quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat eigenlijk helemaal niet zo vrolijk verkondigd had hoeven worden, besef ik nu...
Achja, ik ken het ook alleen omdat de kids het leuk vinden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:06 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Een schande als je Thomas kent![]()
thomas is leuk![]()
Van de Liedjesspeeltuin cd'squote:
Ik heb een leuk oud metalen treinwagnnetje wat inmiddels bijna vol zit met die troep (omdat het in Duitsland nog wel gebruikt wordtquote:
ja hier ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een leuk oud metalen treinwagnnetje wat inmiddels bijna vol zit met die troep (omdat het in Duitsland nog wel gebruikt wordt)
Heb je al genoeg voor een Kitkat?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
ja hier ookals ik even de kans krijg, zeg ik dat ze het mogen houden
maarja...als je 2 pond en 1 cent terug krijgt en ze dropen het geld in je hand....Ga je het ook niet teruggeven
achja...als ik binnenkort genoeg gespaard heb...kan ik er iets mee kopen
voor wel 2quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
27 tweetjes en 20 eentjes, toch gauw 74 eurocent samenWat kost een Kitkat?
Vertel mij wat. Vanochtend waren ook 3 van de 4 treinen waar ik in zat vertraagdquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar sla jij de spijker op z'n kop!
Daar ben je mooi klaar mee dan!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Vanochtend waren ook 3 van de 4 treinen waar ik in zat vertraagd.
Al was de laatste technisch gezien een trein eerder, maar dan met een half uur vertraging.
Ja,och, al met al slechts een half uur later in Eindhoven, dus de schade "viel mee". Heb wel eens fors langere vertragingen gehad op dat trajectquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar ben je mooi klaar mee dan!
Op welk traject is dit?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Vanochtend waren ook 3 van de 4 treinen waar ik in zat vertraagd.
Al was de laatste technisch gezien een trein eerder, maar dan met een half uur vertraging.
Didam - Eindhoven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |