Maar een voer de eendjes topic Greysquote:Op woensdag 26 november 2008 09:59 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
[..]
Woont daar een Fok!-er in de buurt?
Voerennnnnnnnn!
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Voerennnnnnnnn!
Zie ik een Fok!actie ontstaan?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Voerennnnnnnnn!
Greys!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 10:24 schreef Greys het volgende:
Nee hoor jongens, ze verklaren me af en toe al voor gek hier met mijn 'ahhhhhh, zielig!'
Het zal toch zeker wel dat die mensen die daar in de buurt wonen nu die beestjes gaan bijvoeren? Nu het in de krant heeft gestaan? Toch, toch?
Ja, die van je zus. En als ie allergisch is voor dierlijk eiwit, dat zit ook in vis lijkt me.quote:Op woensdag 26 november 2008 08:53 schreef Qwea het volgende:
dát is dus de vraag. Waar is de hond allergisch voor. Voor het dierlijk eiwit, of voor de koolhydraat.
Als je daar achter bent, dan ben je stukken verder
Ooh, en je doelt nu op de hond van mn zus denk ik ? Die wil geen vlees voeren, althans nog niet. Das teveel werk
Alleen heeft shirley wel gezegd dat als deze brokken niet werken, ze wel vlees moet gaan voeren. A la duck of carnibest. En als dat niet wil dan moet ze langs de slager en écht vers halen.
Nee. Want dierlijkeiwit van een lam is een totaal andere samenstelling dan die van zalm bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, die van je zus. En als ie allergisch is voor dierlijk eiwit, dat zit ook in vis lijkt me.
Ik snap niet waarom het teveel werk is. Of je nou een zakje uit de koelkast haalt en leegkiept in de etensbak of brokken in de bak kiept....
Dat lijkt me welquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 10:24 schreef Greys het volgende:
Nee hoor jongens, ze verklaren me af en toe al voor gek hier met mijn 'ahhhhhh, zielig!'
Het zal toch zeker wel dat die mensen die daar in de buurt wonen nu die beestjes gaan bijvoeren? Nu het in de krant heeft gestaan? Toch, toch?
Ik heb van sorella een maand terug kuikens en kippennekken, vis en hart geloof ik gehaald voor shirley.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:51 schreef Greys het volgende:
Ik gaf Borie Blèr een stukje rauwe biefstuk. Hij schrokte het zo hard naar binnen, aan één stuk, dat ie er haast in bleef!Heb het maar snel weer uit zijn waffel getrokken en in kleine stukjes gesneden.
Heb het idee dat af en toe wat rauw vlees geen kwaad kan, alleen geen varken geloof ik he? Helemaal overstappen op vlees voeren lijkt mij ook best een gedoeIk zat even op internet te neuzen bij andere mensen met Bengalen en die voeren eendagskuikens en ratjes en zelfs hamster!
![]()
200 m van het Waterlooplein, tussen de Valkenburgerstraat en de Rapenburgerstraatquote:Op woensdag 26 november 2008 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me welAls je die frummeltjes rond ziet lopen doe je dat toch wel
Ik weet niet waar het is, anders was ik even gaan kijken
Aha! import he?quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 15:39 schreef Barbaaf het volgende:
Mooie jurk
[..]
200 m van het Waterlooplein, tussen de Valkenburgerstraat en de Rapenburgerstraat
Kijk een spuit 11quote:Op woensdag 26 november 2008 15:53 schreef chantal_ het volgende:
Als je poes iets gegeten heeft zoals een draadje of de strikken van een boeket met bloemen, nooit aan het draadje trekken wat uit de anus komt.
Je kunt de darmen kapot trekken. Knip het alleen af in de hoop dat alles gewoon naar buiten komt.
Laat nooit garen liggen in huis en ruim het altijd op.
Vertrouw je het niet ga dan naar de dierenarts.
Groetjes Chantal_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |