Typisch, dat is normaal gesproken nou net de zwakste schakelquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Didam - Eindhoven.
Alleen de Syntusreed vanochtend op tijd
.
Met name Nijmegen - Den Bosch is problematisch.
Precies.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Typisch, dat is normaal gesproken nou net de zwakste schakel
Geen idee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Typisch, dat is normaal gesproken nou net de zwakste schakel
Nm - Ht mja... daar zit wel de enkelspoors maasbrug bij Ravenstein in. Tenzij de vingerverfjosti's weer aan de rol waren wijs ik toch daarnaartoe![]()
jajaquote:
Ik heb de krant al gebeld.quote:
Ik was vanochtend ook vertraagd. Moest een paar keer wachten op een tegentrein tussen Leiden, Alphen en Bodegravenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Vanochtend waren ook 3 van de 4 treinen waar ik in zat vertraagd.
Al was de laatste technisch gezien een trein eerder, maar dan met een half uur vertraging.
Daar is Mart te braaf voorquote:
Vorige keer werden anders ook mensen in een drukke trein de eersteklas uitgebonjourd door een conducteur. Ze hebben dus geen eenduidig beleidquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
doe je dat toch? Gebeurt vaak genoeg dat er omgeroepen wordt dat je ook ni de A mag gaan zitten
eersteklas reizigers helemaal flippen natuurlijk (mijn dure kaartje, wat DOE je??!!)
Vooral in de Benelux trouwens, het toppunt van kansloosheid op het NL spoornet
En dat dusquote:
mijne vertrekt over of 7 uur of 7.20 of 7.43 ik kies mijn eigen treinquote:Op woensdag 19 november 2008 06:41 schreef Aho het volgende:
tis veels te vroeg, maar moe nog wachten op mn trein
morguh
Je trein vertrekt over minimaal 7 uur en je bent nu al wakker?quote:Op woensdag 19 november 2008 06:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijne vertrekt over of 7 uur of 7.20 of 7.43 ik kies mijn eigen trein![]()
jij ook
oh , als leraarquote:Op woensdag 19 november 2008 06:44 schreef Aho het volgende:
ik heb de trein van 7:15 ..kan wel kiezen maar dan kom ik te laat:p..aangezien ik de 1e bent die begint><
Ja hoe gaat dat gezegde ook alweer ochtendstond..blablabla ng wat?quote:Op woensdag 19 november 2008 06:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je trein vertrekt over minimaal 7 uur en je bent nu al wakker?
Deze fotos is in hoogezand genomen!quote:
Ochtendstond heeft goud in de mondquote:Op woensdag 19 november 2008 06:49 schreef Aho het volgende:
[..]
Ja hoe gaat dat gezegde ook alweer ochtendstond..blablabla ng wat?Nee ik woon nog een eindje fietsen van het station af
![]()
En nee niet als leraar, maar als iemand die begint bij een zeker bedrijf in Leiden
De morgenstond heeft goud in de mond.quote:Op woensdag 19 november 2008 06:49 schreef Aho het volgende:
[..]
Ja hoe gaat dat gezegde ook alweer ochtendstond..blablabla ng wat?Nee ik woon nog een eindje fietsen van het station af
![]()
En nee niet als leraar, maar als iemand die begint bij een zeker bedrijf in Leiden
Ja dat was hetquote:Op woensdag 19 november 2008 06:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
De morgenstond heeft goud in de mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |