quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
hoe gaat het met je fap projektje?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
miver, wat een kenkernummer was dat zeg
als die nepzangers zijn falersquote:Op woensdag 19 november 2008 20:51 schreef Elmostyle het volgende:
Tevens een grote faalJoey Neubert
pfft
je bedoelt, je mag eindelijkquote:
dat dit topique moet overlevenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
je bedoelt, je mag eindelijk
in de arena
voor groot publiek live
fappen
?
kloptquote:
ja kerelquote:Op woensdag 19 november 2008 20:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
god hebbe de ziel van de neppe SC
NEENquote:Op woensdag 19 november 2008 21:04 schreef Elmostyle het volgende:
Joey Neubert word Onur ZWEIKwaliteit van de hoogste plank
ah voor jou zijn plankenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:04 schreef Elmostyle het volgende:
Joey Neubert word Onur ZWEIKwaliteit van de hoogste plank
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:05 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waarom nietje kan niet zeggen dat die niet baas genoeg is, want dat is niet te ontkennen.
ja okequote:Op woensdag 19 november 2008 21:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
hij doet rutger na jeweeet
rutger overruled hem dus
quote:
dik: checkquote:Op woensdag 19 november 2008 21:07 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ja oke, maar Neubert heeft stijl. Hij is dik & lelijk & kan niet zingen & doet raar, is dat niet de overtreffende trap van Rutger
?
Hoi !quote:
Kijk naar TS'en, welke is extra baas?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
is dit de goede sc of die andere?
Maar van Joey zijn ook Kwaliteitspics beschikbaarquote:Op woensdag 19 november 2008 21:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
dik: check
Lelijk: check
kan niet zingen: check
doet raar: check
rutger Hosselt WEL meiden: check
rutger eunt dus
Damn, had een hele goede site maar ben hem vergeten!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoi !![]()
Weet iemand nog een online spelletjes site?
Ik verveel me een beetje![]()
das heftige shit gozerquote:Op woensdag 19 november 2008 21:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Maar van Joey zijn ook Kwaliteitspics beschikbaar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:11 schreef Emimich het volgende:
Die chicks die haten zijn eigenlijk de geilste.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:11 schreef Emimich het volgende:
Die chicks die haten zijn eigenlijk de geilste.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
das heftige shit gozer
doet iets met je
pffff, lekker dan
quote:Ja je kan dr niet missen
want ze is zo groot
Ik wil op dr pissen want ze
irriteert me dood
En net als je denkt dat je dr niet ziet
Dan staat ze achter je want anders kan dat niet
Verdorie...quote:Op woensdag 19 november 2008 21:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Damn, had een hele goede site maar ben hem vergeten!
je gaat me toch niet vertellenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]WAT is je probleem
dat ik ook uit Zeeland kom
bazen zijn per definitie: papkokersquote:
Waarom sluit je bijna altijd je post af met een groet ofzoietsquote:Op woensdag 19 november 2008 21:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
bazen zijn per definitie: papkokers
michel
Omdat hij niet spoortquote:Op woensdag 19 november 2008 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom sluit je bijna altijd je post af met een groet ofzoiets
hellupquote:Op woensdag 19 november 2008 21:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen
dat je om de hoek woont
wist ik niet
gr
toch goed gemutst weet jequote:Op woensdag 19 november 2008 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij zit te fappen?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:18 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
hellup![]()
Neubert ava's
[ afbeelding ]
ook bezig met een fap projektje dusquote:Op woensdag 19 november 2008 21:18 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
hellup![]()
Neubert ava's
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:19 schreef MiVer het volgende:
[..]
ook bezig met een fap projektje dus
ok
Def Rhymz was een baas!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:14 schreef Devvie het volgende:
ALLE BAZEN VERZAMELUNNN
en laten we eerlijk zijnquote:Op woensdag 19 november 2008 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ok danquote:Op woensdag 19 november 2008 21:23 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
cheersik woon te ver van je vandaan
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:25 schreef Emimich het volgende:
Misschien is dit dan het definitieve teken voor een opsplitsing der SC's!
Op de een of andere manier is dit niet meer dan normaal...quote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Silentalarm het volgende:
op de een of andere manier mag ik miver niet.
quote:
Oh was dat het ...quote:
Kwaliteit posten in SC kan ookquote:Op woensdag 19 november 2008 21:24 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok dan
mag altijd pm-en als je wilt
ik doe wel praat
je hebt gezien
Heb ik ook regelmatigquote:Op woensdag 19 november 2008 21:28 schreef Elmostyle het volgende:
fuck, m'n pc deed gewoon graf ofzo
ben ook positief dus juig maar meequote:
Ik snapte ook niets van mn tentamenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:30 schreef Silentalarm het volgende:
ik moet iets voor natuurkunde maken, met elektriciteit aansluitingen enzo op zo'n programma. Systematic. En ik snap er geen pauper van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
super relaxed jaquote:Op woensdag 19 november 2008 21:27 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kwaliteit posten in SC kan ooknet zo gemakkelijk
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik snapte ook niets van mn tentamenIk moet het morgen inleveren. Oftewel dat ga ik niet redden omdat ik hierna nog 20 van die pauper opdrachten moet maken waar ik niks van snap. Godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shit bijna zag ik je over het hoofdquote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Silentalarm het volgende:
op de een of andere manier mag ik miver niet.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moet het morgen inleveren. Oftewel dat ga ik niet redden omdat ik hierna nog 20 van die pauper opdrachten moet maken waar ik niks van snap. Godverdomme.
zeg dat je hond het heeft opgegeten.. Moet je het printen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:35 schreef Florian_ het volgende:
Ja kut he
Dat draadloze internet van mij moet echt worden voorzien van een grote faalstempel
Sinterbaas?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen presentatie, maar ik weet nog niet over wat...
Voor welke vak?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:34 schreef wobble het volgende:
RayMania, gij bruut, ik had de lapo.
een multi-mediale powerpoint in elkaar zettenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Flikker eens op met je kutcomments en die fetish voor je enterknopquote:Op woensdag 19 november 2008 21:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
een multi-mediale powerpoint in elkaar zetten
vanacht regelen
morgen bezorgen op laptop
en gauw weggaan daarna
Ik haalde daar ene tentamen niet voor,, voor projectmatig samenwerkenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ehm... Gespreksvaardigheden.
Net zo kansloos als: projectmatig samenwerken...
Die enter-knop is vast weggesleten...quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Flikker eens op met je kutcomments en die fetish voor je enterknop
hahahaquote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Flikker eens op met je kutcomments en die fetish voor je enterknop
Uhhh, heb je daar ook tentamens van?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik haalde daar ene tentamen niet voor,, voor projectmatig samenwerken
een fukking 5
Ja ik welquote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhhh, heb je daar ook tentamens van?![]()
Ik hoefde alleen een verslag (je) van in te leveren.
3 weken geleden gedaan en nooit meer wat van gehoord
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja ik welallemaal gare kakvragen over hoe en wat
![]()
Doe ze dan ook geen luier om.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga de cavia's verschonen...
Ik zal het even meenemen in de begroting...quote:Op woensdag 19 november 2008 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe ze dan ook geen luier om.
bazen zijn per definitie: papkokersquote:Op woensdag 19 november 2008 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
Bazenstatus voor degene die MiVer een ban geeft.
Tussen 100 en 200 waren het alleenmaar baggerpagina's.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
HEY PALING
We hadden net 2 SC's met beide meer dan 1 pagina vol bagger
goed huh
nee. En het probleem is dat ik voor morgen ook nog het huiswerk van 5 weken voor engels moet maken + 2 boekverslagen en dat ik vrijdag toets natuurkunde heb waar ik nog aan moet beginnen. Verder dus dat systematic inleveren en nog een practicum van scheikunde. Ohja vrijdag heb ik ook nog een toets duits over 400 woorden.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
zeg dat je hond het heeft opgegeten.. Moet je het printen?
dat helpt je van je verslavingquote:Op woensdag 19 november 2008 21:45 schreef Silentalarm het volgende:
jezus kan die pauper miver geen fucking ban krijgen ik irriteer me echt dood. Zometeen ligt mijn scherm echt het raam uit.
Mooi.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het even meenemen in de begroting...
5 kg in 1 week afvallen?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
De google ads bij het vorige topics waren wel leuker:
U wilt een platte buik?
Neem Spa Energie Vlakke Buik van Yves Rocher. Nu slechts ¤ 11,70 !
www.yves-rocher.nl
Welk dieet volgen?
Welk dieet is geschikt voor u? Bekijk de populaire diëten test!
www.consumentenbond.nl
Damesmode: grote maten
Modetrends voor corpulente vrouwen. Kopen zonder risico bij BADER!
www.bader.nl
Laarzen dikkere kuiten
Op zoek naar leuke dikke kuiten? Shop nu online bij Fashionchick.nl
In de 4e heb ik niks aan Engels gedaan. 1 omdat ik alles kon, lerares teste me ook on the spot. 2 De lerares was chill. 3 Ik ben een geniequote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee. En het probleem is dat ik voor morgen ook nog het huiswerk van 5 weken voor engels moet maken + 2 boekverslagen en dat ik vrijdag toets natuurkunde heb waar ik nog aan moet beginnen. Verder dus dat systematic inleveren en nog een practicum van scheikunde. Ohja vrijdag heb ik ook nog een toets duits over 400 woorden.
EEN TYPO IN DE GOOGLE ADSquote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
5 kg in 1 week afvallen?
Ja, dat kan! Vermager 5 kg of meer tijdens de eerste week.
Naakt
Zoek je een date! Flirten en chatten met girls uit jou omgeving
Meer bereiken op het web?
PhaseFour is uw sparringpartner voor innovatieve toepassingen
Ferarri rijden?
Laat je droom waarheid worden... Kies uit meerdere varianten.
toch is jah wobble vredelievendquote:
Plannen heet dat..quote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee. En het probleem is dat ik voor morgen ook nog het huiswerk van 5 weken voor engels moet maken + 2 boekverslagen en dat ik vrijdag toets natuurkunde heb waar ik nog aan moet beginnen. Verder dus dat systematic inleveren en nog een practicum van scheikunde. Ohja vrijdag heb ik ook nog een toets duits over 400 woorden.
soms hequote:Op woensdag 19 november 2008 21:49 schreef MiVer het volgende:
[..]
toch is jah wobble vredelievend
serieus weet je
meen het echt
dus je praat kennelijk poep met je wobble
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Plannen heet dat..
Plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Gewoon doen wat Bio zei. Ieder topic dat hij verkankert een report plaatsen in FB. GEzien de SC aardig wat delen maakt op een week worden ze het vanzelf zat.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Great minds think alikeIk heb ook bij FB gepost
WAT DEED JIJ MET DIE LERARES?!?!11!1?1!1?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
In de 4e heb ik niks aan Engels gedaan. 1 omdat ik alles kon, lerares teste me ook on the spot. 2 De lerares was chill. 3 Ik ben een genie
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
WAT DEED JIJ MET DIE LERARES?!?!11!1?1!1?![]()
best gezellig zo op de woensdag avondquote:Op woensdag 19 november 2008 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
MiVer is ingehuurd door fok!. Zodat wij allemaal een abo nemen en MiVer op onze Ignore list zetten.
KONSPIRASIE
Daarom is het tijd even uit te dunnenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:57 schreef Florian_ het volgende:
Het aantal apen vermenigvuldigd met de dag in deze reeks
Het aantal mensen in de (fictieve) kaste gaat met de macht 2 omhoog per dag!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:57 schreef Florian_ het volgende:
Het aantal apen vermenigvuldigd met de dag in deze reeks
jij mist hem nogquote:Op woensdag 19 november 2008 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
soms he
maar niet altijd
negen maar ook zeven
gordijnen met beestjes
groetjes
Ik zit in de 5equote:Op woensdag 19 november 2008 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In de 4e heb ik niks aan Engels gedaan. 1 omdat ik alles kon, lerares teste me ook on the spot. 2 De lerares was chill. 3 Ik ben een genie
en die andere pik, met zijn anorexiatopicquote:Op woensdag 19 november 2008 22:00 schreef Florian_ het volgende:
Jordeeeh's en Ananassen worden ons afgenomen en we krijgen er faalbazen als Miver voor terug
Ik denk dat ik zo'n soort kopen ga.quote:
we hadden het al eerderquote:
Engelse les.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
WAT DEED JIJ MET DIE LERARES?!?!11!1?1!1?![]()
Het leven is onrechtvaardig.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:00 schreef Florian_ het volgende:
Jordeeeh's en Ananassen worden ons afgenomen en we krijgen er faalbazen als Miver voor terug
ik zweer bij japans zwaardje, jawelquote:Op woensdag 19 november 2008 21:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Daarom is het tijd even uit te dunnen
Ik mis Ananas!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:00 schreef Florian_ het volgende:
Ik maak noorsbloed garp voor hem, omdat hij er niet is. Anders voelt hij zich ook weer zo in de steek gelaten.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Noorsbloed zijn grap, wat doe je!
echt manquote:Op woensdag 19 november 2008 22:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
en die andere pik, met zijn anorexiatopic
Je bent het er mee eens begrijp ik hieruit?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik zweer bij japans zwaardje, jawel
OMG, GEEN ENTER IN JE COMMENTquote:Op woensdag 19 november 2008 22:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik zweer bij japans zwaardje, jawel
Je naam is Jos?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:03 schreef Emimich het volgende:
Als ik hierna ooit nog BT zou playen dan zou ik wel de baas van deze reeks zijn hè?
Iedereen die BT playt krijgt automatisch kaste 1 status toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:03 schreef Emimich het volgende:
Als ik hierna ooit nog BT zou playen dan zou ik wel de baas van deze reeks zijn hè?
ja manquote:Op woensdag 19 november 2008 22:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je bent het er mee eens begrijp ik hieruit?
Neen.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
Je naam is Jos?
dank je welquote:
Wat een verwarrende zin.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Neen.
Jos kennende kan hij al in de verleden tijd praten over deze daad.
Ligt er wel aan hoe diep je het begrip 'playen' interpreteert!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:04 schreef Devvie het volgende:
Iedereen die BT playt krijgt automatisch kaste 1 status toch?
-1 chromosoomquote:Op woensdag 19 november 2008 22:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja man
lekker uitdunnen op zijn tijd
zolang je het niet hoeft op te eten, na afloop
prima toch, hahaha
Eens.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:05 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk is m'n UI best lelijk.
Gaaf! Ik heb er op gespeeld en zit er aan te denken om haar te kopen.quote:
Nou, tot het bot..quote:Op woensdag 19 november 2008 22:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ligt er wel aan hoe diep je het begrip 'playen' interpreteert!
Onbegrepen, berucht genie.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:06 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een verwarrende zin.
nee geen ambities, dank je, succes ook met opruimen, grquote:Op woensdag 19 november 2008 22:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wtf. Als het geen kankermongool was zou je het zowat in de OP zetten!
Ben even pizza opruimen.
+/- 18 CM?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ligt er wel aan hoe diep je het begrip 'playen' interpreteert!
Dat is heul niet zo groot.quote:
Ik wou het niet zeggenquote:
Terechte pwn.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
Hoeveel uitroeptekens heb ik al?
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:09 schreef Devvie het volgende:Dat was het eerste wat ik dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan niet dieper (no pun intended) op deze materie ingaan.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
+/- 18 CM?
Wel tof dat je het toegeeft.quote:
Beter vegen.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wel een beetje oppassen voor scherpe randjes![]()
Thanks for the info.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
Wel tof dat je het toegeeft.
Ik zal je fok! naam even op een toiletpapiertje schrijven.
hahahaquote:
Komkommer.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
Gezond genomen worden.
Neem een stuk fruit.
Met schuurpapier kan je niet vegen?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Denk niet dat je deze randjes daarmee weg kunt poetsen
Wou je soms mn piercing even van dichtbij bekijken, of eraan voelen?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:03 schreef Emimich het volgende:
Waarom heeft deze pauper nog steeds geen ban?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
hahaha
zou je gezicht wel willen zien
groetjes kerel
jellequote:Op woensdag 19 november 2008 22:12 schreef Silentalarm het volgende:
Er moet een topic komen over de autisten rating van MiVer
Zet even in het KLB FB topic dat je je de pleuris aan hem ergert. Bij ieder topic dat hij verziekt meteen reporten.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom heeft deze pauper nog steeds geen ban?
Jawel..quote:Op woensdag 19 november 2008 22:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met schuurpapier kan je niet vegen?
Hier ben je zeer fout bezig, jongeman!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Iedereen die BT playt krijgt automatisch kaste 1 status toch?
M'n nichtje lust geen bananen.quote:
Ervaring?quote:
Even serieus, hoezo daar een piercing?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wou je soms mn piercing even van dichtbij bekijken, of eraan voelen?
Ga ik doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zet even in het KLB FB topic dat je je de pleuris aan hem ergert. Bij ieder topic dat hij verziekt meteen reporten.
wat zou dan de "kei harde" reden kunnen zijnquote:Op woensdag 19 november 2008 22:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom heeft deze pauper nog steeds geen ban?
Misschien, vuilak.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n nichtje lust geen bananen.
[..]
Ervaring?
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hier ben je zeer fout bezig, jongeman!
Ik voel mij onrespectvol behandeld! Bij de meeste kaste 1 en 2 users is er een originele posthistory voorafgaande gesteld. Een vrouw in de SC vol met soldaten (of het nou hossel-,straat- of frituursoldaten zijn) lokt het ernaar uit dat de mannen wel seksueel moéten reageren.
BT is een vrouw, één van de weinige in de SC omgeven door mannen, dus die moet gewoon in spirituele, fysieke of psychische wijze volgespoten worden met ons DNA.
Jij hebt gezien in het echt dat een meisje zichzelf neemt met een tandenborstel?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:15 schreef RickoKun het volgende:
Banaan wortel?
Ik heb vaker dan 1x mee mogen maken dat meiden een borstel gebruiken!
Hmm ik heb 2 x gefapt vandaag!
Driewerf hulde, Feldmarschalk R. Kun.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:
Hier ben je zeer fout bezig, jongeman!
Ik voel mij onrespectvol behandeld! Bij de meeste kaste 1 en 2 users is er een originele posthistory voorafgaande gesteld. Een vrouw in de SC vol met soldaten (of het nou hossel-,straat- of frituursoldaten zijn) lokt het ernaar uit dat de mannen wel seksueel moéten reageren.
BT is een vrouw, één van de weinige in de SC omgeven door mannen, dus die moet gewoon in spirituele, fysieke of psychische wijze volgespoten worden met ons DNA, vandaar de 'playerij'!
Omdat ik het mooi vindquote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Even serieus, hoezo daar een piercing?![]()
Jongen of meisje, het lijkt me helemaal niks.
Voorspel is tandenborstel, daarna kwam us Ricko.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
Jij hebt gezien in het echt dat een meisje zichzelf neemt met een tandenborstel?
Zal jij je even afgewezen hebben gevoeld.
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt gezien in het echt dat een meisje zichzelf neemt met een tandenborstel?
No offence hoor of wat dan ook. Gewoon een mening.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik het mooi vind? Bovendien geeft het ook nog eens extra seksueel genot.
Even serieus, wat vonden je sexpartner(s) ervan?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
Maar zovaak kijk je toch niet?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die keren dat je er na kijkt, wil je het er toch ook wel goed uit hebben zien?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef Zotheid het volgende:
Maar zovaak kijk je toch niet?
Ik bedoel, ik kijk ook niet continu naar m'n penis.
Ik heb dat ding net een maand manquote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even serieus, wat vonden je sexpartner(s) ervan?
IK WIL WEL EVEN VOELEN EN KIJKEN!!111!!1quote:Op woensdag 19 november 2008 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb dat ding net een maand man!
Maar ik heb tot nu toe alleen maar positieve reacties gehoord van de mensen die 'm gezien hebben.
Waarom reageer je niet op mijn vraag van net trouwens?
Nee, voor de cam met een haarborstelquote:Op woensdag 19 november 2008 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Driewerf hulde, Feldmarschalk R. Kun.
Nice.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb dat ding net een maand man!
Maar ik heb tot nu toe alleen maar positieve reacties gehoord van de mensen die 'm gezien hebben.
Welke vraag?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom reageer je niet op mijn vraag van net trouwens?
Mental imagequote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar mijn piemol ziet er altijd flitsend uit.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die keren dat je er na kijkt, wil je het er toch ook wel goed uit hebben zien?
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef RickoKun het volgende:![]()
Das eer ist geheel aan mij! (of is het nou andersom? Nouja in elk geval kudo's
)
Geil.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee, voor de cam met een haarborstel
[..]![]()
Das eer ist geheel aan mij! (of is het nou andersom? Nouja in elk geval kudo's
)
Ik kijk wel continu naar mn vagina hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Stringbikiniquote:
Hoe vaak zou een hetero man eigenlijk dagelijks naar zijn eigen piemel kijken, los van sex- of fap-momenten?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef Zotheid het volgende:
Natuurlijk. Maar mijn piemol ziet er altijd flitsend uit.![]()
En m'n bedpartner denkt er net zo over. En andersom ook.
Ik wou dat ik dat kon.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kijk wel continu naar mn vagina hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voel je dat ding eigenlijk wel eens als je loopt of zit?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
Je fleshlight?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar mijn piemol ziet er altijd flitsend uit.![]()
En m'n bedpartner denkt er net zo over. En andersom ook.
Hoezo qua onderhoud? Er is niets bijzonders aan hoor, dat ding is na 3/4 dagen volledig genezen, en daarna hoef je er eigenlijk niet meer naar om te kijkenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nice.![]()
Hoe zit dat eigenlijk qua 'onderhoud'?
[..]
Welke vraag?
Echt naar kijken doe ik niet zo heel vaak. Wel merk ik soms dat m'n hand er soms op rust.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoe vaak zou een hetero man eigenlijk dagelijks naar zijn eigen piemel kijken, los van sex- of fap-momenten?
Hehe.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Hmm zelden moet ik zeggen, heel af en toe zit het staafje iets te ver omhoog wat vervelend is.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voel je dat ding eigenlijk wel eens als je loopt of zit?
Ok.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoewel ik dit een matige garp vind, moest ik toch stiekem gniffelen
quote:
Damn, playing hard to get.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
Hoezo qua onderhoud? Er is niets bijzonders aan hoor, dat ding is na 3/4 dagen volledig genezen, en daarna hoef je er eigenlijk niet meer naar om te kijken.
Ooh en zoek en gij zult vinden!
Je wil gewoon niet zeggen dat je een ontzettende falus voor je zag.quote:
Excuses voor al die intieme vragen maar dit onderwerp intrigeert me nogal.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Hmm zelden moet ik zeggen, heel af en toe zit het staafje iets te ver omhoog wat vervelend is.
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Zelf intressequote:Op woensdag 19 november 2008 22:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Excuses voor al die intieme vragen maar dit onderwerp intrigeert me nogal.
Hmm, interessante prepositie.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
Wou je soms mn piercing even van dichtbij bekijken, of eraan voelen?
Geeft niet hoor, ik vind het niet erg om er antwoord op te geven.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Excuses voor al die intieme vragen maar dit onderwerp intrigeert me nogal.
Over die laatste vraag; dat ging niet over je piercing maar over de 'rel'.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
Geeft niet hoor, ik vind het niet erg om er antwoord op te geven.
En als het je intrigeert, waarom heb je dan geen pm naar mij gestuurd met vragen ipv een pm naar je hele kaste dat ik een dergelijke piercing heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |