een foto van zijn tietenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet eens een foto van z'n tieten posten, kan je lachen
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:57 schreef Fha het volgende:
[..]
alleen kijken... dan valt het nog wel mee toch![]()
jah dat is ditquote:Op donderdag 20 november 2008 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
is dit de pubsc? dan zit ik namelijk verkeerd
Nee hoor, Cali is verliefd, da's alles. Koffie?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
het is anders best gezelligquote:Op donderdag 20 november 2008 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, Cali is verliefd, da's alles. Koffie?
de hormonen vliegen hier in t rond, elke keer als ik hier kom gaat het wel weer over seks of wat daaraan gerelateerd is. Net een stel oversekste pubers dus jaquote:Op donderdag 20 november 2008 13:02 schreef Ladylike het volgende:
hey Ph
@ MM: waarom? omdat we graag naar mannen kijken?
sorryquote:Op donderdag 20 november 2008 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de hormonen vliegen hier in t rond, elke keer als ik hier kom gaat het wel weer over seks of wat daaraan gerelateerd is. Net een stel oversekste pubers dus ja
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
pff krijg ineens dipje..
morgen zou mn moeder jarig zijn geweest (is 2,5 jaar geleden overleden) maar een vriend houdt dan zn feestje..
leuk om daar vrolijk te zitten doen terwijl ik alleen aan de dood van mn moeder kan denken
Heb er nu al geen zin in, maar kan het ook weer niet missen (aangezien hij 30 wordt)
*zucht*
Ik haat 21 november en 5 januari
Ik weet het ook niet, ze geilen elkaar hier op alsof ze nooit iets krijgen....quote:Op donderdag 20 november 2008 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar ik vind je wel lief dus dat helptquote:Op donderdag 20 november 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
pff krijg ineens dipje..
morgen zou mn moeder jarig zijn geweest (is 2,5 jaar geleden overleden) maar een vriend houdt dan zn feestje..
leuk om daar vrolijk te zitten doen terwijl ik alleen aan de dood van mn moeder kan denken
Heb er nu al geen zin in, maar kan het ook weer niet missen (aangezien hij 30 wordt)
*zucht*
Ik haat 21 november en 5 januari
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ze geilen elkaar hier op alsof ze nooit iets krijgen....
Nou misschien is dat ook wel echt zo danquote:Op donderdag 20 november 2008 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thanx hunquote:
Dat helpt idd een beetjequote:Op donderdag 20 november 2008 13:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar ik vind je wel lief dus dat helpt![]()
stom..![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou misschien is dat ook wel echt zo dan
Go out and play!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou misschien is dat ook wel echt zo dan
Dan is het goedquote:Op donderdag 20 november 2008 13:17 schreef Ladylike het volgende:
OMG ik lig dubbel
Sorrie
Je bent soms ook zoooo droog he
Edit: oh het heeft wel meteen mn dipje gedeeltelijk verholpen
Ontbeten? Wtf?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:35 schreef cablegunmaster het volgende:
Bij mij het weer want ik moest weg dus snel ff ontbeten (wat snel is )
en daarna fok gelezen![]()
ik lag dubbel (deze 2 pagina's lurken)
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Mannen met lang, onverzorgd haar
Mannen met kort haar
Sorrie, was niet persoonlijk bedoeldquote:
Zoals je gisteren al zei:quote:Op donderdag 20 november 2008 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent nog een vrij man, dan mag dat.
Dat was op foto's geilen, niet uit zijn verband rukken!!!quote:
Het is al weekend, als jij dat wilt.quote:
En hoe staat het met jouw hormonen dan? Ook nog leuke mannen op het werk die naar je kont kijken?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de hormonen vliegen hier in t rond, elke keer als ik hier kom gaat het wel weer over seks of wat daaraan gerelateerd is. Net een stel oversekste pubers dus ja
Bijnaquote:
Was ook niet verkeerd opgevat hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, was niet persoonlijk bedoeld
Gelukkigquote:Op donderdag 20 november 2008 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ook niet verkeerd opgevat hoor
Maar dat betekent niet dat die uitspraak nu niet van toepassing kan zijn!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was op foto's geilen, niet uit zijn verband rukken!!!
Dus jij kijkt ook graag naar de kont van Cali 's collega?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat die uitspraak nu niet van toepassing kan zijn!
Nu ruk jij dingen uit hun verbandquote:Op donderdag 20 november 2008 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus jij kijkt ook graag naar de kont van Cali 's collega?
If you can't beat them....quote:Op donderdag 20 november 2008 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu ruk jij dingen uit hun verband.
Wie niet?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:50 schreef Pheno het volgende:
Dus jij kijkt ook graag naar de kont van Cali
Dezeldfe dei jouw nedurlans geleertquote:Op donderdag 20 november 2008 13:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welke josti heeft mijn jouwn pc klok zitten kloten
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dezeldfe dei jouw nedurlans geleert
*proest*quote:Op donderdag 20 november 2008 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet geen cola drinken als ik dit soort posts leesquote:
hete thee is ook niet alles herontdek ik netquote:Op donderdag 20 november 2008 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moet geen cola drinken als ik dit soort posts lees
koolzuur via je neus is auwie
Eigenlijk zou er een waarschuwing onder zn posts moeten staanquote:Op donderdag 20 november 2008 14:18 schreef Fha het volgende:
[..]
hete thee is ook niet alles herontdek ik net
Dat was 1 lerares die streng was maar ik denk te snel om het ook daadwerkelijk neer te typen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is dat, losbundig?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Dat was 1 lerares die streng was maar ik denk te snel om het ook daadwerkelijk neer te typen.![]()
Daarnaast een Leraar Nederlands die iets te losbundig was.
Liever er boven anders is het al te laat natuurlijkquote:Op donderdag 20 november 2008 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een waarschuwing onder zn posts moeten staan
Dan is het al te laatquote:Op donderdag 20 november 2008 14:22 schreef Ladylike het volgende:
Eigenlijk zou er een waarschuwing onder zn posts moeten staan
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:26 schreef Fha het volgende:
Liever er boven anders is het al te laat natuurlijk
Te laat, dusquote:
Dat zei fha ook al...quote:
Nou , hij was een beetje meer aan zijn krant artikelen en andere dingen bezig dan echt nederlands les.quote:
2 keer een half koekje is inderdaad 1 koekjequote:Op donderdag 20 november 2008 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zei fha ook al...
mensen..
2 keer de helft is toch gewoon 1 of denk ik nou te simpel
2 keer een half koekje is toch 1 koekje?
de helft van de helft is een kwart, dat weet ik ook wel...
Dacht al dat ik gek werd..quote:Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef Fha het volgende:
[..]
2 keer een half koekje is inderdaad 1 koekje
2 helften van 1 ding is een kwartquote:Op donderdag 20 november 2008 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dacht al dat ik gek werd..
wat zijn er toch veel domme fokkers
2 keer de helft is een kwart...![]()
Astronaute verliest gereedschapstas in de ruimte?
Er was ooit een fokker die iemand anders wel even zou verbeteren, en iets zei van "nee natuurlijk niet n00b, 1/2 x 1/2 is 2 x 1/2 " alleen hij meende dat dus serieusquote:Op donderdag 20 november 2008 14:32 schreef Ladylike het volgende:
Dacht al dat ik gek werd..
wat zijn er toch veel domme fokkers
2 keer de helft is een kwart...![]()
Astronaute verliest gereedschapstas in de ruimte?
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was ooit een fokker die iemand anders wel even zou verbeteren, en iets zei van "nee natuurlijk niet n00b, 1/2 x 1/2 is 2 x 1/2 " alleen hij meende dat dus serieus![]()
Dat is bij een aantal users in hun sig beland. Stukje fok!cultuur dus
nee ook niet,quote:Op donderdag 20 november 2008 14:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
2 helften van 1 ding is een kwart![]()
dat zullen ze wel bedoelen , ze weten zich niet te bewoorden
Snapt iemand jou ooit?quote:
ik bedoelde 2 keer de helft van 1 dingquote:Op donderdag 20 november 2008 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ook niet,
2 helften van 1 vlaai is gewoon 1 vlaai
Ja sorrie hoor, maar rekenen kan ik toch wel
(mag ook wel met MEAO met 3 rekenvakken als opleiding)
als ik 2 keer de helft van iets pak is dat twee keer een half iets, dus nog steeds 1 iets.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik bedoelde 2 keer de helft van 1 ding
Nee dat bedoelde je niet, want dan waren jullie het gewoon eens geweest. Wat jij bedoelde is "dat wat je overhoudt na het twee keer halveren van iets".quote:Op donderdag 20 november 2008 14:39 schreef cablegunmaster het volgende:
ik bedoelde 2 keer de helft van 1 ding
Ik moet me bij OA aansluitenquote:
godver, ben ik weer te laatquote:Op donderdag 20 november 2008 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik 2 keer de helft van iets pak is dat twee keer een half iets, dus nog steeds 1 iets.
wat iedereen bedoelt is de helft van een half... maar dat geeft niemand meer toe natuurlijk
gvd , helft van helft was even vergeten hoe je dat zeiquote:Op donderdag 20 november 2008 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik 2 keer de helft van iets pak is dat twee keer een half iets, dus nog steeds 1 iets.
wat iedereen bedoelt is de helft van een half... maar dat geeft niemand meer toe natuurlijk
ik ben net Lucky Lukequote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:45 schreef cablegunmaster het volgende:
gvd , helft van helft was even vergeten hoe je dat zei![]()
![]()
![]()
"Ze" ?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:35 schreef cablegunmaster het volgende:
2 helften van 1 ding is een kwart![]()
ze zijn de mensen in dat topicquote:
Zo zijn er wel meer mensen die de juiste bewoordingen niet weten te vindenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja precies. Maar goed, we hebben met z'n allen toch weer een kwartiertje lol gehad niewaar?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze zijn de mensen in dat topic
CGM is niet alleen(erg genoeg)
Truequote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Maar goed, we hebben met z'n allen toch weer een kwartiertje lol gehad niewaar?
Ik ben eigenlijk nog steeds in de war hahahahahaquote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Maar goed, we hebben met z'n allen toch weer een kwartiertje lol gehad niewaar?
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog steeds in de war hahahahaha
Succes met bijles!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar hey fiets fiets fiets nu echt weg weg weg
Doe mij maar een half kopje thee met een heel scheutje melk en een kwart suikerklontje danquote:Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef Fha het volgende:
Ik ben eigenlijk nog steeds in de war hahahahaha
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe mij maar een half kopje thee met een heel scheutje melk en een kwart suikerklontje danOf doe maar een kwart scheutje melk. Halfvolle melk. Lekker, dank je
nouwquote:Op donderdag 20 november 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe mij maar een half kopje thee met een heel scheutje melk en een kwart suikerklontje danOf doe maar een kwart scheutje melk. Halfvolle melk. Lekker, dank je
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof, bij deze geregeld danquote:Op donderdag 20 november 2008 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is al weekend, als jij dat wilt.
<3.quote:
De systeembeheerder. Ohnee wacht...quote:Op donderdag 20 november 2008 13:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welke josti heeft mijn jouwn pc klok zitten kloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |