jah maar je weet wel wat erin komt zei je in het beginquote:Op woensdag 19 november 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1x...omdat jij het bent ik weet dat je een emo etc. bent.
IK MOCHT ER NIET BIJ IN DE BUURT KOMEN BIJ DE PLAYBOY
Nee shiftquote:Op woensdag 19 november 2008 13:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Volgens mij blijft je CAPS hangen
nee hij heeft volgens mij de rx7 nog en een lancer als leas auto , ik heb het hele tijd over evo omdat het een hele mooie auto isquote:Op woensdag 19 november 2008 13:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik lees hier regelmatig wat over "evo's", heb je je RX7 weggedaan voor een Evo?
Heb je pics van de playboyquote:Op woensdag 19 november 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
nope, stelletje bosmongolen daar joh niet normaal.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:49 schreef Runx het volgende:
[..]
kan dat niet telefonische dan ?
en heb je al beetje zin in ? want de hele dag thuis zitten lijkt me wel saai , alleen je moet natuurlijk wel kunnen werken .
Nee dude dat zei ik nietquote:Op woensdag 19 november 2008 13:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
jah maar je weet wel wat erin komt zei je in het begin
En wil je niet zo tegen me schreeuwen ik ben niet doof
Maar shift-caps doet niets?quote:
aha , wat een achmeds daar zegquote:Op woensdag 19 november 2008 13:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nope, stelletje bosmongolen daar joh niet normaal.
Ik moet nu ruim een uur heen, en ruim een uur terug.... om aan te geven dat ik weer WIL en GA werken.
Maakt me hol uit wat die dude gaat zeggen![]()
Ik heb zelf aangegeven weer te willen werken, maar moet dan eerst langs de Arbo?
Lancer of Evo, best een aardig verschilquote:Op woensdag 19 november 2008 13:51 schreef Runx het volgende:
[..]
nee hij heeft volgens mij de rx7 nog en een lancer als leas auto , ik heb het hele tijd over evo omdat het een hele mooie auto is
[kut-koter-style]quote:Op woensdag 19 november 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja hé die moozzie weer die maakte mij net ook verdrietigquote:Op woensdag 19 november 2008 13:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]![]()
jullie maken mij zo verdrietig
Nietus.. stiekem vond je het een heel leuk grapje!quote:Op woensdag 19 november 2008 13:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]![]()
jullie maken mij zo verdrietig
En ik ga halve dagen werken, en het liefst in de ochtend.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:53 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , wat een achmeds daar zegdat je dat niet telefonisch kan doorgeven
[debbie-reply]quote:Op woensdag 19 november 2008 13:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[kut-koter-style]
Ohw ze pakte je in de ruimte ernaast![]()
[/kut-koter-style]
nee hij heeft een lancer als leas , wel de x natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 13:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lancer of Evo, best een aardig verschil
Lancer blijft natuurlijk ook erg mooi, daar niet van.
Als je nou met de trein gaat valt daar misschien nog wat te rellenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nope, stelletje bosmongolen daar joh niet normaal.
Ik moet nu ruim een uur heen, en ruim een uur terug.... om aan te geven dat ik weer WIL en GA werken.
Maakt me hol uit wat die dude gaat zeggen![]()
Ik heb zelf aangegeven weer te willen werken, maar moet dan eerst langs de Arbo?
aha ja das op zich wel handig , maar verloopt de herstel van je pols goed ? zijn ze tevreden over ?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En ik ga halve dagen werken, en het liefst in de ochtend.
Dan kan ik als ik terug ben van werken mooi naar fysio toe.
Als ik eerst fysio zou doen heb ik ietsie pietsie (ARGGGGGG) te veeul pijn
Dunno ask debbiequote:Op woensdag 19 november 2008 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom is moozie een emo?
Heul niet, dan neuk ik gewoon je zus en zijn we allemaal weer blijquote:Op woensdag 19 november 2008 13:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Omdat die boos wordt dat je ze naam verkeerd typt!
Die is echt zo'n mislukte huisarts.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:53 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , wat een achmeds daar zegdat je dat niet telefonisch kan doorgeven
Jij weet heul goed wat ik bedoelquote:
ik toch ook?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Omdat die boos wordt dat je ze naam verkeerd typt!
Wat is goed, er is weinig over te zeggen.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ja das op zich wel handig , maar verloopt de herstel van je pols goed ? zijn ze tevreden over ?
pm mail bel sms me ffquote:Op woensdag 19 november 2008 13:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij weet heul goed wat ik bedoel
hahah!quote:Op woensdag 19 november 2008 13:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die is echt zo'n mislukte huisarts.
Als er al iemand zijn kamer komt binnenlopen zie je hem al lachen... aha... ik mag weer iemand onderzoeken!![]()
FUCKOF bitch! ik ga werken, halve dagen in de ochtend.. je mag mijn pols niet buigen... NEE! NIET buigen, dat mag alleen fysio doen onder het gebruik van pijnstillers... nou dag!
Ik zou bijna een prof abbo nemen op fok! om die smile berichten uit je posts te kunnen slopenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij weet heul goed wat ik bedoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |