Ik heb wel een bed van 2,2 bij 2 meter.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
Is iedereen met die pinguïn mee naar bed gegaan soms?
He, kiwi lover.quote:
Jaquote:
Ik groet japans, jij kiwiaans?quote:Op donderdag 20 november 2008 07:18 schreef BrandX het volgende:
wat is er met Ph. naar aanleiding van mijn posting?
Frits is niet zo thuis in de vreemde talen blijkbaar!quote:
Ik nietquote:Op donderdag 20 november 2008 07:28 schreef BrandX het volgende:
Oh Ph, trouwens nog vette![]()
![]()
voor je rijm! Ben benieuwd wie van de KSC-ers volgen
het zijn vreemde talen..nie zo raar dat mensen dat niet kennequote:Op donderdag 20 november 2008 08:03 schreef OA het volgende:
[..]
Frits is niet zo thuis in de vreemde talen blijkbaar!
quote:
Kent hij Ciao dan wel?quote:Op donderdag 20 november 2008 08:03 schreef OA het volgende:
[..]
Frits is niet zo thuis in de vreemde talen blijkbaar!
Ja, volgens mij heet zijn zusje zo...quote:
Dat is idd niet zo vreemd, maar 'kia ora' en 'ohio gozaimasu' zijn hier al honderden keren voorbij gekomen...quote:Op donderdag 20 november 2008 08:06 schreef Aho het volgende:
[..]
het zijn vreemde talen..nie zo raar dat mensen dat niet kenne![]()
japans is trouwens wel de leukste taal vind ik
niet eens? flauw hoor met zon tsja..wat dragen die mannen eigenlijk daar..een soort van rokje?quote:
Zoiets. Het is wel heel tof om te zien. Met die grote ogen en dan die tong. Die likkende lassies.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:21 schreef Aho het volgende:
[..]
niet eens? flauw hoor met zon tsja..wat dragen die mannen eigenlijk daar..een soort van rokje?
ja lkkr maar doe mij maar een sappie Joolzquote:Op donderdag 20 november 2008 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets. Het is wel heel tof om te zien. Met die grote ogen en dan die tong. Die likkende lassies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |