Naja, aangezien ze 17 jaar en hartstikke stijf en stram is, kost het niet veel moeite om haar een zalfje ofzo te gevenquote:Op maandag 24 november 2008 @ 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, arme Ziggy en arme hond.
Hoe is Zigty met zalfjes enzo? Laat hij het gebeuren? Ik ven echt gruwelijk verwend op dat gebied, Poes vindt alles prima.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Ziggy net een beetje bijgekomen van dat kleine irritante baby-poesje...krijgt ze dit weer![]()
Aaaawwwquote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
Het arme beestje is onder de motorkap gevonden bij het autobedrijf naast de oom van dhr. I.
Die hebben haar er gewoon onderweg gehaald en aan de kant gezet.![]()
Ik snap dat idd niet; het beestje was zoooo mager en zag er zo vies uit. Dat je dat stakkertje dan zo aan de kant zet...
Ik hoop zo dat schoonpaps om te praten is
Ahhhhhh. Dus de hondjes zijn al een kat gewend en die kat heeft zó in de gaten hoe met hondjes om te gaan. Dus dat móet goed komen zou je zeggenquote:
He bah Qwea, het gaat met Elco ook helemaal niet zo goed.quote:
Ik zou serieus ophouden te dokteren en langs een dermatoloog gaan. De tweede lijn heeft een goeie, maar emmeloord (dierenkliniek) ook dacht ik.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:11 schreef senesta het volgende:
[..]
He bah Qwea, het gaat met Elco ook helemaal niet zo goed.
Ik was hem nu met speciale shampoo maar hij heeft steeds meer haaruitval en al behoorlijke kale plekken![]()
Het voer hielp ook niets.
Omdat de huidschraapsels niet helemaal schoon waren hebben we nu een shampoo en druppels tegen eventuele schimmels/mijtjes en als dat niet helpt dan moeten we echt weer verder gaan zoeken. (lees: allergietesten aanvragen)
Ik ben er beroerd van
Het voelt zo machteloos als je van alles probeerd het lijkt maar niet aan te slaan, en die arme hond word helemaal gek van de jeuk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:17 schreef MissBliss het volgende:
Aaawww Senesta.. rot he, als het niet helemaal goed gaat met je diertjes..
Het is hier wel flink raak in de F&FSC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |