Anders missen we de kwaliteitsposts van jou!quote:
drukken doe je maar op het toilet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:27 schreef Californium het volgende:
tvp voor later
Misschien![]()
cali is druk druk druk
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders missen we de kwaliteitsposts van jou!
Ik las het vanochtend ja. Mooi. Alhoewel, er zijn er al zat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef OA het volgende:
Theorie-rijexamen wordt uitgebreid
Hopelijk zorgt het voor minder extra idioten...
Niets mis met levendequote:
Ik hou niet zo van spartelend etenquote:
heb ik allang tegen je gezegd vandaagquote:
Had je de routebeschrijving nog gezien? Of moet ik die ook maar in de OP zettenquote:
Ik ook tegen jou, maar niet tegen de restquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:47 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik allang tegen je gezegd vandaag
ja, gezien heldenbeest, thanksquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je de routebeschrijving nog gezien? Of moet ik die ook maar in de OP zetten
Als jullie elke andere dag hadden genomen was ik wel even langs geweest, maar morgen kan ik echt niet. Of ik moet me ziek melden, maar dat vind ik wat ver gaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, gezien heldenbeest, thanks
En ja doe maar, dan kunnen mensen die nog willen gauw kijken waar de mega-meet is
Kokende Mucksterquote:
Koffiehuis de heerlijckheid. En hoe laat was het ook al weerquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, gezien heldenbeest, thanks
En ja doe maar, dan kunnen mensen die nog willen gauw kijken waar de mega-meet is
quote:
ja, dat zou zelfs mij te ver gaan voor koffiequote:Op dinsdag 18 november 2008 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jullie elke andere dag hadden genomen was ik wel even langs geweest, maar morgen kan ik echt niet. Of ik moet me ziek melden, maar dat vind ik wat ver gaan
jij bent hier de teruglezerquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffiehuis de heerlijckheid. En hoe laat was het ook al weer?
wat eten we?quote:
Ik heb al warm gegeten. Gegrilde zalm met couscous. En olijfjesquote:
vandaag niet beeb, ik eet bij mijn oudersquote:
couscousquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al warm gegeten. Gegrilde zalm met couscous. En olijfjes
Aardappels, vlees en groentequote:
Nespressoquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat zou zelfs mij te ver gaan voor koffie
Andere keer gaan we jou meeten
Dan moet je snel zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat ik binnenkort wat lastiger te meeten ben.....quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nespresso....
Als jij hem afleidt, neem ik snel het nespressomachien mee![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat ik binnenkort wat lastiger te meeten ben.....
ik til gewoon mijn trui even opquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nespresso....
Als jij hem afleidt, neem ik snel het nespressomachien mee![]()
Shit, hoe wist je mijn weak spot.quote:
hoe dat zo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat ik binnenkort wat lastiger te meeten ben.....
Gewoon, een voorgevoel.quote:
Dag Muckiequote:
quote:
Eet zequote:
Ik zou ook even naar de andere namen kijken, ik vrees dat ze je dissen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:33 schreef JortK het volgende:
LOL, en volgens de OP ben ik de beste developer
[FOK!awards] Crew
Vieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou ook even naar de andere namen kijken, ik vrees dat ze je dissen...
Mja, dat is het eerste wat iedereen denkt iddquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:52 schreef DaMart het volgende:
http://binnenland.nieuws.(...)ven_onder_eigen_zand
Wie een kuil graaft voor een ander....
je kunt hetquote:
En dat in deze tijdenquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:07 schreef OA het volgende:
Zo, beoordelingsgsprek van 10 minuten gehad, mooie loonsverhoging en bonus![]()
Nu naar huis!
Hadden we het hier gisteren niet ook al over?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:59 schreef Fha het volgende:
Toch wel jammer eigenlijk dat er bot in het spel is bij spareribs
Mja maar ik kom er vandaag nog een keer achterquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden we het hier gisteren niet ook al over?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou niet te gretig overkomen
Hoi![]()
![]()
![]()
Denk je wel om Pheno z'n tere pinguinzieltje? Hij leest weleens terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je wel om Pheno z'n tere pinguinzieltje? Hij leest weleens terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier was het chineesquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:00 schreef Ladylike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik ben zo slaafs..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
NU ben je zn held pas echtquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Let nou op kleineDIT is Thomas
![]()
[ afbeelding ]
SchoonOA vond dat je goed gewerkt hadquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:07 schreef OA het volgende:
Zo, beoordelingsgsprek van 10 minuten gehad, mooie loonsverhoging en bonus![]()
Nu naar huis!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
SchoonOA vond dat je goed gewerkt geFOK!t had?
Omdat je gisteren en eergisteren de hele avond aan de fruitautomaat gestaan hebt, gamblejunkquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:54 schreef Californium het volgende:
waarom heb ik meer dan 30 pond aan klein geld![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je gisteren en eergisteren de hele avond aan de fruitautomaat gestaan hebt, gamblejunk
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Let nou op kleineDIT is Thomas
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |