Anders missen we de kwaliteitsposts van jou!quote:
drukken doe je maar op het toilet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:27 schreef Californium het volgende:
tvp voor later
Misschien![]()
cali is druk druk druk
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders missen we de kwaliteitsposts van jou!
Ik las het vanochtend ja. Mooi. Alhoewel, er zijn er al zat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef OA het volgende:
Theorie-rijexamen wordt uitgebreid
Hopelijk zorgt het voor minder extra idioten...
Niets mis met levendequote:
Ik hou niet zo van spartelend etenquote:
heb ik allang tegen je gezegd vandaagquote:
Had je de routebeschrijving nog gezien? Of moet ik die ook maar in de OP zettenquote:
Ik ook tegen jou, maar niet tegen de restquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:47 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik allang tegen je gezegd vandaag
ja, gezien heldenbeest, thanksquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je de routebeschrijving nog gezien? Of moet ik die ook maar in de OP zetten
Als jullie elke andere dag hadden genomen was ik wel even langs geweest, maar morgen kan ik echt niet. Of ik moet me ziek melden, maar dat vind ik wat ver gaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, gezien heldenbeest, thanks
En ja doe maar, dan kunnen mensen die nog willen gauw kijken waar de mega-meet is
Kokende Mucksterquote:
Koffiehuis de heerlijckheid. En hoe laat was het ook al weerquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, gezien heldenbeest, thanks
En ja doe maar, dan kunnen mensen die nog willen gauw kijken waar de mega-meet is
quote:
ja, dat zou zelfs mij te ver gaan voor koffiequote:Op dinsdag 18 november 2008 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jullie elke andere dag hadden genomen was ik wel even langs geweest, maar morgen kan ik echt niet. Of ik moet me ziek melden, maar dat vind ik wat ver gaan
jij bent hier de teruglezerquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffiehuis de heerlijckheid. En hoe laat was het ook al weer?
wat eten we?quote:
Ik heb al warm gegeten. Gegrilde zalm met couscous. En olijfjesquote:
vandaag niet beeb, ik eet bij mijn oudersquote:
couscousquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al warm gegeten. Gegrilde zalm met couscous. En olijfjes
Aardappels, vlees en groentequote:
Nespressoquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat zou zelfs mij te ver gaan voor koffie
Andere keer gaan we jou meeten
Dan moet je snel zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat ik binnenkort wat lastiger te meeten ben.....quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nespresso....
Als jij hem afleidt, neem ik snel het nespressomachien mee![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat ik binnenkort wat lastiger te meeten ben.....
ik til gewoon mijn trui even opquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nespresso....
Als jij hem afleidt, neem ik snel het nespressomachien mee![]()
Shit, hoe wist je mijn weak spot.quote:
hoe dat zo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat ik binnenkort wat lastiger te meeten ben.....
Gewoon, een voorgevoel.quote:
Dag Muckiequote:
quote:
Eet zequote:
Ik zou ook even naar de andere namen kijken, ik vrees dat ze je dissen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:33 schreef JortK het volgende:
LOL, en volgens de OP ben ik de beste developer
[FOK!awards] Crew
Vieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou ook even naar de andere namen kijken, ik vrees dat ze je dissen...
Mja, dat is het eerste wat iedereen denkt iddquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:52 schreef DaMart het volgende:
http://binnenland.nieuws.(...)ven_onder_eigen_zand
Wie een kuil graaft voor een ander....
je kunt hetquote:
En dat in deze tijdenquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:07 schreef OA het volgende:
Zo, beoordelingsgsprek van 10 minuten gehad, mooie loonsverhoging en bonus![]()
Nu naar huis!
Hadden we het hier gisteren niet ook al over?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:59 schreef Fha het volgende:
Toch wel jammer eigenlijk dat er bot in het spel is bij spareribs
Mja maar ik kom er vandaag nog een keer achterquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden we het hier gisteren niet ook al over?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou niet te gretig overkomen
Hoi![]()
![]()
![]()
Denk je wel om Pheno z'n tere pinguinzieltje? Hij leest weleens terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je wel om Pheno z'n tere pinguinzieltje? Hij leest weleens terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier was het chineesquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:00 schreef Ladylike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik ben zo slaafs..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
NU ben je zn held pas echtquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Let nou op kleineDIT is Thomas
![]()
[ afbeelding ]
SchoonOA vond dat je goed gewerkt hadquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:07 schreef OA het volgende:
Nu naar huis!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
SchoonOA vond dat je goed gewerkt geFOK!t had?
Omdat je gisteren en eergisteren de hele avond aan de fruitautomaat gestaan hebt, gamblejunkquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:54 schreef Californium het volgende:
waarom heb ik meer dan 30 pond aan klein geld![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je gisteren en eergisteren de hele avond aan de fruitautomaat gestaan hebt, gamblejunk
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Let nou op kleineDIT is Thomas
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat eigenlijk helemaal niet zo vrolijk verkondigd had hoeven worden, besef ik nu...
Achja, ik ken het ook alleen omdat de kids het leuk vinden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:06 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Een schande als je Thomas kent![]()
thomas is leuk![]()
Van de Liedjesspeeltuin cd'squote:
Ik heb een leuk oud metalen treinwagnnetje wat inmiddels bijna vol zit met die troep (omdat het in Duitsland nog wel gebruikt wordtquote:
ja hier ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een leuk oud metalen treinwagnnetje wat inmiddels bijna vol zit met die troep (omdat het in Duitsland nog wel gebruikt wordt)
Heb je al genoeg voor een Kitkat?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
ja hier ookals ik even de kans krijg, zeg ik dat ze het mogen houden
maarja...als je 2 pond en 1 cent terug krijgt en ze dropen het geld in je hand....Ga je het ook niet teruggeven
achja...als ik binnenkort genoeg gespaard heb...kan ik er iets mee kopen
voor wel 2quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
27 tweetjes en 20 eentjes, toch gauw 74 eurocent samenWat kost een Kitkat?
Vertel mij wat. Vanochtend waren ook 3 van de 4 treinen waar ik in zat vertraagdquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar sla jij de spijker op z'n kop!
Daar ben je mooi klaar mee dan!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Vanochtend waren ook 3 van de 4 treinen waar ik in zat vertraagd.
Al was de laatste technisch gezien een trein eerder, maar dan met een half uur vertraging.
Ja,och, al met al slechts een half uur later in Eindhoven, dus de schade "viel mee". Heb wel eens fors langere vertragingen gehad op dat trajectquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar ben je mooi klaar mee dan!
Op welk traject is dit?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Vanochtend waren ook 3 van de 4 treinen waar ik in zat vertraagd.
Al was de laatste technisch gezien een trein eerder, maar dan met een half uur vertraging.
Didam - Eindhoven.quote:
Typisch, dat is normaal gesproken nou net de zwakste schakelquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Didam - Eindhoven.
Alleen de Syntusreed vanochtend op tijd
.
Met name Nijmegen - Den Bosch is problematisch.
Precies.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Typisch, dat is normaal gesproken nou net de zwakste schakel
Geen idee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Typisch, dat is normaal gesproken nou net de zwakste schakel
Nm - Ht mja... daar zit wel de enkelspoors maasbrug bij Ravenstein in. Tenzij de vingerverfjosti's weer aan de rol waren wijs ik toch daarnaartoe![]()
jajaquote:
Ik heb de krant al gebeld.quote:
Ik was vanochtend ook vertraagd. Moest een paar keer wachten op een tegentrein tussen Leiden, Alphen en Bodegravenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar is Mart te braaf voorquote:
Vorige keer werden anders ook mensen in een drukke trein de eersteklas uitgebonjourd door een conducteur. Ze hebben dus geen eenduidig beleidquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
doe je dat toch? Gebeurt vaak genoeg dat er omgeroepen wordt dat je ook ni de A mag gaan zitten
eersteklas reizigers helemaal flippen natuurlijk (mijn dure kaartje, wat DOE je??!!)
Vooral in de Benelux trouwens, het toppunt van kansloosheid op het NL spoornet
En dat dusquote:
mijne vertrekt over of 7 uur of 7.20 of 7.43 ik kies mijn eigen treinquote:Op woensdag 19 november 2008 06:41 schreef Aho het volgende:
tis veels te vroeg, maar moe nog wachten op mn trein
morguh
Je trein vertrekt over minimaal 7 uur en je bent nu al wakker?quote:Op woensdag 19 november 2008 06:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijne vertrekt over of 7 uur of 7.20 of 7.43 ik kies mijn eigen trein![]()
jij ook
oh , als leraarquote:Op woensdag 19 november 2008 06:44 schreef Aho het volgende:
ik heb de trein van 7:15 ..kan wel kiezen maar dan kom ik te laat:p..aangezien ik de 1e bent die begint><
Ja hoe gaat dat gezegde ook alweer ochtendstond..blablabla ng wat?quote:Op woensdag 19 november 2008 06:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je trein vertrekt over minimaal 7 uur en je bent nu al wakker?
Deze fotos is in hoogezand genomen!quote:
Ochtendstond heeft goud in de mondquote:Op woensdag 19 november 2008 06:49 schreef Aho het volgende:
[..]
Ja hoe gaat dat gezegde ook alweer ochtendstond..blablabla ng wat?Nee ik woon nog een eindje fietsen van het station af
![]()
En nee niet als leraar, maar als iemand die begint bij een zeker bedrijf in Leiden
De morgenstond heeft goud in de mond.quote:Op woensdag 19 november 2008 06:49 schreef Aho het volgende:
[..]
Ja hoe gaat dat gezegde ook alweer ochtendstond..blablabla ng wat?Nee ik woon nog een eindje fietsen van het station af
![]()
En nee niet als leraar, maar als iemand die begint bij een zeker bedrijf in Leiden
Ja dat was hetquote:Op woensdag 19 november 2008 06:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
De morgenstond heeft goud in de mond.
beide kunnenquote:Op woensdag 19 november 2008 06:52 schreef Aho het volgende:
[..]
Ja dat was het..gelukkig is iemand scherp op deze ochtend
Lijkt me wel lkkr 3 uurtjes zitten praten en niks doenquote:Op woensdag 19 november 2008 08:01 schreef Muck het volgende:
Heel goed
Ik sta (as usual) op de trein te wachten.
3 uurtjes vergaderen en dan koffieën met KG
moet ik nog doen dat nederlands komt me de keel uit.quote:Op woensdag 19 november 2008 08:05 schreef Jo0Lz het volgende:
Oh ja, toetsenbord indeling verwijderen.
helaas... Ik moet notulerenquote:Op woensdag 19 november 2008 08:06 schreef Aho het volgende:
[..]
Lijkt me wel lkkr 3 uurtjes zitten praten en niks doenen dan tsja..koffie drinken?
notuleernotuleernotuleerquote:Op woensdag 19 november 2008 08:10 schreef Muck het volgende:
[..]
helaas... Ik moet notuleren
En van de koffie-meet moeten we ook al verslag uitbrengen
Je mag mijn tuinman worden.quote:
Chick.quote:
Bij mij klopten die speciale tekens niet, omdat ik blijkbaar op CTRL+SHIFT had gedrukt.quote:Op woensdag 19 november 2008 08:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moet ik nog doen dat nederlands komt me de keel uit.
Frutsebeestjequote:
Werken krengquote:
vast nietquote:Op woensdag 19 november 2008 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Frutsebeestje![]()
begin jou te missen hoor
![]()
Hoi hoi!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Frutsebeestje![]()
begin jou te missen hoor
![]()
[..]
Werken kreng![]()
Joolz![]()
Dat is nog eens een goed ideequote:
was dat nou voor kutopmerkingquote:
goed ideequote:
In december toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee LLWanneer gaan we weer flikvlooien?
Jij denkt dat LL en ik instructies van jou ergens bij nodig hebben?quote:
we verzinnen wel watquote:
Nee. Dat heb ik ook niet gezegdquote:Op woensdag 19 november 2008 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij denkt dat LL en ik instructies van jou ergens bij nodig hebben?
Hmmkay![]()
quote:
Das een opmerking met een knipoog, zou jij toch moeten wetenquote:
Jaloers?quote:
Ja die 'single'banner zou hier moetenquote:
Lees jij weleens terug? Ik kom niks te kort hoorquote:
heb ik ook vaker last vanquote:
daten ftw zeker?quote:
ik sms altijd terugquote:Op woensdag 19 november 2008 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik ook vaker last van
mja fruts omgekeerd ook![]()
Ik vaak wat laatquote:
? wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken alleen het liedje, zit altijd in de achterkamer en de tv staat voor...quote:Op woensdag 19 november 2008 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Es![]()
Geen idee, ik ken shaun het schaap niet
is je ketting niet langer?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ken alleen het liedje, zit altijd in de achterkamer en de tv staat voor...
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
? wat?
flauw hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaquote:
Ben niet zo van de bondage, ik wil gewoon niet voor die tv hangen.quote:
Die mayo heb ik in Tsjechie gekocht omdat het het meest betrouwbare leek... hartstikke goedkoop (nog geen 50 eurocent omgerekend).quote:Op woensdag 19 november 2008 12:28 schreef Californium het volgende:
mijn mayo heeft zijn eigen topic
Hellmann's mayonaise :9
*kusje op maag geeft*quote:
fröbelenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben niet zo van de bondage, ik wil gewoon niet voor die tv hangen.
Ik heb hier de ruimte om te fröbelen, een boek te lezen of achter de pc te zitten, opties zat dus.
foto!quote:
Moet mn medicijnen weer gaan innemen..quote:Op woensdag 19 november 2008 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
*kusje op maag geeft*
heb er drie dagen last van gehadMaagpijn is nu eindelijk sinds vannacht over
dan blijf je toch lekker ziekquote:Op woensdag 19 november 2008 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet mn medicijnen weer gaan innemen..
alle 3
ik haat medicijnen
moppersmurfinquote:Op woensdag 19 november 2008 12:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet mn medicijnen weer gaan innemen..
alle 3
ik haat medicijnen
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan blijf je toch lekker ziek
Hmz... Dat zijn vervelende buien idd, ken ze ookquote:Op woensdag 19 november 2008 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
fröbelen![]()
mjah, ik heb op dit moment van die fröbelweken dat ik zoveel leuke dingen heb, zoveel leuke dingen ga doen, overal aan begin en het na 10 minuten zat ben
Createutelenquote:
heerlijkquote:
Dat legt mama je later wel uit als je groot bentquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat legt mama je later wel uit als je groot bent
In de ovenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien moet ik vanavond maar eens kijken of er van die zuurkool wat te maken is. Moet eerst zelf aardappels schillen
Zak 'luie wijven piepers' kopenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien moet ik vanavond maar eens kijken of er van die zuurkool wat te maken is. Moet eerst zelf aardappels schillen
Nee. Met rookworstquote:
Nee, kost geld. En dan kom ik nooit van die rauwe piepers af natuurlijk.quote:
stamppotje dus?quote:
Waarom kijk je dan zo moeilijk bij schillenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, kost geld. En dan kom ik nooit van die rauwe piepers af natuurlijk.
wrs omdat ie beetje lui isquote:Op woensdag 19 november 2008 13:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan zo moeilijk bij schillen.
klussen met de kerst?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga met de kerstdagen klussen![]()
Ik ook nog nietquote:Op woensdag 19 november 2008 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik weet nog ni wat ik met de kerst ga doen
Zoveel werk is het toch ook weer nietquote:
Dat zou een optie kunnen zijn. Maar zo'n stamppotstamper heb ik niet. dus dan zouden het 2 kookpannen worden. Maar dan weer geen jus over de aardappels.quote:
Okay okay.. mogelijk...quote:Op woensdag 19 november 2008 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"mogelijk" omdat ie een beetje lui is
Ik ook. Ben wel weer een middagje bezig om de kerstboom in elkaar te zettenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga met de kerstdagen klussen![]()
Oja dat doet mijn moeder ook altijd. Natuurlijk duurde het altijd nog langer dan gepland omdat de kat besloot te helpen door een paar keer in de boom te springen en alles om te gooienquote:Op woensdag 19 november 2008 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Ben wel weer een middagje bezig om de kerstboom in elkaar te zetten.
doe je dat pas op de kerstdagen zelf dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Ben wel weer een middagje bezig om de kerstboom in elkaar te zetten.
kattenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Oja dat doet mijn moeder ook altijd. Natuurlijk duurde het altijd nog langer dan gepland omdat de kat besloot te helpen door een paar keer in de boom te springen en alles om te gooien![]()
En dan moet ze de takjes er weer opnieuw insteken?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Oja dat doet mijn moeder ook altijd. Natuurlijk duurde het altijd nog langer dan gepland omdat de kat besloot te helpen door een paar keer in de boom te springen en alles om te gooien![]()
Hm, nee, dat dan toch weer nietquote:Op woensdag 19 november 2008 14:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
doe je dat pas op de kerstdagen zelf dan?
dus dan weten we nog niet wat jij met de kerstdagen gaat doen. Niet klussen dusquote:Op woensdag 19 november 2008 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, nee, dat dan toch weer niet.
Meestal rond Sinterklaas. En na Kerst dan vrij snel weer weg.
Nee dan mag ze eigenlijk nieuwe kerstballen enzo gaan kopen want de meeste sneuvelenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan moet ze de takjes er weer opnieuw insteken?
Maar dat weet ik zelf ook nog niet!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dus dan weten we nog niet wat jij met de kerstdagen gaat doen. Niet klussen dus
en nu maar kloonenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef DaMart het volgende:
Pheno heeft trouwens wat nieuwe voorouders!.
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van dinsdag 18 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
016. 106 Pheno
051. 071 Dr_Flash
081. 057 Californium
098. 050 Papierversnipperaar
Ik sta er niet inquote:
Ik sta er inquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:07 schreef OA het volgende:
Nu naar huis!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
SchoonOA vond dat je goed gewerkt had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |