Anders missen we de kwaliteitsposts van jou!quote:
drukken doe je maar op het toilet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:27 schreef Californium het volgende:
tvp voor later
Misschien![]()
cali is druk druk druk
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders missen we de kwaliteitsposts van jou!
Ik las het vanochtend ja. Mooi. Alhoewel, er zijn er al zat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef OA het volgende:
Theorie-rijexamen wordt uitgebreid
Hopelijk zorgt het voor minder extra idioten...
Niets mis met levendequote:
Ik hou niet zo van spartelend etenquote:
heb ik allang tegen je gezegd vandaagquote:
Had je de routebeschrijving nog gezien? Of moet ik die ook maar in de OP zettenquote:
Ik ook tegen jou, maar niet tegen de restquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:47 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik allang tegen je gezegd vandaag
ja, gezien heldenbeest, thanksquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je de routebeschrijving nog gezien? Of moet ik die ook maar in de OP zetten
Als jullie elke andere dag hadden genomen was ik wel even langs geweest, maar morgen kan ik echt niet. Of ik moet me ziek melden, maar dat vind ik wat ver gaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, gezien heldenbeest, thanks
En ja doe maar, dan kunnen mensen die nog willen gauw kijken waar de mega-meet is
Kokende Mucksterquote:
Koffiehuis de heerlijckheid. En hoe laat was het ook al weerquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, gezien heldenbeest, thanks
En ja doe maar, dan kunnen mensen die nog willen gauw kijken waar de mega-meet is
quote:
ja, dat zou zelfs mij te ver gaan voor koffiequote:Op dinsdag 18 november 2008 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jullie elke andere dag hadden genomen was ik wel even langs geweest, maar morgen kan ik echt niet. Of ik moet me ziek melden, maar dat vind ik wat ver gaan
jij bent hier de teruglezerquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffiehuis de heerlijckheid. En hoe laat was het ook al weer?
wat eten we?quote:
Ik heb al warm gegeten. Gegrilde zalm met couscous. En olijfjesquote:
vandaag niet beeb, ik eet bij mijn oudersquote:
couscousquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al warm gegeten. Gegrilde zalm met couscous. En olijfjes
Aardappels, vlees en groentequote:
Nespressoquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat zou zelfs mij te ver gaan voor koffie
Andere keer gaan we jou meeten
Dan moet je snel zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat ik binnenkort wat lastiger te meeten ben.....quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nespresso....
Als jij hem afleidt, neem ik snel het nespressomachien mee![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat ik binnenkort wat lastiger te meeten ben.....
ik til gewoon mijn trui even opquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nespresso....
Als jij hem afleidt, neem ik snel het nespressomachien mee![]()
Shit, hoe wist je mijn weak spot.quote:
hoe dat zo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat ik binnenkort wat lastiger te meeten ben.....
Gewoon, een voorgevoel.quote:
Dag Muckiequote:
quote:
Eet zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |