Ja het was erg leuk... zon luxe huisje met sauna enzoquote:Op maandag 24 november 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
hoi frutsel
lekker een weekendje weg! heb je het leuk gehad?
ik ben aan het aftellen voor mn vakantie!
quote:Op maandag 24 november 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
oe dat klint idd niet verkeerd
wij gaan as zaterdag voor een weekje naar tunesie
Hier vonden ze het eerst leuk. Spring spring spring. Maar toen voelde de poezevoetkussentjes toch wel heel koud en zaten ze allemaal binnen aan de hete chocomel met slagroomquote:Op maandag 24 november 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
hoe hebben hier alle beestjes op de sneeuw gereageerd?
Ronja vind het maar geweldig!
quote:Op maandag 24 november 2008 09:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier vonden ze het eerst leuk. Spring spring spring. Maar toen voelde de poezevoetkussentjes toch wel heel koud en zaten ze allemaal binnen aan de hete chocomel met slagroom
quote:
daar ga ik nu nog niet aandenkenquote:Op maandag 24 november 2008 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
das ook best lekker![]()
mijn voormalige collega ging altijd naar tunesie, 3x in het jaar ofzo![]()
volgens mij is de terugkomst alleen niet zo leuk... kou, ijs, regen
ik dacht al... ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat dat zo slecht voor ze is dat ze eraan dood kunnen gaanquote:Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]Neeeee, natuurlijk niet, Mutsel
Maar slagroom... daar doen ze een moord voor
ik moest lachenquote:Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]Neeeee, natuurlijk niet, Mutsel
Maar slagroom... daar doen ze een moord voor
De keren dat ik er 's nachts was was jij er ook hoorquote:Op maandag 24 november 2008 10:58 schreef nokwanda het volgende:
Senestaaaaaa, waar ben je?
Ik moest net even op mijn hoofd krabben. Ik braak niet zo heul beul 's nachts. Heb je me bij de verkeerde categorie geplaatst in de fokawards?
En iemand noemt jou nog wel de liefste userquote:
owquote:Op maandag 24 november 2008 11:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En iemand noemt jou nog wel de liefste user
To do listquote:
ow ik zit dus weer eens niet op te lettenquote:Op maandag 24 november 2008 13:09 schreef nokwanda het volgende:Dit was fictief, Drac.
Mijn gode daad was het bovenstaande waarop ik reageerde: Mutsel erop wijzen dat iemand hem de liefste user vond en hem daarmee een topdag bezorgen.
dat geloof ik graag ik vind mn tuin er ook nog steeds zo leuk uit zien met al die sneeuwquote:Op maandag 24 november 2008 14:47 schreef Morretje het volgende:![]()
Heb weer eens een weekendkamp gehad, dus zit nu snotterend achter de pc met een kop vol snot.. Maar het was leuk, en koud.. Wel mooi, al die tenten in de sneeuw..
Hmm... waar ben je geweest dan? en teveel op de tocht gestaan/gelegen?quote:Op maandag 24 november 2008 14:47 schreef Morretje het volgende:
![]()
Heb weer eens een weekendkamp gehad, dus zit nu snotterend achter de pc met een kop vol snot.. Maar het was leuk, en koud.. Wel mooi, al die tenten in de sneeuw..
ik heb ook ff een foto gemaakt vanochtend van de mijnequote:Op maandag 24 november 2008 16:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat geloof ik graag ik vind mn tuin er ook nog steeds zo leuk uit zien met al die sneeuw
hihi ik ook nog snel met ronja op het veldquote:Op maandag 24 november 2008 16:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... waar ben je geweest dan? en teveel op de tocht gestaan/gelegen?
of wezen zwemmen en met een natte kop met haar in de buitenlucht gebleven ofzo?
[..]
ik heb ook ff een foto gemaakt vanochtend van de mijne![]()
ik snap er geen reet van, maar 1 : boot firefox of 2 : boot je laptop.quote:Op maandag 24 november 2008 16:51 schreef MissBliss het volgende:
Zijn er Firefox-experts in de zaal?
Ik zit op een laptop en dan scroll ik door topiclijsten enzo heen met de pijltjestoetsen. Maar nu heeft Spider net op het toetsenbord gestaan en heeft ie van de pijtjestoetsen een soort cursor gemaakt. Dus nu gaat de cursor langs alle tekst als ie bovenaan staat (active topics, my active topics) en die selecteerd ie dan, en zodra hij bij de daadwerkelijke topiclijst aankomt, springt ie in 1 keer helemaal naar beneden ipv langzaam naar beneden te gaan
Nou ja, ik kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt deze uitleg begrijpt, maar mocht er iemand de magische toetsencombinatie kennen die dit oplost, krijgt hij mijn eeuwige dank en respect![]()
http://www.techsupportfor(...)-t-work-firefox.htmlquote:I didn't make any changes or install anything addons but all of a sudden, the HOME, PAGE UP, PAGE DOWN and END keys don't work on Firefox. When I click on the page, a cursor will show up beside the text or picture, which is weird.... then when press any of the above keys, I got many funny reactions such as page up page down mixed up and couldn't get to the end of the page etc. The scroll bar still works using mouse.
Kijk eens wat er gebeurt als je shift en ctrl tegelijk indrukt. Zou het zoiets zijn?quote:Op maandag 24 november 2008 16:51 schreef MissBliss het volgende:
Zijn er Firefox-experts in de zaal?
Ik zit op een laptop en dan scroll ik door topiclijsten enzo heen met de pijltjestoetsen. Maar nu heeft Spider net op het toetsenbord gestaan en heeft ie van de pijtjestoetsen een soort cursor gemaakt. Dus nu gaat de cursor langs alle tekst als ie bovenaan staat (active topics, my active topics) en die selecteerd ie dan, en zodra hij bij de daadwerkelijke topiclijst aankomt, springt ie in 1 keer helemaal naar beneden ipv langzaam naar beneden te gaan
Nou ja, ik kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt deze uitleg begrijpt, maar mocht er iemand de magische toetsencombinatie kennen die dit oplost, krijgt hij mijn eeuwige dank en respect![]()
Scheet, kijk even hier bovenquote:Op maandag 24 november 2008 19:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk eens wat er gebeurt als je shift en ctrl tegelijk indrukt. Zou het zoiets zijn?
lama
In Smeerling, een pittoreskquote:Op maandag 24 november 2008 16:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... waar ben je geweest dan? en teveel op de tocht gestaan/gelegen?
of wezen zwemmen en met een natte kop met haar in de buitenlucht gebleven ofzo?
We hebben nog steeds geen naamquote:Op maandag 24 november 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Scheet, kijk even hier boven![]()
Clums, fijn dat het meevalt! Maar heeft Klungel (heet ie nou zo?) het al wat warmer thuis?
Zielige Nelson/Klungel/Atilla/Poesquote:Op maandag 24 november 2008 @ 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
De kat schijnt een koutje gevat te hebben. Niet gek ook*schuldgevoel*
Hij heeft een antibioticazalfje voor z'n oog, een ab-kuurtje in pilformaat en nieuw speelgoed. Oh, en hij eet en speelt als een gek, heeft complimentjes van de dierenarts gekregen over z'n speelsheid en over hoe makkelijk hij het zalven toelaat. En hij probeert de hele tijd snoepjes uit de la te jatten, dus echt een ziekenbed hebben we hier niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |