Dat overleggen we even als hij belt voor de bloeduitslagenquote:
Dat dacht shirley eerst ook bij patoe en baloe. En hun waarde was idd ook erg laag, en ze staan nu ook op fortyrhon, maar daar lag de jeuk niet aan.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat overleggen we even als hij belt voor de bloeduitslagen![]()
Ik ga me aankomende dagen even verdiepen in de mogelijkheden die er zijn![]()
Hij had overigens zelf het vermoeden dat de schildklier nog wel eens het probleem kon zijn, mede omdat hij bij de dierenarts een opvallend lage hartslag had.
Klinkt het heel raar als ik zeg dat ik hoop dat dat het is?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dacht shirley eerst ook bij patoe en baloe. En hun waarde was idd ook erg laag, en ze staan nu ook op fortyrhon, maar daar lag de jeuk niet aan.
Maar als het wel de schildklier is, is dat heel goed te behandelen hoor. Al moet je hem wel zn hele leven fortyrhon of andere pilletjes gevenDe prijs van de fortyrhon valt mee trouwens
42 euro voor 500 stuks ofzo
Nu snappen we hoe Simba bij Timon en Pumba kon belandenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:18 schreef Barbaaf het volgende:
[Attenborough-mode]De leeuw, heerser over de savanne. Met haar uitgekiende jachtinstinct en natuurlijke wapens weet zij keer op keer haar prooi te verschalken[/Attenborough-mode]
Toch?
(wel geschikt voor tere zieltjes)
Ik bel maandag en als hij ze eerder heeft dan belt hijquote:Op woensdag 26 november 2008 16:54 schreef nokwanda het volgende:
Senes, hoe lang moet je wachten op de uitslagen?
nee hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 16:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Klinkt het heel raar als ik zeg dat ik hoop dat dat het is?![]()
Ik wil gewoon zo graag dat hij weer opknapt
Nee, dat is toch logisch! Je wil duidelijkheid en dat hij weer beter wordt!quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 16:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Klinkt het heel raar als ik zeg dat ik hoop dat dat het is?![]()
Ik wil gewoon zo graag dat hij weer opknapt
Je kan het zo getver maken als je zelf wil. Mijn katten eten ook enkel rauwvoer. Als hoofdvoedsel carnibest, nou, als je filet americain op een toostje kan smeren zonder te kokken is carnibest echt geen probleem. Verder krijgen ze af en toe tonijn, dat gebruik je ook gewoon in de keuken. En uit de vriezer voorgesneden lamshart. Dat is ook niet echt luguber, als het nog bevroren is verdeel je de blokjes over portiezakjes en als het ontdooit is kieper je het zakje leeg boven hun bakje.quote:
Hij is echt SUPER!!!quote:
maar vers vers is wel ranzigquote:Op woensdag 26 november 2008 19:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je kan het zo getver maken als je zelf wil. Mijn katten eten ook enkel rauwvoer. Als hoofdvoedsel carnibest, nou, als je filet americain op een toostje kan smeren zonder te kokken is carnibest echt geen probleem. Verder krijgen ze af en toe tonijn, dat gebruik je ook gewoon in de keuken. En uit de vriezer voorgesneden lamshart. Dat is ook niet echt luguber, als het nog bevroren is verdeel je de blokjes over portiezakjes en als het ontdooit is kieper je het zakje leeg boven hun bakje.
Serieus, ik vind dit soort dingen enorm snel vies, maar dit is echt niet vies. En ook qua moeite, ik ben er 2x per week 10 minuutjes aan kwijt om het in porties te delen. De porties in de bakjes doen is net zoveel moeite als wanneer je brokjes of sheba geeft...
[..]
Hij is echt SUPER!!!
Hoe bedoel je vers vers. Die kuikens van je komen rauw uit de vriezer, het spul wat ik mn beesten geef komt rauw uit de vriezerquote:Op woensdag 26 november 2008 19:26 schreef Qwea het volgende:
maar vers vers is wel ranzigik had hele kuikens met haar, snavel en ogen in mn vriezer
jouw carnibest heeft bij mijn weten geen ogen, snavel, poten en haarquote:Op woensdag 26 november 2008 20:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoe bedoel je vers vers. Die kuikens van je komen rauw uit de vriezer, het spul wat ik mn beesten geef komt rauw uit de vriezersame difference, je hoeft niet per se hele dieren te voeren... En zeker geen hamsters.
klinkt goed nok!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:55 schreef nokwanda het volgende:
@C_C, heet ie nou Wurm?
Thanks girls. Ik ben heel blij met de jurk. Heb ook bijpassende schoentjes gevonden voor een prikkie. Hakjes met bungeltjes op de wreef, net niet te.
Verder denk ik dat ik het afmaak met een straks fluwelen halsbandje met een simpel zwart roosje en een paar piepkleine oorknopjes. Een dan wel een laag make-up natuurlijk. Het is wel in een groot theater (fucking hell, 750 plaatsen)
Als jij zoiets zegt vrees ik dat ik nu de verkeerde vraag ga stellen, maar ik doe het toch: wat zijn Mr. Jummy's?quote:
zat het me ook net af te vragenquote:Op woensdag 26 november 2008 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als jij zoiets zegt vrees ik dat ik nu de verkeerde vraag ga stellen, maar ik doe het toch: wat zijn Mr. Jummy's?
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als jij zoiets zegt vrees ik dat ik nu de verkeerde vraag ga stellen, maar ik doe het toch: wat zijn Mr. Jummy's?
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]heb je die hype niet meegekregen?
!
Die had je bijna niet kunnen missen. Je kent die reclame van sultana toch wel? met die pop die zo'n honger heeft en alles wil vreten wat los en vast zit?
[ afbeelding ]
Mijn/Onze Mr. Jummy
de reclames. Die pop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |