Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:17 schreef Logician het volgende:
[..]
ligt er aan natuurlijk in welke situatie je zit![]()
had jij geen fieldtrip vandaag?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hallo mevrouw logi weer een beetje beter?
ik bedoelde debbiequote:
oeh koekies!!quote:Op woensdag 19 november 2008 13:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie pakt de koffie aan
Thx![]()
* Moozzie koekies deelt met logi
Jawelquote:Op woensdag 19 november 2008 13:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
had jij geen fieldtrip vandaag?
Ik dacht al waddafawk ouwequote:Op woensdag 19 november 2008 13:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik bedoelde debbieverkeerde gequote
Damn kon je mij niet meenemenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawelben al geweest. Vanmorgen ben net thuis.
Heren, ik ben in het gebouw geweest waar de playboy en de penthouse wordt afgedrukt.
Ben er bijna achter gekomen welke bekende nedelander er in de nieuwe playboy komt te staan, maar
helaas, dat is blijkbaar staatsgeheimover 2weken weten we het
Mmm pepernotenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef Logician het volgende:
[..]
oeh koekies!!
* Logician geeft moozzie wat van haar pepernoten
Dat is al bekendquote:Op woensdag 19 november 2008 13:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heren, ik ben in het gebouw geweest waar de playboy en de penthouse wordt afgedrukt.
Ben er bijna achter gekomen welke bekende nedelander er in de nieuwe playboy komt te staan, maar
had je er nog een paar voor me meegenomen?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb wel de naakte ladies van de penthouse gezienquote:
quote:
bb mamaquote:Op woensdag 19 november 2008 13:26 schreef Logician het volgende:
Ik ga heroes/films kijkentot later liever kbkindertjuh!!!!
![]()
ben je in baarle nassau geweest of buren ?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
We hebben een kennerquote:Op woensdag 19 november 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je in baarle nassau geweest of buren ?
Doetinchem...daar wordt een deel van de playboy gedrukt maar ik heb het niet gezien.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je in baarle nassau geweest of buren ?
heeft met mn werk te makenquote:
ah senefelderquote:Op woensdag 19 november 2008 13:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doetinchem...daar wordt een deel van de playboy gedrukt maar ik heb het niet gezien.
Zoals ik al zei de penthouse heb ik wel stukje gezien. Er zat alleen nog geen kleur in enzo
Pics or it didnot happenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb wel de naakte ladies van de penthouse gezien
jupquote:
pooierquote:Op woensdag 19 november 2008 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heeft met mn werk te maken
ons bedrijf levert de kleuren nlquote:Op woensdag 19 november 2008 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jupdaar ben ik vanmorgen geweest heb een vette rondleiding gehad
... een prive rondleiding nog wel
Meestal gebeurd het in groepjes
Zonder jullie alleen zwart/witte tieten. Respectquote:Op woensdag 19 november 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ons bedrijf levert de kleuren nl
Ik heb de kleuren ook gezienquote:Op woensdag 19 november 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Shit hij is terugquote:Op woensdag 19 november 2008 13:35 schreef Runx het volgende:
hooooiik weer terug van me pauze
het is nog wel wennen hoar een magere half uur pauze i.p.v ander half uur
noouuuu niet zo gemeen doen anders ga ik huilenquote:
All hail to WLquote:Op woensdag 19 november 2008 13:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zonder jullie alleen zwart/witte tieten. Respect
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:38 schreef Runx het volgende:
[..]
noouuuu niet zo gemeen doen anders ga ik huilen![]()
Kwam Do niet in het kerstnummer?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kwam Do niet in het kerstnummer?
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kan maar zo hoor het schijnt al bekend te zijn, maar ik mocht het niet zien in ieder gevalquote:Op woensdag 19 november 2008 13:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kwam Do niet in het kerstnummer?
Bang dat de pics dan leaken die je hebt gemaakt en dat je keihard mee cashedquote:Op woensdag 19 november 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kan maar zo hoor het schijnt al bekend te zijn, maar ik mocht het niet zien in ieder geval
Hooooiiquote:Op woensdag 19 november 2008 13:42 schreef renedis het volgende:
goede middag ladies and gents!
Straks moet ik je nog huilend fotosoepen, geen zin in hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 13:38 schreef Runx het volgende:
[..]
noouuuu niet zo gemeen doen anders ga ik huilen![]()
Binnen een paar dagen weet iedereen het en krijg jij de schuld, kan je je zakenrelatie met dan bedrijf wel op je buik schrijvenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kan maar zo hoor het schijnt al bekend te zijn, maar ik mocht het niet zien in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |