quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm zelden moet ik zeggen, heel af en toe zit het staafje iets te ver omhoog wat vervelend is.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voel je dat ding eigenlijk wel eens als je loopt of zit?
Ok.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoewel ik dit een matige garp vind, moest ik toch stiekem gniffelen
quote:
Damn, playing hard to get.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
Hoezo qua onderhoud? Er is niets bijzonders aan hoor, dat ding is na 3/4 dagen volledig genezen, en daarna hoef je er eigenlijk niet meer naar om te kijken.
Ooh en zoek en gij zult vinden!
Je wil gewoon niet zeggen dat je een ontzettende falus voor je zag.quote:
Excuses voor al die intieme vragen maar dit onderwerp intrigeert me nogal.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Hmm zelden moet ik zeggen, heel af en toe zit het staafje iets te ver omhoog wat vervelend is.
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Zelf intressequote:Op woensdag 19 november 2008 22:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Excuses voor al die intieme vragen maar dit onderwerp intrigeert me nogal.
Hmm, interessante prepositie.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
Wou je soms mn piercing even van dichtbij bekijken, of eraan voelen?
Geeft niet hoor, ik vind het niet erg om er antwoord op te geven.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Excuses voor al die intieme vragen maar dit onderwerp intrigeert me nogal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |