Ik speel settlers 2 op de ds. Met bugsquote:Op donderdag 20 november 2008 10:45 schreef Frutsel het volgende:
@Pheno
Kon vannacht gewoon niet in slaap komen door dat domme Colonization
Bij settlers kwam ik altijd zonder voedsel te zittenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel settlers 2 op de ds. Met bugs
Opeens werden er geen soldaatjes meer getraind, ondanks 40 zwaarden en schilden en 5 storehouses (goed voor 100 man per storehouse). En dan word je aangevallen...
Helaas, opnieuw beginnen met dat level dus. Prutdevvers, zeker devvers van replique.
Boerderij, molen, bakker en een waterbron? Zo lastig is het niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bij settlers kwam ik altijd zonder voedsel te zittenen dat was geen bug
ik weet het, het stond ook zo, maar toch ging het foutquote:Op donderdag 20 november 2008 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boerderij, molen, bakker en een waterbron? Zo lastig is het niet.
Boerderij, varkenshoeder, waterbron en slager voor het vlees.
Alleen die vissers gaan nogal snel te keer, alsof ze een hele zee kunnen leegvissen
uitdelenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef Ladylike het volgende:
whehe er zijn te veel broodjes besteld
Kan ik dus op kosten van de zaak eten
Wie? ik wil ook genietenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef Californium het volgende:
![]()
wat ziet ie er weer lekker uit
![]()
![]()
mijn collegaquote:
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 20 november 2008 11:52 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn collega
heb helaas geen goede foto...maar hij isen hij heeft een
kontje
![]()
Kusje op je buikquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
ik wil ook eencollega om op te kwijlen
Whehehequote:Op donderdag 20 november 2008 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
jammer dat je die niet hebt
Toen ik gister langs zijn kantoor liep, zat hij ook naar mijn kont te kijken![]()
tenminste dat denk ik....
![]()
hihihiquote:Op donderdag 20 november 2008 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe
Gisteren betrapte ik ook een collega op het checken van mn kont
Je moet die lush ook niet opeten.quote:
het geeft iig aan dat je nog de moeite waard bent om te checkenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:57 schreef Californium het volgende:
[..]
hihihi
k wordt daar altijd wel heel erg blij omvooral als hij ook leuk is
Lushquote:Op donderdag 20 november 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet die lush ook niet opeten.
Ik ben geen spellingnazi, maar hier wordt het slap van.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:57 schreef Californium het volgende:
[..]
hihihi
k wordt daar altijd wel heel erg blij omvooral als hij ook leuk is
Ik lees er selectief overheen bij Cali!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen spellingnazi, maar hier wordt het slap van.
Ah, het staat nog fier overeind daar?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lees er selectief overheen bij Cali!
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet die lush ook niet opeten.
Mijn vertrouwen in Cali's Nederlands? Ja hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het staat nog fier overeind daar?
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lees er selectief overheen bij Cali!
ben beetje dyslectischquote:Op donderdag 20 november 2008 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in Cali's Nederlands? Ja hoor.
En anders gewoon meer Minnie Mousefoto's plaatsenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
En @ LL: Zekerzo weet ja dat je iig het bekijken waard bent
als ik die hier plaats, dan heeft mijn collega daar niets aanquote:Op donderdag 20 november 2008 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders gewoon meer Minnie Mousefoto's plaatsen.
Je doet het in ieder geval beter dan de driekwart van FOK! die niet dyslectisch is en te lui is om na te denken over de juiste spelling!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:11 schreef Californium het volgende:
[..]
ben beetje dyslectisch![]()
Maar ik doe me best
Maar wij wel!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik die hier plaats, dan heeft mijn collega daar niets aan
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je doet het in ieder geval beter dan de driekwart van FOK! die niet dyslectisch is en te lui is om na te denken over de juiste spelling!
Kloptquote:
Je kunt anders natuurlijk ook dat pakje naar je werk aantrekken en aan je collega showen!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt
Maar heb geen goede minnie mouse foto's meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus een kwart van de KSC'ers is niet te lui om hun spelling te checken... nu ben ik daar één van, en Cali dus ook... resteert: 6 KSC'ers die te lui zijn om hun spelling te checken...quote:Op donderdag 20 november 2008 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je doet het in ieder geval beter dan de driekwart van FOK! die niet dyslectisch is en te lui is om na te denken over de juiste spelling!
De KSC is een positieve uitzondering, al vallen aho en Cablegunmaster wel in de categorie waarin driekwart van FOK! valt!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus een kwart van de KSC'ers is niet te lui om hun spelling te checken... nu ben ik daar één van, en Cali dus ook... resteert: 6 KSC'ers die te lui zijn om hun spelling te checken...
als jij jezelf meerekent, dan zijn het nog eens 9 KSC'ers die te lui zijn...
Noem jij ze effe Damart
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:22 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij ben ik één van de weinige mannen die niet snel naar een kont kijkt...
Ik kijk eerst naar d'r haar..Hoe het zit en hoe het verzorgd is...
![]()
Dan de uitstraling qua gezicht... en dan misschien het kontje...
Ik laat mijn haar af en toe gewoon inkorten tot 1 cm, veel makkelijker dan staartjes makenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij misschien ook wel...Mijn haar is
ik ben er heel trots op...Moet alleen wel deze of volgende week naar de kapper omdat de pony te lang wordt, en ik dooie punten begin te krijgen....
Ik ken ook mensen met mooie lange haren, die het altijd in een staart hebben en waarbij het helemaal dood is en afgeknapt, daar waar de staart zit
Ik heb me haar ook welleens in een staart...maar das omdat ik liever niet met haar los boven bijvoorbeeld mijn experiment of brander () werk
....maar das gewoon vies
Haar moet je verzorgen
Misschien moet ik dat ook maar eens doenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik laat mijn haar af en toe gewoon inkorten tot 1 cm, veel makkelijker dan staartjes maken.
lang haarquote:Op donderdag 20 november 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij misschien ook wel...Mijn haar is
ik ben er heel trots op...Moet alleen wel deze of volgende week naar de kapper omdat de pony te lang wordt, en ik dooie punten begin te krijgen....
Ik ken ook mensen met mooie lange haren, die het altijd in een staart hebben en waarbij het helemaal dood is en afgeknapt, daar waar de staart zit
Ik heb me haar ook welleens in een staart...maar das omdat ik liever niet met haar los boven bijvoorbeeld mijn experiment of brander () werk
....maar das gewoon vies
Haar moet je verzorgen
Dat lijkt me geen goed ideequote:Op donderdag 20 november 2008 12:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens doen
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens doen
daar lul je je goed uitquote:Op donderdag 20 november 2008 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
De KSC is een positieve uitzondering, al vallen aho en Cablegunmaster wel in de categorie waarin driekwart van FOK! valt!
heb je toevallig die foto gemistquote:Op donderdag 20 november 2008 12:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lang haar*check*
spontaan *check*
korte schotse kilt *check*
kontje *check*Cali
Ook nog brunette toevallig?![]()
Met leuke uitstraling op de foto!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:35 schreef Californium het volgende:
[..]
heb je toevallig die foto gemist
Brunette Jah
ik ook nietquote:Op donderdag 20 november 2008 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed idee.
Vrouwen met (te) kort haar vind ik niet echt aantrekkelijk namelijk.
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met leuke uitstraling op de foto!
Ik zag hem gisteren op tvquote:Op donderdag 20 november 2008 12:38 schreef cablegunmaster het volgende:
vond deze ff op de FPmaar hij is leuk om ff te kijken
voor als je denkt cadeau's te kopen ^^.
Mannen met lang, onverzorgd haarquote:
M'n vriendin heeft dat net andersom.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Mannen met lang, onverzorgd haar
Mannen met kort haar
@ frutsel: [Stage SC #689] Bekijk hier Cali in labjas
Kan best, ik mis zoveel hier op fokquote:Op donderdag 20 november 2008 12:35 schreef Californium het volgende:
[..]
heb je toevallig die foto gemist
Brunette Jah
lang haar mag ookquote:Op donderdag 20 november 2008 12:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft dat net andersom.![]()
ze houd van lange haren
Mijn ventje gaat eindelijk zn haren laten groeienquote:Op donderdag 20 november 2008 12:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft dat net andersom.![]()
ze houd van lange haren
Zie 2 posts terugquote:Op donderdag 20 november 2008 12:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan best, ik mis zoveel hier op fok![]()
Ook nog brunette![]()
gerrit zalm?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb kappersopleiding gedaan dus mijn haren zijn altijd verzorgd
ben blij dat ze weer lang beginnen te worden
Broodje zalm voor me liggen
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Mannen met lang, onverzorgd haar
Mannen met kort haar
@ frutsel: [Stage SC #689] Bekijk hier Cali in labjas
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Die heb ik dus idd nie gezien
![]()
Leuk![]()
![]()
![]()
met fabjas, euh labjas
![]()
Noorse zalmquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Hier bij een Hoi en een doei aan alle kscers
Hoi en doei terug CGMquote:Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef cablegunmaster het volgende:
ik lees nie zo snel hoorquote:
maakt niet uitquote:Op donderdag 20 november 2008 12:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik lees nie zo snel hoor
doe post voor post beantwoordendan pas verder lezen
soms staat het antwoord er dan al lang
Heeeeuy lekkerdingquote:
hoi en doei terugquote:Op donderdag 20 november 2008 12:44 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:
Fha!!quote:
en laat ik daar ook niet achter komenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
uitmaken? tis nog niet eens aan![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
uitmaken? tis nog niet eens aan![]()
Stuur hem even langs mijquote:Op donderdag 20 november 2008 12:48 schreef Californium het volgende:
Komt dat lekkertje even het kantoor binnen Lopen
ik wil m houdenquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:51 schreef Californium het volgende:
maar opzich kunnen we wel delen
quote:
Ik zou het gewoon uit proberenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:51 schreef Californium het volgende:
ik denk dat hij heel lekker kan zoenen![]()
![]()
![]()
![]()
/dagdroom
* stuurt m ook even langs Fhaquote:Op donderdag 20 november 2008 12:53 schreef Fha het volgende:
Ik wil ook kijken!!!! Mag ik ook kijken?
Die arme jongen weet niet wat hem overkomtquote:Op donderdag 20 november 2008 12:53 schreef Fha het volgende:
Ik wil ook kijken!!!! Mag ik ook kijken?
als ik dat had gedurft had ik dat allang gedaanquote:Op donderdag 20 november 2008 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon uit proberen
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die arme jongen weet niet wat hem overkomt
3 hitsige vrouwen...
Je moet eens een foto van z'n tieten posten, kan je lachenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:51 schreef Californium het volgende:
ik denk dat hij heel lekker kan zoenen![]()
![]()
![]()
![]()
/dagdroom
alleen kijken... dan valt het nog wel mee tochquote:Op donderdag 20 november 2008 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die arme jongen weet niet wat hem overkomt
3 hitsige vrouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |