Die middelste is wel vriendelijk jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 16:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mwoah, op die middelste dacht ik een klein glimlachje te bespeuren.
Kerstkaart waardige foto.
Om dat te moeten zien, zal je toch echt filmpjes moeten makenquote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Oooh jullie zouden de kitten 's moeten zien. Hij voetbalt met alupropjes, komt luid jammerend in m'n nek kruipen en gooit zichzelf daarna weer op de grond om verder te spelen
.
M'n camera is kapot, dus ik moet het doen met m'n iPhonequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Om dat te moeten zien, zal je toch echt filmpjes moeten maken
Ik denk niet dat ie het koud heeft hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, even een vraagje. De kitten heeft als hij op de vloer speelt echt hele koude kussentjes. Is dat normaal bij die ukkies, of heeft hij het echt koud?
Heeft ie nou al een naam?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Oooh jullie zouden de kitten 's moeten zien. Hij voetbalt met alupropjes, komt luid jammerend in m'n nek kruipen en gooit zichzelf daarna weer op de grond om verder te spelen
.
Zal ik ff doen. Het is ook wel heel koud hier. Oud huis, en nog geen dikke gordijnen voor de ramen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie het koud heeft hoorvoel anders ff aan zn oortjes, als die warm zijn is er niks.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 16:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n camera is kapot, dus ik moet het doen met m'n iPhone. Zal vanavond nog wat uploaden en in het weekend kijken wat ik kan doen.
Moet je even bij de bouwmarkt kijkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, die wil ik zo gaan halen ja. Alleen kan dat alleen als ze minder dan 20 euro kosten, anders moet het wachten tot ik maandag salaris heb.
Nee, nog niet gedaan. Ik ben bang dat ik zn darmen uit elkaar scheur ofzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Al touwtje getrokken MB?![]()
Ze hebben hier ook wel es van die keutels die met een touwtje aan elkaar hangen.
(ja, dat weet ik omdat ik ze uit de bak schep....ik kijk niet gefascineerd toe als ze bezig zijn)
Sorryquote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat las ik terwijl ik at.
De kat zit nu met z'n hele hebben en houden in een andere kamer die wèl warm wordt, overigens. Dan bedenk ik morgen wel wat voor mijn slaapkamer. Ik hoop dat het tijdelijk is inderdaad, en dat gordijnen en meer meubels wel verschil maakt.
Waarom was je zo pissig?quote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 20:35 schreef Qwea het volgende:
ik heb net van pissigheid mn foon door de kamer gesmeten
Nu moet ik een nieuwe
Oh, dat is snel zeg!quote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 21:53 schreef senesta het volgende:
De gedichtenwedstrijd loopt morgen af hoor
quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:02 schreef nokwanda het volgende:Nu met extra avondjurk. Heb vanavond van een vriend een leuk bedragje gekregen om een galajurk te kopen die ik op marktplaats had gezien voor in Roermond
Net gelijk geboden op twee verschillende jurken die ik allebei even mooi vind. Nou ja.... ik heb een lichte voorkeur voor een lange zwarte asymetrische met witte kraaltjes bezet.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaaf Nok! We willen wel foto's!![]()
En geluid![]()
Ik ga zo ff naar Zwolle met zusje....en daarna weer ff bij Misty kijken
Dacht ik ook al aan. Hij eet nog steeds goed en is verder goed aanhankelijk, hij ziet er alleen wat debielerig uit. Waarschijnlijk gaat het wel gewoon weer overquote:Op zondag 23 november 2008 00:27 schreef Barbaaf het volgende:
Aoristus: Katten hebben een verbazend zelfherstellend vermogen maar toch opletten. Is het gedrag veranderd? Heeft hij/zij nog evenwichtsgevoel? Even de DA bellen of bezoeken is nooit een slecht idee maar kijk het de komende uren even aan.
We hebben vandaag een elektrisch kacheltje gehaald die aangaat in de slaapkamer, maar hij mag vandaag al in een extra kamertje en een deel van de gang dus hij kan warmte opzoeken als hij nog meer wil.quote:Op zondag 23 november 2008 00:18 schreef Greys het volgende:
Goed dat je morgen langs gaat clums!
Voor hetzelfde geld is het niets, maar toch beter om even naar te laten kijken.
Heeft ie het nog koud?
Wat zal hij geschrokken zijn! Maar geen gehinkepink ook enzo, alle botjes doen het nog?quote:Op zondag 23 november 2008 00:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Hij eet nog steeds goed en is verder goed aanhankelijk, hij ziet er alleen wat debielerig uit. Waarschijnlijk gaat het wel gewoon weer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |