Nee. tenzij "roomsaus delen" daaronder valt?quote:
Nu is een milkshake wel romig, maar met roomsaus kun je je beter even in CUL melden volgens mij!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. tenzij "roomsaus delen" daaronder valt?
Kloptquote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
Dan ligt daar een markt open voor je... zorg dat de Schotten gebakken aardappelen leren kennen!
quote:Op donderdag 20 november 2008 06:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, beschimmelde theezakjes gooi ik altijd weg.
Nu richting trein.
Ik heb wel een bed van 2,2 bij 2 meter.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
Is iedereen met die pinguīn mee naar bed gegaan soms?
He, kiwi lover.quote:
Jaquote:
Ik groet japans, jij kiwiaans?quote:Op donderdag 20 november 2008 07:18 schreef BrandX het volgende:
wat is er met Ph. naar aanleiding van mijn posting?
Frits is niet zo thuis in de vreemde talen blijkbaar!quote:
Ik nietquote:Op donderdag 20 november 2008 07:28 schreef BrandX het volgende:
Oh Ph, trouwens nog vette![]()
![]()
voor je rijm! Ben benieuwd wie van de KSC-ers volgen
het zijn vreemde talen..nie zo raar dat mensen dat niet kennequote:Op donderdag 20 november 2008 08:03 schreef OA het volgende:
[..]
Frits is niet zo thuis in de vreemde talen blijkbaar!
quote:
Kent hij Ciao dan wel?quote:Op donderdag 20 november 2008 08:03 schreef OA het volgende:
[..]
Frits is niet zo thuis in de vreemde talen blijkbaar!
Ja, volgens mij heet zijn zusje zo...quote:
Dat is idd niet zo vreemd, maar 'kia ora' en 'ohio gozaimasu' zijn hier al honderden keren voorbij gekomen...quote:Op donderdag 20 november 2008 08:06 schreef Aho het volgende:
[..]
het zijn vreemde talen..nie zo raar dat mensen dat niet kenne![]()
japans is trouwens wel de leukste taal vind ik
niet eens? flauw hoor met zon tsja..wat dragen die mannen eigenlijk daar..een soort van rokje?quote:
Zoiets. Het is wel heel tof om te zien. Met die grote ogen en dan die tong. Die likkende lassies.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:21 schreef Aho het volgende:
[..]
niet eens? flauw hoor met zon tsja..wat dragen die mannen eigenlijk daar..een soort van rokje?
ja lkkr maar doe mij maar een sappie Joolzquote:Op donderdag 20 november 2008 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets. Het is wel heel tof om te zien. Met die grote ogen en dan die tong. Die likkende lassies.
Ik zeg, de dag is al voorbij man! Tis alweer donker.quote:
The all blacksquote:Op donderdag 20 november 2008 08:34 schreef Aho het volgende:
[..]
ja lkkr maar doe mij maar een sappie Joolz![]()
@ Pheno doet me denken aan die reclame met die rugby spelers dan zie je ze die dans doen en dan die ŋschotten? die zo'n..eeh dingens omhoog doen
Ja, hoi!quote:Op donderdag 20 november 2008 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Show jan![]()
![]()
Ladylike![]()
![]()
![]()
DaMart![]()
![]()
Aho![]()
![]()
JoolZ![]()
![]()
Pheno![]()
het is weer usernominatie-tijdquote:Op donderdag 20 november 2008 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
OAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Volgens mij mis ik de nominaties
Fruts!quote:Op donderdag 20 november 2008 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
OAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Volgens mij mis ik de nominaties
Heb geen idee. Ik heb er volgens mij nooit op gelet, gekeken of gestemdquote:Op donderdag 20 november 2008 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Fruts!![]()
Ik kijk nog even of ik wat invul.
Heb trouwens wel al 3 nominaties binnen!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 november 2008 09:43 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb bloemen gekregen van een collega
Roosjes
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:43 schreef Ladylike het volgende:
Roosjes
quote:
quote:geboortedatum: 08-05-1979
Jarig? Zwanger? Getrouwd?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:43 schreef Ladylike het volgende:
Roosjes
Wat ben je vergeten?quote:
Zomaarquote:
De geoloog schrikt niet zo van enorme getallen als het om ouderdom gaatquote:Op donderdag 20 november 2008 09:53 schreef Frutsel het volgende:
Ladylike is vandaag 10789 dagen oud!!!![]()
Gefeliciteerd![]()
Thanxquote:Op donderdag 20 november 2008 09:53 schreef Frutsel het volgende:
Ladylike is vandaag 10789 dagen oud!!!![]()
Gefeliciteerd![]()
Nee okeequote:
Nee hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okeeAls ik iets zou vergeten, dan wil ik ook wel even weten WAT ik vergeet. Maar niks dus
Ik zag het toevallig omdat ie in de AT stond.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Fruts!![]()
Ik nog geen...quote:Op donderdag 20 november 2008 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Fruts!![]()
Noem jij hem zo?quote:
Nee ik stem nietquote:Op donderdag 20 november 2008 09:57 schreef Jo0Lz het volgende:
Jullie stemmen natuurlijk allemaal op mij.
Check mijn topic in NWSquote:
Ik ook niet..quote:Op donderdag 20 november 2008 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee ik stem niet![]()
[..]
Check mijn topic in NWS
broodje kroket?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:25 schreef Ladylike het volgende:
Honger.. eens kijken wat ik zometeen ga eten
Het zou zomaar kunnenquote:
quote:Het menu van Donderdag
20 november 2008
D A G S C H O T E L
Kipshoarma schotel 165 Kcal ¤ 3.50
met shoarmasaus 123 Kcal
Botervis 162 Kcal ¤ 2.95
met Italiaanse tomatensaus 49 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Gebakken witte kool 40 Kcal ¤ 0.76
Bospeentjes 59 Kcal ¤ 0.76
Pasta 168 Kcal ¤ 0.76
Gebakken krielaardappelen 268 Kcal ¤ 0.76
S O E P
Gebonden kerriesoep 44 Kcal ¤ 0,39
Limburgse rundvleessoep 87 Kcal ¤ 0,39
VEGETARISCHE GERECHTEN
Pannenkoek met appel 240 Kcal ¤ 1.52
Curryschnitzel 234 Kcal ¤ 1.52
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Pastasalade met gerookte kip en paprika 340 Kcal ¤ 2.06
GEZOND BROODJE VAN DE WEEK
Diverse belegde broodjes 450 Kcal ¤ 2,06
S N A C K S
Kalfskroket 230 Kcal ¤ 0.98
Kaasbroodje royal 418 Kcal ¤ 1.08
Macaronischoteltje 468 Kcal ¤ 1.74
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:26 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van woensdag 19 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
47. 075 Dr_Flash
61. 067 Ladylike
62. 066 Californium
65. 065 Papierversnipperaar
68. 064 Frutsel
77. 059 Pheno
90. 051 DaMart
ik zweer het je.. als ik hier weg ga ben ik minimaal 1 kledingmaat dikkerquote:
quote:
quote:
Ik speel settlers 2 op de ds. Met bugsquote:Op donderdag 20 november 2008 10:45 schreef Frutsel het volgende:
@Pheno
Kon vannacht gewoon niet in slaap komen door dat domme Colonization
Bij settlers kwam ik altijd zonder voedsel te zittenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel settlers 2 op de ds. Met bugs
Opeens werden er geen soldaatjes meer getraind, ondanks 40 zwaarden en schilden en 5 storehouses (goed voor 100 man per storehouse). En dan word je aangevallen...
Helaas, opnieuw beginnen met dat level dus. Prutdevvers, zeker devvers van replique.
Boerderij, molen, bakker en een waterbron? Zo lastig is het niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bij settlers kwam ik altijd zonder voedsel te zittenen dat was geen bug
ik weet het, het stond ook zo, maar toch ging het foutquote:Op donderdag 20 november 2008 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boerderij, molen, bakker en een waterbron? Zo lastig is het niet.
Boerderij, varkenshoeder, waterbron en slager voor het vlees.
Alleen die vissers gaan nogal snel te keer, alsof ze een hele zee kunnen leegvissen
uitdelenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef Ladylike het volgende:
whehe er zijn te veel broodjes besteld
Kan ik dus op kosten van de zaak eten
Wie? ik wil ook genietenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef Californium het volgende:
![]()
wat ziet ie er weer lekker uit
![]()
![]()
mijn collegaquote:
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 20 november 2008 11:52 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn collega
heb helaas geen goede foto...maar hij isen hij heeft een
kontje
![]()
Kusje op je buikquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
ik wil ook eencollega om op te kwijlen
Whehehequote:Op donderdag 20 november 2008 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
jammer dat je die niet hebt
Toen ik gister langs zijn kantoor liep, zat hij ook naar mijn kont te kijken![]()
tenminste dat denk ik....
![]()
hihihiquote:Op donderdag 20 november 2008 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe
Gisteren betrapte ik ook een collega op het checken van mn kont
Je moet die lush ook niet opeten.quote:
het geeft iig aan dat je nog de moeite waard bent om te checkenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:57 schreef Californium het volgende:
[..]
hihihi
k wordt daar altijd wel heel erg blij omvooral als hij ook leuk is
Lushquote:Op donderdag 20 november 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet die lush ook niet opeten.
Ik ben geen spellingnazi, maar hier wordt het slap van.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:57 schreef Californium het volgende:
[..]
hihihi
k wordt daar altijd wel heel erg blij omvooral als hij ook leuk is
Ik lees er selectief overheen bij Cali!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen spellingnazi, maar hier wordt het slap van.
Ah, het staat nog fier overeind daar?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lees er selectief overheen bij Cali!
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet die lush ook niet opeten.
Mijn vertrouwen in Cali's Nederlands? Ja hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het staat nog fier overeind daar?
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lees er selectief overheen bij Cali!
ben beetje dyslectischquote:Op donderdag 20 november 2008 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in Cali's Nederlands? Ja hoor.
En anders gewoon meer Minnie Mousefoto's plaatsenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
En @ LL: Zekerzo weet ja dat je iig het bekijken waard bent
als ik die hier plaats, dan heeft mijn collega daar niets aanquote:Op donderdag 20 november 2008 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders gewoon meer Minnie Mousefoto's plaatsen.
Je doet het in ieder geval beter dan de driekwart van FOK! die niet dyslectisch is en te lui is om na te denken over de juiste spelling!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:11 schreef Californium het volgende:
[..]
ben beetje dyslectisch![]()
Maar ik doe me best
Maar wij wel!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik die hier plaats, dan heeft mijn collega daar niets aan
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je doet het in ieder geval beter dan de driekwart van FOK! die niet dyslectisch is en te lui is om na te denken over de juiste spelling!
Kloptquote:
Je kunt anders natuurlijk ook dat pakje naar je werk aantrekken en aan je collega showen!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt
Maar heb geen goede minnie mouse foto's meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus een kwart van de KSC'ers is niet te lui om hun spelling te checken... nu ben ik daar één van, en Cali dus ook... resteert: 6 KSC'ers die te lui zijn om hun spelling te checken...quote:Op donderdag 20 november 2008 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je doet het in ieder geval beter dan de driekwart van FOK! die niet dyslectisch is en te lui is om na te denken over de juiste spelling!
De KSC is een positieve uitzondering, al vallen aho en Cablegunmaster wel in de categorie waarin driekwart van FOK! valt!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus een kwart van de KSC'ers is niet te lui om hun spelling te checken... nu ben ik daar één van, en Cali dus ook... resteert: 6 KSC'ers die te lui zijn om hun spelling te checken...
als jij jezelf meerekent, dan zijn het nog eens 9 KSC'ers die te lui zijn...
Noem jij ze effe Damart
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:22 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij ben ik één van de weinige mannen die niet snel naar een kont kijkt...
Ik kijk eerst naar d'r haar..Hoe het zit en hoe het verzorgd is...
![]()
Dan de uitstraling qua gezicht... en dan misschien het kontje...
Ik laat mijn haar af en toe gewoon inkorten tot 1 cm, veel makkelijker dan staartjes makenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij misschien ook wel...Mijn haar is
ik ben er heel trots op...Moet alleen wel deze of volgende week naar de kapper omdat de pony te lang wordt, en ik dooie punten begin te krijgen....
Ik ken ook mensen met mooie lange haren, die het altijd in een staart hebben en waarbij het helemaal dood is en afgeknapt, daar waar de staart zit
Ik heb me haar ook welleens in een staart...maar das omdat ik liever niet met haar los boven bijvoorbeeld mijn experiment of brander () werk
....maar das gewoon vies
Haar moet je verzorgen
Misschien moet ik dat ook maar eens doenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik laat mijn haar af en toe gewoon inkorten tot 1 cm, veel makkelijker dan staartjes maken.
lang haarquote:Op donderdag 20 november 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij misschien ook wel...Mijn haar is
ik ben er heel trots op...Moet alleen wel deze of volgende week naar de kapper omdat de pony te lang wordt, en ik dooie punten begin te krijgen....
Ik ken ook mensen met mooie lange haren, die het altijd in een staart hebben en waarbij het helemaal dood is en afgeknapt, daar waar de staart zit
Ik heb me haar ook welleens in een staart...maar das omdat ik liever niet met haar los boven bijvoorbeeld mijn experiment of brander () werk
....maar das gewoon vies
Haar moet je verzorgen
Dat lijkt me geen goed ideequote:Op donderdag 20 november 2008 12:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens doen
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens doen
daar lul je je goed uitquote:Op donderdag 20 november 2008 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
De KSC is een positieve uitzondering, al vallen aho en Cablegunmaster wel in de categorie waarin driekwart van FOK! valt!
heb je toevallig die foto gemistquote:Op donderdag 20 november 2008 12:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lang haar*check*
spontaan *check*
korte schotse kilt *check*
kontje *check*Cali
Ook nog brunette toevallig?![]()
Met leuke uitstraling op de foto!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:35 schreef Californium het volgende:
[..]
heb je toevallig die foto gemist
Brunette Jah
ik ook nietquote:Op donderdag 20 november 2008 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed idee.
Vrouwen met (te) kort haar vind ik niet echt aantrekkelijk namelijk.
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met leuke uitstraling op de foto!
Ik zag hem gisteren op tvquote:Op donderdag 20 november 2008 12:38 schreef cablegunmaster het volgende:
vond deze ff op de FPmaar hij is leuk om ff te kijken
voor als je denkt cadeau's te kopen ^^.
Mannen met lang, onverzorgd haarquote:
M'n vriendin heeft dat net andersom.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Mannen met lang, onverzorgd haar
Mannen met kort haar
@ frutsel: [Stage SC #689] Bekijk hier Cali in labjas
Kan best, ik mis zoveel hier op fokquote:Op donderdag 20 november 2008 12:35 schreef Californium het volgende:
[..]
heb je toevallig die foto gemist
Brunette Jah
lang haar mag ookquote:Op donderdag 20 november 2008 12:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft dat net andersom.![]()
ze houd van lange haren
Mijn ventje gaat eindelijk zn haren laten groeienquote:Op donderdag 20 november 2008 12:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft dat net andersom.![]()
ze houd van lange haren
Zie 2 posts terugquote:Op donderdag 20 november 2008 12:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan best, ik mis zoveel hier op fok![]()
Ook nog brunette![]()
gerrit zalm?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb kappersopleiding gedaan dus mijn haren zijn altijd verzorgd
ben blij dat ze weer lang beginnen te worden
Broodje zalm voor me liggen
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Mannen met kort haar
@ frutsel: [Stage SC #689] Bekijk hier Cali in labjas
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Die heb ik dus idd nie gezien
![]()
Leuk![]()
![]()
![]()
met fabjas, euh labjas
![]()
Noorse zalmquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Hier bij een Hoi en een doei aan alle kscers
Hoi en doei terug CGMquote:Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef cablegunmaster het volgende:
ik lees nie zo snel hoorquote:
maakt niet uitquote:Op donderdag 20 november 2008 12:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik lees nie zo snel hoor
doe post voor post beantwoordendan pas verder lezen
soms staat het antwoord er dan al lang
Heeeeuy lekkerdingquote:
hoi en doei terugquote:Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:
Fha!!quote:
en laat ik daar ook niet achter komenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
uitmaken? tis nog niet eens aan![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
uitmaken? tis nog niet eens aan![]()
Stuur hem even langs mijquote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Californium het volgende:
Komt dat lekkertje even het kantoor binnen Lopen
ik wil m houdenquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:51 schreef Californium het volgende:
maar opzich kunnen we wel delen
quote:
Ik zou het gewoon uit proberenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:51 schreef Californium het volgende:
ik denk dat hij heel lekker kan zoenen![]()
![]()
![]()
![]()
/dagdroom
* stuurt m ook even langs Fhaquote:Op donderdag 20 november 2008 12:53 schreef Fha het volgende:
Ik wil ook kijken!!!! Mag ik ook kijken?
Die arme jongen weet niet wat hem overkomtquote:Op donderdag 20 november 2008 12:53 schreef Fha het volgende:
Ik wil ook kijken!!!! Mag ik ook kijken?
als ik dat had gedurft had ik dat allang gedaanquote:Op donderdag 20 november 2008 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon uit proberen
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die arme jongen weet niet wat hem overkomt
3 hitsige vrouwen...
Je moet eens een foto van z'n tieten posten, kan je lachenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:51 schreef Californium het volgende:
ik denk dat hij heel lekker kan zoenen![]()
![]()
![]()
![]()
/dagdroom
alleen kijken... dan valt het nog wel mee tochquote:Op donderdag 20 november 2008 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die arme jongen weet niet wat hem overkomt
3 hitsige vrouwen...
een foto van zijn tietenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet eens een foto van z'n tieten posten, kan je lachen
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:57 schreef Fha het volgende:
[..]
alleen kijken... dan valt het nog wel mee toch![]()
jah dat is ditquote:Op donderdag 20 november 2008 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
is dit de pubsc? dan zit ik namelijk verkeerd
Nee hoor, Cali is verliefd, da's alles. Koffie?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
het is anders best gezelligquote:Op donderdag 20 november 2008 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, Cali is verliefd, da's alles. Koffie?
de hormonen vliegen hier in t rond, elke keer als ik hier kom gaat het wel weer over seks of wat daaraan gerelateerd is. Net een stel oversekste pubers dus jaquote:Op donderdag 20 november 2008 13:02 schreef Ladylike het volgende:
hey Ph
@ MM: waarom? omdat we graag naar mannen kijken?
sorryquote:Op donderdag 20 november 2008 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de hormonen vliegen hier in t rond, elke keer als ik hier kom gaat het wel weer over seks of wat daaraan gerelateerd is. Net een stel oversekste pubers dus ja
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
pff krijg ineens dipje..
morgen zou mn moeder jarig zijn geweest (is 2,5 jaar geleden overleden) maar een vriend houdt dan zn feestje..
leuk om daar vrolijk te zitten doen terwijl ik alleen aan de dood van mn moeder kan denken
Heb er nu al geen zin in, maar kan het ook weer niet missen (aangezien hij 30 wordt)
*zucht*
Ik haat 21 november en 5 januari
Ik weet het ook niet, ze geilen elkaar hier op alsof ze nooit iets krijgen....quote:Op donderdag 20 november 2008 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar ik vind je wel lief dus dat helptquote:Op donderdag 20 november 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
pff krijg ineens dipje..
morgen zou mn moeder jarig zijn geweest (is 2,5 jaar geleden overleden) maar een vriend houdt dan zn feestje..
leuk om daar vrolijk te zitten doen terwijl ik alleen aan de dood van mn moeder kan denken
Heb er nu al geen zin in, maar kan het ook weer niet missen (aangezien hij 30 wordt)
*zucht*
Ik haat 21 november en 5 januari
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ze geilen elkaar hier op alsof ze nooit iets krijgen....
Nou misschien is dat ook wel echt zo danquote:Op donderdag 20 november 2008 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thanx hunquote:
Dat helpt idd een beetjequote:Op donderdag 20 november 2008 13:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar ik vind je wel lief dus dat helpt![]()
stom..![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou misschien is dat ook wel echt zo dan
Go out and play!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou misschien is dat ook wel echt zo dan
Dan is het goedquote:Op donderdag 20 november 2008 13:17 schreef Ladylike het volgende:
OMG ik lig dubbel
Sorrie
Je bent soms ook zoooo droog he
Edit: oh het heeft wel meteen mn dipje gedeeltelijk verholpen
Ontbeten? Wtf?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:35 schreef cablegunmaster het volgende:
Bij mij het weer want ik moest weg dus snel ff ontbeten (wat snel is )
en daarna fok gelezen![]()
ik lag dubbel (deze 2 pagina's lurken)
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Mannen met kort haar
Sorrie, was niet persoonlijk bedoeldquote:
Zoals je gisteren al zei:quote:Op donderdag 20 november 2008 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent nog een vrij man, dan mag dat.
Dat was op foto's geilen, niet uit zijn verband rukken!!!quote:
Het is al weekend, als jij dat wilt.quote:
En hoe staat het met jouw hormonen dan? Ook nog leuke mannen op het werk die naar je kont kijken?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de hormonen vliegen hier in t rond, elke keer als ik hier kom gaat het wel weer over seks of wat daaraan gerelateerd is. Net een stel oversekste pubers dus ja
Bijnaquote:
Was ook niet verkeerd opgevat hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, was niet persoonlijk bedoeld
Gelukkigquote:Op donderdag 20 november 2008 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ook niet verkeerd opgevat hoor
Maar dat betekent niet dat die uitspraak nu niet van toepassing kan zijn!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was op foto's geilen, niet uit zijn verband rukken!!!
Dus jij kijkt ook graag naar de kont van Cali 's collega?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat die uitspraak nu niet van toepassing kan zijn!
Nu ruk jij dingen uit hun verbandquote:Op donderdag 20 november 2008 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus jij kijkt ook graag naar de kont van Cali 's collega?
If you can't beat them....quote:Op donderdag 20 november 2008 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu ruk jij dingen uit hun verband.
Wie niet?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:50 schreef Pheno het volgende:
Dus jij kijkt ook graag naar de kont van Cali
Dezeldfe dei jouw nedurlans geleertquote:Op donderdag 20 november 2008 13:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welke josti heeft mijn jouwn pc klok zitten kloten
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dezeldfe dei jouw nedurlans geleert
*proest*quote:Op donderdag 20 november 2008 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet geen cola drinken als ik dit soort posts leesquote:
hete thee is ook niet alles herontdek ik netquote:Op donderdag 20 november 2008 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moet geen cola drinken als ik dit soort posts lees
koolzuur via je neus is auwie
Eigenlijk zou er een waarschuwing onder zn posts moeten staanquote:Op donderdag 20 november 2008 14:18 schreef Fha het volgende:
[..]
hete thee is ook niet alles herontdek ik net
Dat was 1 lerares die streng was maar ik denk te snel om het ook daadwerkelijk neer te typen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is dat, losbundig?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Dat was 1 lerares die streng was maar ik denk te snel om het ook daadwerkelijk neer te typen.![]()
Daarnaast een Leraar Nederlands die iets te losbundig was.
Liever er boven anders is het al te laat natuurlijkquote:Op donderdag 20 november 2008 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een waarschuwing onder zn posts moeten staan
Dan is het al te laatquote:Op donderdag 20 november 2008 14:22 schreef Ladylike het volgende:
Eigenlijk zou er een waarschuwing onder zn posts moeten staan
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:26 schreef Fha het volgende:
Liever er boven anders is het al te laat natuurlijk
Te laat, dusquote:
Dat zei fha ook al...quote:
Nou , hij was een beetje meer aan zijn krant artikelen en andere dingen bezig dan echt nederlands les.quote:
2 keer een half koekje is inderdaad 1 koekjequote:Op donderdag 20 november 2008 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zei fha ook al...
mensen..
2 keer de helft is toch gewoon 1 of denk ik nou te simpel
2 keer een half koekje is toch 1 koekje?
de helft van de helft is een kwart, dat weet ik ook wel...
Dacht al dat ik gek werd..quote:Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef Fha het volgende:
[..]
2 keer een half koekje is inderdaad 1 koekje
2 helften van 1 ding is een kwartquote:Op donderdag 20 november 2008 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dacht al dat ik gek werd..
wat zijn er toch veel domme fokkers
2 keer de helft is een kwart...![]()
Astronaute verliest gereedschapstas in de ruimte?
Er was ooit een fokker die iemand anders wel even zou verbeteren, en iets zei van "nee natuurlijk niet n00b, 1/2 x 1/2 is 2 x 1/2 " alleen hij meende dat dus serieusquote:Op donderdag 20 november 2008 14:32 schreef Ladylike het volgende:
Dacht al dat ik gek werd..
wat zijn er toch veel domme fokkers
2 keer de helft is een kwart...![]()
Astronaute verliest gereedschapstas in de ruimte?
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was ooit een fokker die iemand anders wel even zou verbeteren, en iets zei van "nee natuurlijk niet n00b, 1/2 x 1/2 is 2 x 1/2 " alleen hij meende dat dus serieus![]()
Dat is bij een aantal users in hun sig beland. Stukje fok!cultuur dus
nee ook niet,quote:Op donderdag 20 november 2008 14:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
2 helften van 1 ding is een kwart![]()
dat zullen ze wel bedoelen , ze weten zich niet te bewoorden
Snapt iemand jou ooit?quote:
ik bedoelde 2 keer de helft van 1 dingquote:Op donderdag 20 november 2008 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ook niet,
2 helften van 1 vlaai is gewoon 1 vlaai
Ja sorrie hoor, maar rekenen kan ik toch wel
(mag ook wel met MEAO met 3 rekenvakken als opleiding)
als ik 2 keer de helft van iets pak is dat twee keer een half iets, dus nog steeds 1 iets.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik bedoelde 2 keer de helft van 1 ding
Nee dat bedoelde je niet, want dan waren jullie het gewoon eens geweest. Wat jij bedoelde is "dat wat je overhoudt na het twee keer halveren van iets".quote:Op donderdag 20 november 2008 14:39 schreef cablegunmaster het volgende:
ik bedoelde 2 keer de helft van 1 ding
Ik moet me bij OA aansluitenquote:
godver, ben ik weer te laatquote:Op donderdag 20 november 2008 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik 2 keer de helft van iets pak is dat twee keer een half iets, dus nog steeds 1 iets.
wat iedereen bedoelt is de helft van een half... maar dat geeft niemand meer toe natuurlijk
gvd , helft van helft was even vergeten hoe je dat zeiquote:Op donderdag 20 november 2008 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik 2 keer de helft van iets pak is dat twee keer een half iets, dus nog steeds 1 iets.
wat iedereen bedoelt is de helft van een half... maar dat geeft niemand meer toe natuurlijk
ik ben net Lucky Lukequote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:45 schreef cablegunmaster het volgende:
gvd , helft van helft was even vergeten hoe je dat zei![]()
![]()
![]()
"Ze" ?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:35 schreef cablegunmaster het volgende:
2 helften van 1 ding is een kwart![]()
ze zijn de mensen in dat topicquote:
Zo zijn er wel meer mensen die de juiste bewoordingen niet weten te vindenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja precies. Maar goed, we hebben met z'n allen toch weer een kwartiertje lol gehad niewaar?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze zijn de mensen in dat topic
CGM is niet alleen(erg genoeg)
Truequote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Maar goed, we hebben met z'n allen toch weer een kwartiertje lol gehad niewaar?
Ik ben eigenlijk nog steeds in de war hahahahahaquote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Maar goed, we hebben met z'n allen toch weer een kwartiertje lol gehad niewaar?
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog steeds in de war hahahahaha
Succes met bijles!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar hey fiets fiets fiets nu echt weg weg weg
Doe mij maar een half kopje thee met een heel scheutje melk en een kwart suikerklontje danquote:Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef Fha het volgende:
Ik ben eigenlijk nog steeds in de war hahahahaha
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe mij maar een half kopje thee met een heel scheutje melk en een kwart suikerklontje danOf doe maar een kwart scheutje melk. Halfvolle melk. Lekker, dank je
nouwquote:Op donderdag 20 november 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe mij maar een half kopje thee met een heel scheutje melk en een kwart suikerklontje danOf doe maar een kwart scheutje melk. Halfvolle melk. Lekker, dank je
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof, bij deze geregeld danquote:Op donderdag 20 november 2008 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is al weekend, als jij dat wilt.
<3.quote:
De systeembeheerder. Ohnee wacht...quote:Op donderdag 20 november 2008 13:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welke josti heeft mijn jouwn pc klok zitten kloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |