #233
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63540778
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:26 schreef senesta het volgende:

[..]

nee hoor
  woensdag 26 november 2008 @ 17:16:02 #234
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63541033
quote:
Op woensdag 26 november 2008 @ 16:26 schreef senesta het volgende:

[..]

Nee, dat is toch logisch! Je wil duidelijkheid en dat hij weer beter wordt!
Heb je mn pm gehad?
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 november 2008 @ 18:21:27 #235
163650 Greys
pi_63542256
Senes, ik zal duimen dat er duidelijkheid voor jou en Elco komt en dat ze hem dan goed kunnen behandelen. Zo zielig, die jeuk. Goed dat je hebt gemerkt dat hem baden helpt. Tenminste wat verlichting.

Nok, wat een topjurk! Staat je geweldig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 26 november 2008 @ 18:36:14 #236
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63542565
Ziggy played guitar
pi_63543254
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Getver he? Dat rauwvoer
Je kan het zo getver maken als je zelf wil. Mijn katten eten ook enkel rauwvoer. Als hoofdvoedsel carnibest, nou, als je filet americain op een toostje kan smeren zonder te kokken is carnibest echt geen probleem. Verder krijgen ze af en toe tonijn, dat gebruik je ook gewoon in de keuken. En uit de vriezer voorgesneden lamshart. Dat is ook niet echt luguber, als het nog bevroren is verdeel je de blokjes over portiezakjes en als het ontdooit is kieper je het zakje leeg boven hun bakje.

Serieus, ik vind dit soort dingen enorm snel vies, maar dit is echt niet vies. En ook qua moeite, ik ben er 2x per week 10 minuutjes aan kwijt om het in porties te delen. De porties in de bakjes doen is net zoveel moeite als wanneer je brokjes of sheba geeft...
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:03 schreef nokwanda het volgende:
Mijn jurk is er
Hij is echt SUPER!!!
pi_63543590
Whoei Nok, wat een mooie jurk heb je!!
  woensdag 26 november 2008 @ 19:26:49 #239
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63543731
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Je kan het zo getver maken als je zelf wil. Mijn katten eten ook enkel rauwvoer. Als hoofdvoedsel carnibest, nou, als je filet americain op een toostje kan smeren zonder te kokken is carnibest echt geen probleem. Verder krijgen ze af en toe tonijn, dat gebruik je ook gewoon in de keuken. En uit de vriezer voorgesneden lamshart. Dat is ook niet echt luguber, als het nog bevroren is verdeel je de blokjes over portiezakjes en als het ontdooit is kieper je het zakje leeg boven hun bakje.

Serieus, ik vind dit soort dingen enorm snel vies, maar dit is echt niet vies. En ook qua moeite, ik ben er 2x per week 10 minuutjes aan kwijt om het in porties te delen. De porties in de bakjes doen is net zoveel moeite als wanneer je brokjes of sheba geeft...
[..]

Hij is echt SUPER!!!
maar vers vers is wel ranzig ik had hele kuikens met haar, snavel en ogen in mn vriezer
pi_63544658
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:26 schreef Qwea het volgende:
maar vers vers is wel ranzig ik had hele kuikens met haar, snavel en ogen in mn vriezer
Hoe bedoel je vers vers. Die kuikens van je komen rauw uit de vriezer, het spul wat ik mn beesten geef komt rauw uit de vriezer same difference, je hoeft niet per se hele dieren te voeren... En zeker geen hamsters.
pi_63544756
Dipkip, haal je het lamshart gewoon bij de slager en snij je het dan zelf? En vanaf hoe oud mogen ze dat? 8 weken lijkt me prima toch?

Ik blijf wurm brokjes geven, maar wil daarnaast ook iets extra doen.
  woensdag 26 november 2008 @ 20:12:53 #242
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63544979
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:00 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hoe bedoel je vers vers. Die kuikens van je komen rauw uit de vriezer, het spul wat ik mn beesten geef komt rauw uit de vriezer same difference, je hoeft niet per se hele dieren te voeren... En zeker geen hamsters.
jouw carnibest heeft bij mijn weten geen ogen, snavel, poten en haar
pi_63548409
@C_C, heet ie nou Wurm?

Thanks girls. Ik ben heel blij met de jurk. Heb ook bijpassende schoentjes gevonden voor een prikkie. Hakjes met bungeltjes op de wreef, net niet te.
Verder denk ik dat ik het afmaak met een straks fluwelen halsbandje met een simpel zwart roosje en een paar piepkleine oorknopjes. Een dan wel een laag make-up natuurlijk. Het is wel in een groot theater (fucking hell, 750 plaatsen)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 26 november 2008 @ 21:59:29 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63548586
ik heb 2 mr jummy's
pi_63549185
quote:
Op woensdag 26 november 2008 21:55 schreef nokwanda het volgende:
@C_C, heet ie nou Wurm?

Thanks girls. Ik ben heel blij met de jurk. Heb ook bijpassende schoentjes gevonden voor een prikkie. Hakjes met bungeltjes op de wreef, net niet te.
Verder denk ik dat ik het afmaak met een straks fluwelen halsbandje met een simpel zwart roosje en een paar piepkleine oorknopjes. Een dan wel een laag make-up natuurlijk. Het is wel in een groot theater (fucking hell, 750 plaatsen)
klinkt goed nok!
pi_63549249
quote:
Op woensdag 26 november 2008 21:59 schreef Qwea het volgende:
ik heb 2 mr jummy's
Als jij zoiets zegt vrees ik dat ik nu de verkeerde vraag ga stellen, maar ik doe het toch: wat zijn Mr. Jummy's?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63549363
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als jij zoiets zegt vrees ik dat ik nu de verkeerde vraag ga stellen, maar ik doe het toch: wat zijn Mr. Jummy's?
zat het me ook net af te vragen
  woensdag 26 november 2008 @ 22:20:22 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63549434
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

heb je die hype niet meegekregen?

!

Die had je bijna niet kunnen missen. Je kent die reclame van sultana toch wel? met die pop die zo'n honger heeft en alles wil vreten wat los en vast zit?

Mijn/Onze Mr. Jummy

de reclames. Die pop
pi_63549504
ik wist niet dat die jummy heet
pi_63549579
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

heb je die hype niet meegekregen?

!

Die had je bijna niet kunnen missen. Je kent die reclame van sultana toch wel? met die pop die zo'n honger heeft en alles wil vreten wat los en vast zit?

[ afbeelding ]

Mijn/Onze Mr. Jummy

de reclames. Die pop
Ik mis wel vaker hypes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')