quote:Op woensdag 19 november 2008 13:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kwam Do niet in het kerstnummer?
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ons bedrijf levert de kleuren nl
Kan maar zo hoor het schijnt al bekend te zijn, maar ik mocht het niet zien in ieder gevalquote:Op woensdag 19 november 2008 13:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kwam Do niet in het kerstnummer?
Bang dat de pics dan leaken die je hebt gemaakt en dat je keihard mee cashedquote:Op woensdag 19 november 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kan maar zo hoor het schijnt al bekend te zijn, maar ik mocht het niet zien in ieder geval
Hooooiiquote:Op woensdag 19 november 2008 13:42 schreef renedis het volgende:
goede middag ladies and gents!
Straks moet ik je nog huilend fotosoepen, geen zin in hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 13:38 schreef Runx het volgende:
[..]
noouuuu niet zo gemeen doen anders ga ik huilen![]()
Binnen een paar dagen weet iedereen het en krijg jij de schuld, kan je je zakenrelatie met dan bedrijf wel op je buik schrijvenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kan maar zo hoor het schijnt al bekend te zijn, maar ik mocht het niet zien in ieder geval
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Straks moet ik je nog huilend fotosoepen, geen zin in hoor
Hello matequote:Op woensdag 19 november 2008 13:42 schreef renedis het volgende:
Dude... ik dacht dat Runx blind was, maar jij leest ook niet wat ik typquote:Op woensdag 19 november 2008 13:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Binnen een paar dagen weet iedereen het en krijg jij de schuld, kan je je zakenrelatie met dan bedrijf wel op je buik schrijven
jaaa gaat lekkerquote:
heujquote:
ja wel moet je doen dan hebben mensen medelijden met mij denken ze ahhhhh wat zielig een allochtoon met emotiequote:Op woensdag 19 november 2008 13:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Straks moet ik je nog huilend fotosoepen, geen zin in hoor
* Droxz.nl ziet het al voor zich:quote:
yep, en de mooie glans erover heen niet te vergetenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zonder jullie alleen zwart/witte tieten. Respect
naais doe je goed , waarom ben je zo kapot te veel gedronken ? of was je een evo net als mij en heb je te veel gedriftquote:Op woensdag 19 november 2008 13:46 schreef renedis het volgende:
[..]
jaaa gaat lekkerben alleen kapot moe.. morgen denks uitslapen en dan heledag fokken aangezien mijn baas er niet is.. zit heel de dag in mijn 1tje morgen ZONDER mail of telefoon. i love it
![]()
[..]
heuj
Die antwoorden ook altijd van jou hequote:Op woensdag 19 november 2008 13:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wel moet je doen dan hebben mensen medelijden met mij denken ze ahhhhh wat zielig een allochtoon met emotie
Lezen is voor homo's raden wat je zegt is voor echte mannen. Maar wat ik bedoel, iedereen weet het al maar dat weten hun bij de drukkerij niet, en dan komen ze er over een paar dagen achter dat iedereen het weet en geven ze jou de schuld...quote:Op woensdag 19 november 2008 13:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude... ik dacht dat Runx blind was, maar jij leest ook niet wat ik typ
De anit-piemelpudding laag?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, en de mooie glans erover heen niet te vergeten
heujquote:Op woensdag 19 november 2008 13:42 schreef renedis het volgende:
Ik lees hier regelmatig wat over "evo's", heb je je RX7 weggedaan voor een Evo?quote:
Ik zeg het nog 1x...quote:Op woensdag 19 november 2008 13:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lezen is voor homo's raden wat je zegt is voor echte mannen. Maar wat ik bedoel, iedereen weet het al maar dat weten hun bij de drukkerij niet, en dan komen ze er over een paar dagen achter dat iedereen het weet en geven ze jou de schuld...
kan dat niet telefonische dan ?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die antwoorden ook altijd van jou he
Ik moet over 10 minuten weg, moet naar de ARBO what ever....
Zeggen dat ik maandag weer ga werken, mag ik weer naar huis
nee het moet wel milieuvriendelijk blijven héquote:
Volgens mij blijft je CAPS hangenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1x...omdat jij het bent ik weet dat je een emo etc. bent.
IK MOCHT ER NIET BIJ IN DE BUURT KOMEN BIJ DE PLAYBOY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |