Neeeejjjj, damn, nog steeds niet. Alle optredens tot nu toe zijn niet opgenomen.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:52 schreef Greys het volgende:
Is er nou al een filmpje op Youtube ofzo waarop we je kunnen zien en horen zingen?
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Die leipo-foto van Boris. Net een omgevallen schildpad
.
Ik heb nog geen naam, dus het is voorlopig 'poes' of 'klungel', want hij valt nog regelmatig. Ik heb 'm van de stichting zwerfkatten rijnmond, die de kittens onderplaatst bij gastgezinnen, en vervolgens bij een dame die de coördinatie richting baasjes doet. Ik kwam binnen en klungel zette meteen een grote keel op om aandacht te vragen. Dat beest mauwt z'n longen uit z'n lijf! Ze zaten in allemaal aparte rennen (rens?). Hij is even op schoot geweest, wat hij heerlijk vond, en toen hij terugmoest probeerde hij via de muren van de ren omhoog te klimmen, om bij m'n handen te kunnen, waardoor hij dus naar achter kukelde telkens
.
Er was nog een héle mooie cyperse poes, ook zo jong, maar goed, die werd overschreeuwd door het zwarte monster. Dus ja, hij liet me weinig keuze over.
Echt idioot hoor, terwijl ik op m'n iPhone dat vorige berichtje typte, klom hij hélemaal in m'n nek, hard spinnend, mauwen om aandacht, kopjes *overal* en dat is de hele avond zo gebleven. Hij mauwt wel erg veel, dat mag best een tikkie minder, maar ik denk dat het door de spanning kwam. Niet dat hij het eng vindt, als het kon, was hij spinnend ín me gekropen. Z'n favoriete plekje is in m'n nek, spelend met m'n haar, en als ik 'm niet wegtik kauwend op m'n oorlel
.
Oh, en net voordat ik weg ging (ik ben nu ff in m'n oude huis om spullen op te halen) was ik 'm kwijt, terwijl ik 'm bewust alleen in de slaapkamer heb gelaten (15 m2 is voldoende voor zo'n gup, anders raaktie verdwaald). Ik zoeken en roepen, hoor maar niets, uiteindelijk het dekbed uitgeschud, waar hij verward uit viel. Meneer was even een dutje doen in het uiterste hoekje onder de dekens.
Sorry, overload. Nieuwe-kitten-manie
.
Ah, gelukkig, je hebt alles lichtgekleurd. Dan loopt het kleine monster minder risico om over gestruikeld te worden.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan dit wordt het ff niet, qua foto's. Camera is kapot. Maar ik zal van het weekend 's kijken wat er de kieken valt
.
Hij zal ook z'n moeder wel missenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:34 schreef nokwanda het volgende:
Ach, tis nog maar een baby
Wat een mooi beestje.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan dit wordt het ff niet, qua foto's. Camera is kapot. Maar ik zal van het weekend 's kijken wat er de kieken valt
.
Hij is zo gulzig met z'n eten en wordt zo gekquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:35 schreef nokwanda het volgende:
Eet en drinkt ie wel goed? En de kattenbak?
Waarom denk jij dat we Boris omgedoopt hebben tot Borie Blèr?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Dank je, ik vin het ook tof. En ja, met de poes van m'n huisgenote, maar die komt zondag pas. Ik belde m'n huisgenote overigens om te vragen hoe klungel het doet, zegt ze 'jezus, wat kan dat beest gillen'
. Hij doet het wel alleen als hij mensen hoort. Hij gaat de kracht van negeersessies voelen dus
.
Van die gekleurde serpentinesquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:10 schreef nokwanda het volgende:
Versierde kat. leuk. Als ie jarig is zou ik hem slingers geven.
Nadat z'n balletjes verwijderd waren heb je ze maar om z'n nek gehangen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:17 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy heb ik wel eens versierd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, want Ziggy is een zijquote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 14:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nadat z'n balletjes verwijderd waren heb je ze maar om z'n nek gehangen?
Mwoah, op die middelste dacht ik een klein glimlachje te bespeuren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:43 schreef MissBliss het volgende:
Ze kijkt nooit vrolijk[ afbeelding ]
Graag op de rol heel inslikken en dan daarna bonen en uien laten etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |