dank uquote:
quote:
ik voel me vereerdquote:Op woensdag 19 november 2008 12:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen in GRTDOJW (met dit account dan), dus heb mijn lijstje ook maar gemaakt uit members van hier![]()
RunX komt er ook wel redelijk wat in voor zag ik ahahhaa
overloperquote:Op woensdag 19 november 2008 12:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ik voel me vereerd![]()
ik ga denk ik mijn carrière uitbreiden naar ook buiten de Grtdojw , alleen heb geen tijd
lolquote:Op woensdag 19 november 2008 12:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
deze gaat uit naar mijn nieuwe tv
zonder mij was je hier nooit gekomen jongetjequote:
Ik zit op een particulier reisbureau... Dus ook weleens contact met tuiquote:Op woensdag 19 november 2008 12:37 schreef Runx het volgende:
[..]
huh zit je op een arke , holland international , kras etc reisbureau ? dus wat onder tui valt ? dan zou heel goed kunnen dat ik je aan de lijn heb gehad anderhalf jaar gelden heb ik hier namelijk ook stage gelopen en toen zat ik full time aan de telefoon
aha nee als je bij tui aan gesloten bent , zoals overandere travelconnect , en je hebt wat met je pc dan kan je de tui servicedesk bellenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:43 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ik zit op een particulier reisbureau... Dus ook weleens contact met tui![]()
Maar anderhalf jaar geleden zat ik daar nog niet, werk er nog maar sinds dit jaar
Dus dan is het dus nie mogelijk
Haha toch grappig, dat je alsnog qua werk redelijk dicht bij elkaar in de buurt zit dan
Bewijst wel, hoe goed ik eigenlijk daadwerkelijk oplet op mn eigen werk...quote:Op woensdag 19 november 2008 12:45 schreef Runx het volgende:
[..]
aha nee als je bij tui aan gesloten bent , zoals overandere travelconnect , en je hebt wat met je pc dan kan je de tui servicedesk bellenalleen kans is klein dat ik telefoon opneem ik zit namelijk op een ander project
je zei aftrekkenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:48 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Bewijst wel, hoe goed ik eigenlijk daadwerkelijk oplet op mn eigen werk...![]()
Wij hebben idd travelconnect etc..
Maar heb zelf nie gestudeerd in deze richting, dus heb het soms al moeilijk genoeg met de andere dingen die om me oren vliegen op een dag..
Plus het is een particulier, dus zelf factuurtjes maken ensow. Wel geinig, beseffend dat ik egt door de hele schoolperiode heen alleen maar onder de 4 gemiddeld haalde op egt werkelijk alles wat met rekenen te maken heeft.. Het enige wat ik kan is optellen en aftrekken..
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:50 schreef Runx het volgende:
[..]
je zei aftrekken
nee maar travelconnect ondersteunen wij ook en lag er vanochtend er uit
Bye byequote:Op woensdag 19 november 2008 12:50 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga eten
mensen die nog moeten eten , eet smakelijk
hihi jah, sorry ik kon het niet latenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:50 schreef Runx het volgende:
[..]
je zei aftrekken
nee maar travelconnect ondersteunen wij ook en lag er vanochtend er uit
ik zou zeggen photoshop hem erop en host de imagequote:Op woensdag 19 november 2008 12:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
kan mijn avater ook niet tussen vaste posters ?
ik zie nog een plaatje vrij rechts onderin
Nee, ben gister in slaap gevallen, maar heb hem wel binnen dus ga hem zo kijkenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi!
Nieuwe heroes al gezien?
quote:
Neeujquote:Op woensdag 19 november 2008 13:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hallo mevrouw logi weer een beetje beter?
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi!
Nieuwe heroes al gezien?
quote:
Hehe goedzo, hij is echt vet!quote:Op woensdag 19 november 2008 13:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee, ben gister in slaap gevallen, maar heb hem wel binnen dus ga hem zo kijken
wtf.. ?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
had jij geen fieldtrip vandaag?
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Neeujben wel 2kg afgevallen en heb al sinds gister niet gerookt
Oeh ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe goedzo, hij is echt vet!
Niet roken is zo slecht nietquote:Op woensdag 19 november 2008 13:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Neeujben wel 2kg afgevallen en heb al sinds gister niet gerookt
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:17 schreef Logician het volgende:
[..]
ligt er aan natuurlijk in welke situatie je zit![]()
had jij geen fieldtrip vandaag?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hallo mevrouw logi weer een beetje beter?
ik bedoelde debbiequote:
oeh koekies!!quote:Op woensdag 19 november 2008 13:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie pakt de koffie aan
Thx![]()
* Moozzie koekies deelt met logi
Jawelquote:Op woensdag 19 november 2008 13:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
had jij geen fieldtrip vandaag?
Ik dacht al waddafawk ouwequote:Op woensdag 19 november 2008 13:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik bedoelde debbieverkeerde gequote
Damn kon je mij niet meenemenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawelben al geweest. Vanmorgen ben net thuis.
Heren, ik ben in het gebouw geweest waar de playboy en de penthouse wordt afgedrukt.
Ben er bijna achter gekomen welke bekende nedelander er in de nieuwe playboy komt te staan, maar
helaas, dat is blijkbaar staatsgeheimover 2weken weten we het
Mmm pepernotenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef Logician het volgende:
[..]
oeh koekies!!
* Logician geeft moozzie wat van haar pepernoten
Dat is al bekendquote:Op woensdag 19 november 2008 13:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heren, ik ben in het gebouw geweest waar de playboy en de penthouse wordt afgedrukt.
Ben er bijna achter gekomen welke bekende nedelander er in de nieuwe playboy komt te staan, maar
had je er nog een paar voor me meegenomen?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb wel de naakte ladies van de penthouse gezienquote:
quote:
bb mamaquote:Op woensdag 19 november 2008 13:26 schreef Logician het volgende:
Ik ga heroes/films kijkentot later liever kbkindertjuh!!!!
![]()
ben je in baarle nassau geweest of buren ?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
We hebben een kennerquote:Op woensdag 19 november 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je in baarle nassau geweest of buren ?
Doetinchem...daar wordt een deel van de playboy gedrukt maar ik heb het niet gezien.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je in baarle nassau geweest of buren ?
heeft met mn werk te makenquote:
ah senefelderquote:Op woensdag 19 november 2008 13:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doetinchem...daar wordt een deel van de playboy gedrukt maar ik heb het niet gezien.
Zoals ik al zei de penthouse heb ik wel stukje gezien. Er zat alleen nog geen kleur in enzo
Pics or it didnot happenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb wel de naakte ladies van de penthouse gezien
jupquote:
pooierquote:Op woensdag 19 november 2008 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeft met mn werk te maken
ons bedrijf levert de kleuren nlquote:Op woensdag 19 november 2008 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jupdaar ben ik vanmorgen geweest heb een vette rondleiding gehad
... een prive rondleiding nog wel
Meestal gebeurd het in groepjes
Zonder jullie alleen zwart/witte tieten. Respectquote:Op woensdag 19 november 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ons bedrijf levert de kleuren nl
Ik heb de kleuren ook gezienquote:Op woensdag 19 november 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Shit hij is terugquote:Op woensdag 19 november 2008 13:35 schreef Runx het volgende:
hooooiik weer terug van me pauze
het is nog wel wennen hoar een magere half uur pauze i.p.v ander half uur
noouuuu niet zo gemeen doen anders ga ik huilenquote:
All hail to WLquote:Op woensdag 19 november 2008 13:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zonder jullie alleen zwart/witte tieten. Respect
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:38 schreef Runx het volgende:
[..]
noouuuu niet zo gemeen doen anders ga ik huilen![]()
Kwam Do niet in het kerstnummer?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kwam Do niet in het kerstnummer?
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kan maar zo hoor het schijnt al bekend te zijn, maar ik mocht het niet zien in ieder gevalquote:Op woensdag 19 november 2008 13:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kwam Do niet in het kerstnummer?
Bang dat de pics dan leaken die je hebt gemaakt en dat je keihard mee cashedquote:Op woensdag 19 november 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kan maar zo hoor het schijnt al bekend te zijn, maar ik mocht het niet zien in ieder geval
Hooooiiquote:Op woensdag 19 november 2008 13:42 schreef renedis het volgende:
goede middag ladies and gents!
Straks moet ik je nog huilend fotosoepen, geen zin in hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 13:38 schreef Runx het volgende:
[..]
noouuuu niet zo gemeen doen anders ga ik huilen![]()
Binnen een paar dagen weet iedereen het en krijg jij de schuld, kan je je zakenrelatie met dan bedrijf wel op je buik schrijvenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kan maar zo hoor het schijnt al bekend te zijn, maar ik mocht het niet zien in ieder geval
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Straks moet ik je nog huilend fotosoepen, geen zin in hoor
Hello matequote:Op woensdag 19 november 2008 13:42 schreef renedis het volgende:
Dude... ik dacht dat Runx blind was, maar jij leest ook niet wat ik typquote:Op woensdag 19 november 2008 13:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Binnen een paar dagen weet iedereen het en krijg jij de schuld, kan je je zakenrelatie met dan bedrijf wel op je buik schrijven
jaaa gaat lekkerquote:
heujquote:
ja wel moet je doen dan hebben mensen medelijden met mij denken ze ahhhhh wat zielig een allochtoon met emotiequote:Op woensdag 19 november 2008 13:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Straks moet ik je nog huilend fotosoepen, geen zin in hoor
* Droxz.nl ziet het al voor zich:quote:
yep, en de mooie glans erover heen niet te vergetenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zonder jullie alleen zwart/witte tieten. Respect
naais doe je goed , waarom ben je zo kapot te veel gedronken ? of was je een evo net als mij en heb je te veel gedriftquote:Op woensdag 19 november 2008 13:46 schreef renedis het volgende:
[..]
jaaa gaat lekkerben alleen kapot moe.. morgen denks uitslapen en dan heledag fokken aangezien mijn baas er niet is.. zit heel de dag in mijn 1tje morgen ZONDER mail of telefoon. i love it
![]()
[..]
heuj
Die antwoorden ook altijd van jou hequote:Op woensdag 19 november 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wel moet je doen dan hebben mensen medelijden met mij denken ze ahhhhh wat zielig een allochtoon met emotie
Lezen is voor homo's raden wat je zegt is voor echte mannen. Maar wat ik bedoel, iedereen weet het al maar dat weten hun bij de drukkerij niet, en dan komen ze er over een paar dagen achter dat iedereen het weet en geven ze jou de schuld...quote:Op woensdag 19 november 2008 13:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude... ik dacht dat Runx blind was, maar jij leest ook niet wat ik typ
De anit-piemelpudding laag?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, en de mooie glans erover heen niet te vergeten
heujquote:Op woensdag 19 november 2008 13:42 schreef renedis het volgende:
Ik lees hier regelmatig wat over "evo's", heb je je RX7 weggedaan voor een Evo?quote:
Ik zeg het nog 1x...quote:Op woensdag 19 november 2008 13:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lezen is voor homo's raden wat je zegt is voor echte mannen. Maar wat ik bedoel, iedereen weet het al maar dat weten hun bij de drukkerij niet, en dan komen ze er over een paar dagen achter dat iedereen het weet en geven ze jou de schuld...
kan dat niet telefonische dan ?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die antwoorden ook altijd van jou he
Ik moet over 10 minuten weg, moet naar de ARBO what ever....
Zeggen dat ik maandag weer ga werken, mag ik weer naar huis
nee het moet wel milieuvriendelijk blijven héquote:
Volgens mij blijft je CAPS hangenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1x...omdat jij het bent ik weet dat je een emo etc. bent.
IK MOCHT ER NIET BIJ IN DE BUURT KOMEN BIJ DE PLAYBOY
jah maar je weet wel wat erin komt zei je in het beginquote:Op woensdag 19 november 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee shiftquote:Op woensdag 19 november 2008 13:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Volgens mij blijft je CAPS hangen
nee hij heeft volgens mij de rx7 nog en een lancer als leas auto , ik heb het hele tijd over evo omdat het een hele mooie auto isquote:Op woensdag 19 november 2008 13:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik lees hier regelmatig wat over "evo's", heb je je RX7 weggedaan voor een Evo?
Heb je pics van de playboyquote:Op woensdag 19 november 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
nope, stelletje bosmongolen daar joh niet normaal.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:49 schreef Runx het volgende:
[..]
kan dat niet telefonische dan ?
en heb je al beetje zin in ? want de hele dag thuis zitten lijkt me wel saai , alleen je moet natuurlijk wel kunnen werken .
Nee dude dat zei ik nietquote:Op woensdag 19 november 2008 13:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
jah maar je weet wel wat erin komt zei je in het begin
En wil je niet zo tegen me schreeuwen ik ben niet doof
Maar shift-caps doet niets?quote:
aha , wat een achmeds daar zegquote:Op woensdag 19 november 2008 13:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nope, stelletje bosmongolen daar joh niet normaal.
Ik moet nu ruim een uur heen, en ruim een uur terug.... om aan te geven dat ik weer WIL en GA werken.
Maakt me hol uit wat die dude gaat zeggen![]()
Ik heb zelf aangegeven weer te willen werken, maar moet dan eerst langs de Arbo?
Lancer of Evo, best een aardig verschilquote:Op woensdag 19 november 2008 13:51 schreef Runx het volgende:
[..]
nee hij heeft volgens mij de rx7 nog en een lancer als leas auto , ik heb het hele tijd over evo omdat het een hele mooie auto is
[kut-koter-style]quote:Op woensdag 19 november 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja hé die moozzie weer die maakte mij net ook verdrietigquote:Op woensdag 19 november 2008 13:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]![]()
jullie maken mij zo verdrietig
Nietus.. stiekem vond je het een heel leuk grapje!quote:Op woensdag 19 november 2008 13:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]![]()
En ik ga halve dagen werken, en het liefst in de ochtend.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:53 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , wat een achmeds daar zegdat je dat niet telefonisch kan doorgeven
[debbie-reply]quote:Op woensdag 19 november 2008 13:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[kut-koter-style]
Ohw ze pakte je in de ruimte ernaast![]()
[/kut-koter-style]
nee hij heeft een lancer als leas , wel de x natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 13:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lancer of Evo, best een aardig verschil
Lancer blijft natuurlijk ook erg mooi, daar niet van.
Als je nou met de trein gaat valt daar misschien nog wat te rellenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nope, stelletje bosmongolen daar joh niet normaal.
Ik moet nu ruim een uur heen, en ruim een uur terug.... om aan te geven dat ik weer WIL en GA werken.
Maakt me hol uit wat die dude gaat zeggen![]()
Ik heb zelf aangegeven weer te willen werken, maar moet dan eerst langs de Arbo?
aha ja das op zich wel handig , maar verloopt de herstel van je pols goed ? zijn ze tevreden over ?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En ik ga halve dagen werken, en het liefst in de ochtend.
Dan kan ik als ik terug ben van werken mooi naar fysio toe.
Als ik eerst fysio zou doen heb ik ietsie pietsie (ARGGGGGG) te veeul pijn
Dunno ask debbiequote:Op woensdag 19 november 2008 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom is moozie een emo?
Heul niet, dan neuk ik gewoon je zus en zijn we allemaal weer blijquote:Op woensdag 19 november 2008 13:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Omdat die boos wordt dat je ze naam verkeerd typt!
Die is echt zo'n mislukte huisarts.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:53 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , wat een achmeds daar zegdat je dat niet telefonisch kan doorgeven
Jij weet heul goed wat ik bedoelquote:
ik toch ook?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Omdat die boos wordt dat je ze naam verkeerd typt!
Wat is goed, er is weinig over te zeggen.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ja das op zich wel handig , maar verloopt de herstel van je pols goed ? zijn ze tevreden over ?
pm mail bel sms me ffquote:Op woensdag 19 november 2008 13:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij weet heul goed wat ik bedoel
hahah!quote:Op woensdag 19 november 2008 13:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die is echt zo'n mislukte huisarts.
Als er al iemand zijn kamer komt binnenlopen zie je hem al lachen... aha... ik mag weer iemand onderzoeken!![]()
FUCKOF bitch! ik ga werken, halve dagen in de ochtend.. je mag mijn pols niet buigen... NEE! NIET buigen, dat mag alleen fysio doen onder het gebruik van pijnstillers... nou dag!
Ik zou bijna een prof abbo nemen op fok! om die smile berichten uit je posts te kunnen slopenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ohw dan las ik het verkeerdquote:Op woensdag 19 november 2008 13:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dude dat zei ik nietik zei ik ben in het gebouw geweest waar ze de playboy afdrukken maar ik weet niet wie er in komt dat is pas over 2 weken officieel bekend zoiets zei ik
de meeste huisartsen zijn mislukt tochquote:Op woensdag 19 november 2008 13:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die is echt zo'n mislukte huisarts.
Als er al iemand zijn kamer komt binnenlopen zie je hem al lachen... aha... ik mag weer iemand onderzoeken!![]()
FUCKOF bitch! ik ga werken, halve dagen in de ochtend.. je mag mijn pols niet buigen... NEE! NIET buigen, dat mag alleen fysio doen onder het gebruik van pijnstillers... nou dag!
Nee, ik ga praten jeweetzzzzquote:Op woensdag 19 november 2008 13:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
hahah!
Ur gunna get handed by the doctor!
[ afbeelding ]
* Moozzie troost debbiequote:Op woensdag 19 november 2008 13:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zou bijna een prof abbo nemen op fok! om die smile berichten uit je posts te kunnen slopen![]()
(niet dat dat kan, maar gaat om het idee)
Ahhhhquote:Op woensdag 19 november 2008 13:54 schreef Runx het volgende:
[..]
ja hé die moozzie weer die maakte mij net ook verdrietig![]()
Ik (gelukkig) niet, zie mijn pols maar... aha... -> specialist.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:00 schreef Runx het volgende:
[..]
de meeste huisartsen zijn mislukt toch
ik moet altijd boos worden voordat mijn huisarts een verwijsbrief schrijft dat ik naar een specialiste mag
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zou bijna een prof abbo nemen op fok! om die smile berichten uit je posts te kunnen slopen![]()
(niet dat dat kan, maar gaat om het idee)
aha nais , maar ik bedoelde de specialistenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat is goed, er is weinig over te zeggen.
De ene dag kan ik verder buigen/strekken/tillen dan de andere.
Maar heb nu wel het idee dat het beter gaat als voorheen
EMO!quote:Op woensdag 19 november 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik toch ook?![]()
ow wacht... jullie gaan nu toch niet beweren dat.....
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 19 november 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]daar gaan we maar niet op in.
Daar komt wel bij dat ikeen geniale smiley vind, maar dat had je vast al wel door
aha ok laterzzquote:Op woensdag 19 november 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik (gelukkig) niet, zie mijn pols maar... aha... -> specialist.
Knie stuk (zag er fucked up uit) -> specialist
Maar ik ga pleite, anders mis ik de bus!
Inerdaad..smaken verschillen s6 bij uuuh de artsquote:Op woensdag 19 november 2008 14:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Needat
had
ik
nog
niet
door
hoor
Geniaal is hij zeker, maar IMO niet in elk bericht hahahaha
Maarja, das mijn mening, kan toch?
MASSOL!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Inerdaad..smaken verschillen s6 bij uuuh de arts
Boeie als zij het wiltquote:Op woensdag 19 november 2008 14:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Needat
had
ik
nog
niet
door
hoor
Geniaal is hij zeker, maar IMO niet in elk bericht hahahaha
Maarja, das mijn mening, kan toch?
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
MASSOL!
*shit verkeerde gequote
Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden jeweetztquote:Op woensdag 19 november 2008 14:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Kwaliteitposts, you doing it wrong!
en kan ik overal porno kijkenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:07 schreef Runx het volgende:
ik heb net gehoord dat me mobiel binnen is![]()
alleen heeft die kut vodafone de mobiele internet snelheden verlaagd
![]()
ik kan waarschijnlijk over paar dagen zelfs fokken in de trein
Ja maar smileys zeggen minder dan 1 woordquote:Op woensdag 19 november 2008 14:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden jeweetzt
en als je ze niet kan zien dan ?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden jeweetzt
Echt nietquote:Op woensdag 19 november 2008 14:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja maar smileys zeggen minder dan 1 woord
carebearquote:Op woensdag 19 november 2008 14:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kunnen ze bij vodafone meekijken
Care.. zolang je hun data limiet verneuktquote:Op woensdag 19 november 2008 14:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kunnen ze bij vodafone meekijken
of je kan het zelf ook aan me opbiechten mooziequote:
Ja moozzie..doe dat eensquote:Op woensdag 19 november 2008 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of je kan het zelf ook aan me opbiechten moozie
Mag niet van debbiequote:Op woensdag 19 november 2008 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of je kan het zelf ook aan me opbiechten moozie
Voor 100 euro doe ik hetquote:Op woensdag 19 november 2008 14:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pwned Moozzie..
Check de post boven je!
lol.. lekker hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 14:14 schreef Runx het volgende:
ik heb om 15.00 weer vergadering, leuke hobby is dat ook
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pwned Moozzie..
Check de post boven je!
das niet eerlijk hé jij mag wel mensen aan het huilen maken en pesten en wij mogen dat niet bij jou doenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar ik durf niet
Dan gaan ze me ermee pesten enzo![]()
please dont tell anyone [ afbeelding ]
kom op ik ben geen 12 meerquote:Op woensdag 19 november 2008 14:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar ik durf niet
Dan gaan ze me ermee pesten enzo![]()
please dont tell anyone [ afbeelding ]
Inderdaad... af en toe is het echt een kiddiequote:Op woensdag 19 november 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wat een doos is het toch af en toe he die moos
ben ik weerquote:Op woensdag 19 november 2008 13:55 schreef Runx het volgende:
[..]
nee hij heeft een lancer als leas , wel de x natuurlijkja die is opzich ook best mooi hoar .
is wel vreemd dat ik voor iemand anders antwoord maar ok
Sure we knowquote:Op woensdag 19 november 2008 14:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kom op ik ben geen 12 meerik laat iedereen in zijn waarde!
***** moos,quote:Op woensdag 19 november 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wat een doos is het toch af en toe he die moos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |