Die keren dat je er na kijkt, wil je het er toch ook wel goed uit hebben zien?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef Zotheid het volgende:
Maar zovaak kijk je toch niet?
Ik bedoel, ik kijk ook niet continu naar m'n penis.
Ik heb dat ding net een maand manquote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even serieus, wat vonden je sexpartner(s) ervan?
IK WIL WEL EVEN VOELEN EN KIJKEN!!111!!1quote:Op woensdag 19 november 2008 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb dat ding net een maand man!
Maar ik heb tot nu toe alleen maar positieve reacties gehoord van de mensen die 'm gezien hebben.
Waarom reageer je niet op mijn vraag van net trouwens?
Nee, voor de cam met een haarborstelquote:Op woensdag 19 november 2008 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt gezien in het echt dat een meisje zichzelf neemt met een tandenborstel?
Zal jij je even afgewezen hebben gevoeld.
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Driewerf hulde, Feldmarschalk R. Kun.
Nice.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb dat ding net een maand man!
Maar ik heb tot nu toe alleen maar positieve reacties gehoord van de mensen die 'm gezien hebben.
Welke vraag?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom reageer je niet op mijn vraag van net trouwens?
Mental imagequote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar mijn piemol ziet er altijd flitsend uit.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die keren dat je er na kijkt, wil je het er toch ook wel goed uit hebben zien?
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef RickoKun het volgende:![]()
Das eer ist geheel aan mij! (of is het nou andersom? Nouja in elk geval kudo's
)
Geil.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee, voor de cam met een haarborstel
[..]![]()
Das eer ist geheel aan mij! (of is het nou andersom? Nouja in elk geval kudo's
)
Ik kijk wel continu naar mn vagina hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Stringbikiniquote:
Hoe vaak zou een hetero man eigenlijk dagelijks naar zijn eigen piemel kijken, los van sex- of fap-momenten?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef Zotheid het volgende:
Natuurlijk. Maar mijn piemol ziet er altijd flitsend uit.![]()
En m'n bedpartner denkt er net zo over. En andersom ook.
Ik wou dat ik dat kon.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kijk wel continu naar mn vagina hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voel je dat ding eigenlijk wel eens als je loopt of zit?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
Je fleshlight?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar mijn piemol ziet er altijd flitsend uit.![]()
En m'n bedpartner denkt er net zo over. En andersom ook.
Hoezo qua onderhoud? Er is niets bijzonders aan hoor, dat ding is na 3/4 dagen volledig genezen, en daarna hoef je er eigenlijk niet meer naar om te kijkenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nice.![]()
Hoe zit dat eigenlijk qua 'onderhoud'?
[..]
Welke vraag?
Echt naar kijken doe ik niet zo heel vaak. Wel merk ik soms dat m'n hand er soms op rust.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoe vaak zou een hetero man eigenlijk dagelijks naar zijn eigen piemel kijken, los van sex- of fap-momenten?
Hehe.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm zelden moet ik zeggen, heel af en toe zit het staafje iets te ver omhoog wat vervelend is.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voel je dat ding eigenlijk wel eens als je loopt of zit?
Ok.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoewel ik dit een matige garp vind, moest ik toch stiekem gniffelen
quote:
Damn, playing hard to get.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
Hoezo qua onderhoud? Er is niets bijzonders aan hoor, dat ding is na 3/4 dagen volledig genezen, en daarna hoef je er eigenlijk niet meer naar om te kijken.
Ooh en zoek en gij zult vinden!
Je wil gewoon niet zeggen dat je een ontzettende falus voor je zag.quote:
Excuses voor al die intieme vragen maar dit onderwerp intrigeert me nogal.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Hmm zelden moet ik zeggen, heel af en toe zit het staafje iets te ver omhoog wat vervelend is.
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Zelf intressequote:Op woensdag 19 november 2008 22:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Excuses voor al die intieme vragen maar dit onderwerp intrigeert me nogal.
Hmm, interessante prepositie.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
Wou je soms mn piercing even van dichtbij bekijken, of eraan voelen?
Geeft niet hoor, ik vind het niet erg om er antwoord op te geven.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Excuses voor al die intieme vragen maar dit onderwerp intrigeert me nogal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |