abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63407972
Trouwens, even een vraagje. De kitten heeft als hij op de vloer speelt echt hele koude kussentjes. Is dat normaal bij die ukkies, of heeft hij het echt koud?
pi_63408004
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 @ 16:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mwoah, op die middelste dacht ik een klein glimlachje te bespeuren.
Kerstkaart waardige foto.
Die middelste is wel vriendelijk ja
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63408024
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 @ 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Oooh jullie zouden de kitten 's moeten zien . Hij voetbalt met alupropjes, komt luid jammerend in m'n nek kruipen en gooit zichzelf daarna weer op de grond om verder te spelen .
Om dat te moeten zien, zal je toch echt filmpjes moeten maken
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63408109
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:19 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Om dat te moeten zien, zal je toch echt filmpjes moeten maken
M'n camera is kapot, dus ik moet het doen met m'n iPhone . Zal vanavond nog wat uploaden en in het weekend kijken wat ik kan doen.
pi_63408371
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, even een vraagje. De kitten heeft als hij op de vloer speelt echt hele koude kussentjes. Is dat normaal bij die ukkies, of heeft hij het echt koud?
Ik denk niet dat ie het koud heeft hoor voel anders ff aan zn oortjes, als die warm zijn is er niks.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 november 2008 @ 16:32:56 #56
163650 Greys
pi_63408404
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Oooh jullie zouden de kitten 's moeten zien . Hij voetbalt met alupropjes, komt luid jammerend in m'n nek kruipen en gooit zichzelf daarna weer op de grond om verder te spelen .
Heeft ie nou al een naam?
En lachen he, dat zichzelf op de grond laten vallen! Boris werpt zich af en toe ook ineens vanuit het niets dramatisch op de grond... *kloenk*... om vervolgens wild met de tafelpoot te gaan liggen vechten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63408528
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ie het koud heeft hoor voel anders ff aan zn oortjes, als die warm zijn is er niks.
Zal ik ff doen. Het is ook wel heel koud hier. Oud huis, en nog geen dikke gordijnen voor de ramen.

Hij mauwt nog steeds erg veel maar minder dan gister en is echt keihard aan het spelen en gek doen .

En nee, nog geen naam . Geen idee ook echt, dus suggesties zijn welkom.
pi_63408635
Als een kat het echt koud heeft gaat ie over het algemeen op een warmer plekje liggen dan op de vloer ik denk dat het net zo is als met kleine kindjes die op de grond spelen, dan denken wij toch ook steeds van dat kan niet fijn zijn, maar omdat ze zo druk zijn hebben ze het niet koud.
pi_63408813
Nah, z'n oortjes en lijfje zijn ook echt koud . Misschien dat hij daarom ook zoveel in m'n nek kruipt. Damn. De verwarming krijgt het huis gewoon niet warm. Ik zit hier ook kou te leiden. Maar 's wat op bedenken
pi_63408929
Je kan van die elektrische verwarmingkjes kopen, dat helpt iig iets.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_63409029
Ja, die wil ik zo gaan halen ja. Alleen kan dat alleen als ze minder dan 20 euro kosten, anders moet het wachten tot ik maandag salaris heb .
pi_63409246
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 @ 16:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

M'n camera is kapot, dus ik moet het doen met m'n iPhone . Zal vanavond nog wat uploaden en in het weekend kijken wat ik kan doen.
Ziggy played guitar
pi_63409614
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, die wil ik zo gaan halen ja. Alleen kan dat alleen als ze minder dan 20 euro kosten, anders moet het wachten tot ik maandag salaris heb .
Moet je even bij de bouwmarkt kijken ik zag ze daar voor 18 euro. Ze vreten wel stroom, maar het is maar voor tijdelijk toch?
  vrijdag 21 november 2008 @ 18:43:58 #64
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63411335
Al touwtje getrokken MB?

Ze hebben hier ook wel es van die keutels die met een touwtje aan elkaar hangen.
(ja, dat weet ik omdat ik ze uit de bak schep....ik kijk niet gefascineerd toe als ze bezig zijn )
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_63411658
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 18:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Al touwtje getrokken MB?

Ze hebben hier ook wel es van die keutels die met een touwtje aan elkaar hangen.
(ja, dat weet ik omdat ik ze uit de bak schep....ik kijk niet gefascineerd toe als ze bezig zijn )
Nee, nog niet gedaan. Ik ben bang dat ik zn darmen uit elkaar scheur ofzo
Maar straks moet ie er toch aan geloven!

Ja, hier hangen er ook wel eens drolletjes met haren aan elkaar
Ziggy played guitar
pi_63413612
Dat las ik terwijl ik at .

De kat zit nu met z'n hele hebben en houden in een andere kamer die wèl warm wordt, overigens. Dan bedenk ik morgen wel wat voor mijn slaapkamer. Ik hoop dat het tijdelijk is inderdaad, en dat gordijnen en meer meubels wel verschil maakt.
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:35:40 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63414319
ik heb net van pissigheid mn foon door de kamer gesmeten

Nu moet ik een nieuwe
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_63414429
Gewoon batterij er opnieuw inklikken en niet meer zo hysterisch doen.
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:42:49 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63414539
Het hele scherm is stuk De muur was kennelijk iets té hard
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_63415066
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 @ 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat las ik terwijl ik at .

De kat zit nu met z'n hele hebben en houden in een andere kamer die wèl warm wordt, overigens. Dan bedenk ik morgen wel wat voor mijn slaapkamer. Ik hoop dat het tijdelijk is inderdaad, en dat gordijnen en meer meubels wel verschil maakt.
Sorry

Draadje is weg! Via de natuurlijk weg gelukkig, want eruit trekken ging niet.
Ziggy played guitar
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 21:53:25 #71
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_63416771
De gedichtenwedstrijd loopt morgen af hoor
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_63417335
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 @ 20:35 schreef Qwea het volgende:
ik heb net van pissigheid mn foon door de kamer gesmeten

Nu moet ik een nieuwe
Waarom was je zo pissig?
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 @ 21:53 schreef senesta het volgende:
De gedichtenwedstrijd loopt morgen af hoor
Oh, dat is snel zeg!
Ik had Re nog beloofd er 1 te maken voor R&P, maar ik weet niet of ik dat red..
Laat staan nog 1 extra voor F&F
Ziggy played guitar
pi_63421355
Nu met extra avondjurk. Heb vanavond van een vriend een leuk bedragje gekregen om een galajurk te kopen die ik op marktplaats had gezien voor in Roermond
Net gelijk geboden op twee verschillende jurken die ik allebei even mooi vind. Nou ja.... ik heb een lichte voorkeur voor een lange zwarte asymetrische met witte kraaltjes bezet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_63423317
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 01:02 schreef nokwanda het volgende:
Nu met extra avondjurk. Heb vanavond van een vriend een leuk bedragje gekregen om een galajurk te kopen die ik op marktplaats had gezien voor in Roermond
Net gelijk geboden op twee verschillende jurken die ik allebei even mooi vind. Nou ja.... ik heb een lichte voorkeur voor een lange zwarte asymetrische met witte kraaltjes bezet.

ik ben toch zo benieuwd hoe je er uit ziet! nog 2 weekjes!
  zaterdag 22 november 2008 @ 09:05:57 #75
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63423665
Gaaf Nok! We willen wel foto's!

En geluid

Ik ga zo ff naar Zwolle met zusje....en daarna weer ff bij Misty kijken
pi_63425576
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 09:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaaf Nok! We willen wel foto's!

En geluid

Ik ga zo ff naar Zwolle met zusje....en daarna weer ff bij Misty kijken
Haal dan gelijk mijn jurk op. Die woont namelijk nu nog in Zwolle
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:12:33 #77
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63425930
Het ging niet door...
Hond van haar vriend is vanochtend plotseling overleden
pi_63427242
Da's wel een heel rottige reden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63427361
Oh jeetje, wat vervelend Ing...
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 17:57:40 #80
163650 Greys
pi_63432740
Hoe dan Ing? Waaraan, bedoel ik?
Wat erg voor je zusje en haar vriend!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:08:50 #81
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_63434282
Wrs. hartstilstand.
Zusjes schoonvader zou hem uitlaten en de hond stond vrolijk op van "joepie, we gaan wandelen!" en toen viel ie ineens dood neer
Hij was al wel op leeftijd (bijna 12), maar nog fit en gezond verder. Niks geen klachten gehad.
Voor het beestje wel een hele mooie dood...dat dan weer wel, maar voor jezelf ist heel raar
pi_63435218
Jeutje, wat een nachtmerrie
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 november 2008 @ 20:09:00 #83
163650 Greys
pi_63435702
Dat is dus hoe Heer G en ik hopen dat Bink ooit (over heel veel jaartjes pas hopelijk, maar die is ook 12...) gaat.
Tijdens het blij huppelen gewoon omvallen. Heb ik het vanmorgen nog met Conleche over gehad heel toevallig Voor de hond een prachtige dood, voor de baasjes een enorme schrik. Echt vreselijk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63436714
Dat is eigenlijk hoe het voor zowel mens als dier eigenlijk wel okay is. Geen lijdensweg. Gewoon ineens "poef". Nou ja..... het mooiste... misschien wat overdreven. Het lijkt me het minst pijnlijk. En mits op zeer hoge leeftijd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63438211
De kitten heeft een ontstoken oogje . Het was gister al snotterig aan beide kanten, en zojuist zat het rechteroog helemaal dicht. Ik heb het schoongemaakt met gekookt water, nu ziet het er al way beter uit.

Hij speelt, eet en drinkt gelukkig wel nog goed.
pi_63438348
Oeh, dat zou ik wel in de gaten houden. Niet om je bang te maken, maar dat hadden mijn kittens toentertijd ook en die hadden dus blijkbaar de niesziekte.
pi_63438774
Bel even de DA. Die heeft wss een vitaminezalfje voor je. Dan moet je het twee keer per dag schoonmaken zoals je hebt gedaan en dan een beetje zalf erin. Zo weer over.
Tubetje kost je ongeveer ¤ 6,- of zoiets.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63439137
Ik ga moren sowieso kijken of ik langs kan, in ieder geval bellen. Ik vermoed stiekem al niesziekte, eigenlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 00:18:53 #89
163650 Greys
pi_63440493
Goed dat je morgen langs gaat clums!
Voor hetzelfde geld is het niets, maar toch beter om even naar te laten kijken.
Heeft ie het nog koud?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 23 november 2008 @ 00:21:11 #90
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63440527
Even een vraagje, mijn kat is gister van 1 hoog op een ongelukkige manier naar beneden gekletterd door een onhandige draai met mijn andere kat op het raamplateautje. De kat heeft nu een soort tand door de lip. Wat kan ik hier zelf aan doen ?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  † In Memoriam † zondag 23 november 2008 @ 00:27:22 #91
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_63440624
Ing: naar voor je zusje maar zoals je zelf al zegt: voor het dier een mooie manier om dit leven te verlaten.

C_c: sterkte, goed in de gaten houden maar dat komt wel goed denk ik . 't Schijnt voor dieren erg goed te zijn als er foto's van gemaakt worden en die op internet te plaatsen

Aoristus: Katten hebben een verbazend zelfherstellend vermogen maar toch opletten. Is het gedrag veranderd? Heeft hij/zij nog evenwichtsgevoel? Even de DA bellen of bezoeken is nooit een slecht idee maar kijk het de komende uren even aan.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  zondag 23 november 2008 @ 00:31:22 #92
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63440695
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:27 schreef Barbaaf het volgende:

Aoristus: Katten hebben een verbazend zelfherstellend vermogen maar toch opletten. Is het gedrag veranderd? Heeft hij/zij nog evenwichtsgevoel? Even de DA bellen of bezoeken is nooit een slecht idee maar kijk het de komende uren even aan.
Dacht ik ook al aan. Hij eet nog steeds goed en is verder goed aanhankelijk, hij ziet er alleen wat debielerig uit. Waarschijnlijk gaat het wel gewoon weer over
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_63441838
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:18 schreef Greys het volgende:
Goed dat je morgen langs gaat clums!
Voor hetzelfde geld is het niets, maar toch beter om even naar te laten kijken.
Heeft ie het nog koud?
We hebben vandaag een elektrisch kacheltje gehaald die aangaat in de slaapkamer, maar hij mag vandaag al in een extra kamertje en een deel van de gang dus hij kan warmte opzoeken als hij nog meer wil.

Meer herrie in de keuken though, hij had net een diarree-aanvalletje. Niet heel erg waterig, maar er zat zoveel aan z'n kont dat het niet te vegen was, dus hij heeft z'n eerste badje gehad . Ging prima overigens.

Nee, katje is niet helemaal gezond, maar speelt, plast en drinkt gelukkig als een malle.
pi_63443981
natte kat pics? PLEASE???
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63444089

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63446993
OMG. Ik zou bijna even een kitten onder de kraan gaan houden

Of gewoon de kraan opendraaien, dan komen ze er vanzelf onder staan rare beestjes. Ze hebben er ook de perfecte vacht voor, vooral de grijze is dol op poedelen in het wasbakje in de wc. Hij vindt het grappig dat als ie zn kop of lijf onder de kraan steekt het straaltje op een andere plek gaat vallen dan als ie er onderuit gaat. Dus dan zit ie in het bakje, druipend van het water, te happen naar het straaltje water maar als ie het zat is gaat ie er onderuit, schudt zich uit als een hond en dan is ie vrijwel droog en de hele wc nat, dus ik mag hem niet meer met de kraan laten spelen van mn vriend
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 november 2008 @ 14:14:23 #97
163650 Greys
pi_63449134
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:31 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dacht ik ook al aan. Hij eet nog steeds goed en is verder goed aanhankelijk, hij ziet er alleen wat debielerig uit. Waarschijnlijk gaat het wel gewoon weer over
Wat zal hij geschrokken zijn! Maar geen gehinkepink ook enzo, alle botjes doen het nog?
Als het echt alleen een tand door de lip is dan hoef je er volgens mij niet mee naar de DA hoor, inderdaad wat Barbaaf zegt. Er zitten ook nog tandjes in, niet dat alles nu los zit en/of er uit ligt? Oh nee sorry, je schrijft dat hij goed eet, dus dat zal dan ook wel mee vallen.

Dipkip, hebben ze bij jou al feest gemaakt in de drinkbakjes? Ik moet de drinkbak van Bink veel vaker bijvullen nu Boris Bengaal bij ons woont, want die gaat er uitbundig met zijn voorpoten in zitten spetteren tot alles náást het drinkbakje op de grond ligt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63455623
Nee, gelukkig is alleen bewegend water hip hier maar die hele waterbak is niet interessant geloof ik, omdat ze veel water krijgen bij hun maaltijden... Ik zie ze die bak alleen gebruiken om speelgoedmuisjes in te verzuipen

Ik vraag me trouwens af waarom ze dat zo hardnekkig doen - is toch geen standaard jaagmethode van katten lijkt me.
pi_63461285
Misschien proberen ze de muisjes zacht te weken .
pi_63462746
gewoon gestampte muisjes voor ze kopen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')