Ik speel settlers 2 op de ds. Met bugsquote:Op donderdag 20 november 2008 10:45 schreef Frutsel het volgende:
@Pheno
Kon vannacht gewoon niet in slaap komen door dat domme Colonization
Bij settlers kwam ik altijd zonder voedsel te zittenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel settlers 2 op de ds. Met bugs
Opeens werden er geen soldaatjes meer getraind, ondanks 40 zwaarden en schilden en 5 storehouses (goed voor 100 man per storehouse). En dan word je aangevallen...
Helaas, opnieuw beginnen met dat level dus. Prutdevvers, zeker devvers van replique.
Boerderij, molen, bakker en een waterbron? Zo lastig is het niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bij settlers kwam ik altijd zonder voedsel te zittenen dat was geen bug
ik weet het, het stond ook zo, maar toch ging het foutquote:Op donderdag 20 november 2008 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boerderij, molen, bakker en een waterbron? Zo lastig is het niet.
Boerderij, varkenshoeder, waterbron en slager voor het vlees.
Alleen die vissers gaan nogal snel te keer, alsof ze een hele zee kunnen leegvissen
uitdelenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef Ladylike het volgende:
whehe er zijn te veel broodjes besteld
Kan ik dus op kosten van de zaak eten
Wie? ik wil ook genietenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef Californium het volgende:
![]()
wat ziet ie er weer lekker uit
![]()
![]()
mijn collegaquote:
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 20 november 2008 11:52 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn collega
heb helaas geen goede foto...maar hij isen hij heeft een
kontje
![]()
Kusje op je buikquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
ik wil ook eencollega om op te kwijlen
Whehehequote:Op donderdag 20 november 2008 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
jammer dat je die niet hebt
Toen ik gister langs zijn kantoor liep, zat hij ook naar mijn kont te kijken![]()
tenminste dat denk ik....
![]()
hihihiquote:Op donderdag 20 november 2008 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe
Gisteren betrapte ik ook een collega op het checken van mn kont
Je moet die lush ook niet opeten.quote:
het geeft iig aan dat je nog de moeite waard bent om te checkenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:57 schreef Californium het volgende:
[..]
hihihi
k wordt daar altijd wel heel erg blij omvooral als hij ook leuk is
Lushquote:Op donderdag 20 november 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet die lush ook niet opeten.
Ik ben geen spellingnazi, maar hier wordt het slap van.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:57 schreef Californium het volgende:
[..]
hihihi
k wordt daar altijd wel heel erg blij omvooral als hij ook leuk is
Ik lees er selectief overheen bij Cali!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen spellingnazi, maar hier wordt het slap van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |